0 5 0 0 1 28.11.2017„Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach” – seksistowska reklama napoju energetyzującego„Oznacz dziewczynę, która lubi czuć smak Devila w ustach” – post tej treści opatrzony sugestywnym zdjęciem zamieściła na swoim fan page’u marka napoju energetyzującego. Wywołała tym znaczne poruszenie wśród internautów.
0 12 0 0 0 28.11.2017 Aktualizacja: 14:4511.12.2017Biała księga branży komunikacji marketingowej24 listopada osiem organizacji podpisało deklarację dotyczącą dobrych praktyk i standardów współpracy klient – agencja w branży marketingowej. Podpisanie białej księgi poprzedził trwający dwa lata proces dialogu branżowego.
4 1 0 0 0 28.11.2017Atlas szuka kasku dla Kamila StochaKask mistrza z Zębu zaginął, a kolejne zawody pucharu świata w skokach narciarskich już niebawem. Atlas zaproponował jednak rozwiązanie, w którym Kamilowi Stochowi pomóc mogą kibice.
0 0 0 0 0 28.11.2017Black Friday 2017 – wzrost globalnej liczby transakcji w porównaniu do zeszłego roku. Analiza firmy Awin24 listopada przypadł Black Friday. Łowcy okazji mogli skorzystać z ofert promocyjnych. Firma Awin na bieżąco analizowała wyniki, które potwierdzają wzrost znaczenia czarnego piątku i zwiększenie sprzedaży w tym dniu z roku na rok.
1 0 0 0 1 28.11.2017Świąteczna piosenka Coca-Coli w wykonaniu CleoW ramach tegorocznej kampanii „Powiedz dziękuję z Coca-Colą” marka przygotowała kolejną autorską wersję piosenki „Coraz bliżej święta”. Tym razem do współpracy zaproszono piosenkarkę Cleo.
0 0 0 0 0 28.11.2017Lego Group wybrało agencję mediowąZakończył się globalny przetarg na planowanie i zakup mediów dla Lego Group. Wygrała agencja mediowa Initiative należąca do IPG Mediabrands.
1 0 0 0 0 28.11.2017List od Mikołaja w świątecznej reklamie EmpikuPrzed tegorocznymi świętami Empik zachęca do pisania listów, ale nie tych do św. Mikołaja z listą życzeń prezentowych. Kampanii „Najważniejsze znajdziesz w środku” przyświeca idea niesienia bliskim ważnych słów w formie listu dołączonego do prezentu.
0 0 0 0 0 27.11.2017UOKiK nałożył na Aflofarm niemal 26 mln zł karyReklamy produktów RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior wprowadzały konsumentów w błąd. Suplementy diety były prezentowane tak, aby sprawiały wrażenie, że mają właściwości lecznicze. Na producenta – Aflofarm Farmacja Polska – prezes UOKiK nałożył karę w wysokości prawie 26 mln zł.
0 3 0 0 0 27.11.2017Smog a zainteresowanie markami w social media. Analiza IRCenterWraz ze zbliżającą się zimą nadciąga smog, a z nim alerty w mediach społecznościowych i nasilone dyskusje na temat zanieczyszczenia powietrza. Od kiedy temat ten stał się przedmiotem debaty publicznej? Kim są najaktywniejsi uczestnicy dyskusji? Jakie marki w tym kontekście są najpopularniejsze wśród internautów? Sprawdził to IRCenter,
1 0 0 0 0 27.11.2017„Prawdziwie białe święta” w spocie TK MaxxMarka TK Maxx rozpoczęła kampanię „Prawdziwie białe święta”. Zaprezentowała w niej bożonarodzeniową ofertę.