2 1 0 0 0 23.05.2017Tymbark Owoce Świata z kampanią promującą aplikację z rozszerzoną rzeczywistością (wideo)22 maja Tymbark rozpoczął kampanię reklamową napoju Owoce Świata. W telewizyjnym spocie marka tłumaczy, jak działa jej aplikacja wykorzystująca rozszerzoną rzeczywistość.
1 1 0 0 0 23.05.2017Influencerzy tworzą „młodzieżowy dział marketingu Fanty” (wideo)Fanta wprowadziła do sprzedaży dwa nowe warianty napoju – o smaku malin i owoców leśnych oraz cytryny i kwiatu bzu. W internetowym filmie promocyjnym zobaczyć można młodych aktorów Julię Wieniawę i Adama Zdrójkowskiego oraz Marcina Dubiela i Stuu znanych z YouTube.
1 1 0 0 0 23.05.2017Pezet i Małolat w spocie Sprite’a (wideo)Marka Sprite wprowadziła na polski rynek napój o obniżonej kaloryczności. Towarzyszy temu kampania reklamowa „Born to Rfrsh”. Można w niej usłyszeć braci Kaplińskich, czyli popularnych raperów występujących pod pseudonimami Pezet i Małolat.
0 2 0 0 0 23.05.2017Telewidzowie zainteresowani telewizją a la carte zbudowaliby swój pakiet z 10 stacji – pokazuje badanie MECWiększość telewidzów, którzy woleliby tworzyć samodzielnie swoje oferty, kupiłaby dostęp do maksymalnie dziesięciu kanałów. Pokazało to badanie agencji MEC „Projekt cyfrowizja III”. Najchętniej wybraliby Discovery, HBO i National Geographic.
1 1 0 0 0 23.05.2017Adam Nawałka twarzą marki Fakro (wideo)„Żyj z wizją” – to hasło kampanii wizerunkowej marki okien dachowych Fakro. Firma zaangażowała do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.
0 1 0 0 0 23.05.2017Bartłomiej Misiewicz otworzył agencję komunikacji marketingowej15 maja działalność rozpoczęła firma BBM. To agencja komunikacji marketingowej założona przez Bartłomieja Misiewicza, byłego rzecznika prasowego MON.
0 1 0 0 0 23.05.2017Polsat Media nawiązuje współpracę ze Screen Network. Powstaje Polsat Media AdScreen15 maja biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę ze Screen Network. W efekcie powstanie nowy produkt oferowany domom mediowym – Polsat Media AdScreen.
0 1 0 0 0 22.05.2017„Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji” – książka Magdaleny i Piotra JaworowiczówBudowanie świadomości komunikacyjnej wewnątrz organizacji to złożony proces, który wymaga konsekwencji i staranności. Pomocne mogą w nim być sprawdzone modele oraz przykłady dobrych praktyk z rynków światowych i lokalnych. Te i inne zagadnienia są tematem książki Magdaleny i Piotra Jaworowiczów „Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji”.
0 1 0 0 0 22.05.2017Kolejne spotkanie z cyklu Crash Mondays5 czerwca odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Crash Mondays. Jego temat to obszar public relations widziany oczami branżowych ekspertów.
1 1 0 0 0 22.05.2017Pracownicy firmy Isover w spocie „Dom pełen ciepła” (wideo)20 maja w telewizji, prasie oraz Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Isover, pod hasłem „Dom pełen ciepła”. Jej głównymi bohaterami zostali pracownicy firmy, którzy wcielili się w role członków szczęśliwej rodziny.