0 0 0 0 0 20.11.2018Danone Nutricia wybrała agencję Pathfinder 23 do obsługi e-commerceMarka Danone Nutricia wybrała Pathfindera 23 (Brand New Galaxy) jako strategicznego partnera w obszarze e-commerce dla wszystkich marek swojego portfolio: Bebilon, BoboVita i Bebiko.
0 4 0 0 1 19.11.2018Centralny Port Komunikacyjny zaprezentował logo na tle wizualizacji, do której nie ma praw15 listopada Centralny Port Komunikacyjny zaprezentował swój logotyp. Umieszczono go na tle wizualizacji lotniska Amsterdam Schiphol. Zespół projektowy przekonuje, że został wprowadzony w błąd przez wykonawcę identyfikacji.
1 0 0 0 0 19.11.2018Céline Dion promuje neutralną płciowo kolekcję dziecięcych ubranekCéline Dion we współpracy z marką Nununu przygotowała kolekcję dziecięcych ubranek. Linia Celinununu charakteryzuje się tym, że jest neutralna płciowo.
0 0 0 0 0 19.11.2018„Możesz inaczej” – kampania antyprzemocowa kierowana do sprawców16 listopada rozpoczęła się kampania społeczna „Możesz inaczej”. Adresowana jest do osób stosujących przemoc. W jej ramach będą realizowane działania, których celem jest zwiększenie wiedzy na temat zjawiska przemocy.
4 3 0 0 0 19.11.20183M w kampanii podkreśla rolę wyobraźni w rozwoju naukiW listopadzie marka 3M rozpoczęła kampanię „Wyobraźmy to sobie”. Działania mają na celu podkreślenie roli, jaką odgrywa wyobraźnia w rozwoju nauki. Autorzy chcą przede wszystkim zwrócić uwagę na namacalny wpływ nauki na codzienne życie.
0 0 0 0 0 19.11.2018Publicis Consultants dołącza do ZFPRDo Związku Firm Public Relations dołączyła kolejna agencja. To Publicis Consultants. Obecnie ZFPR zrzesza 39 firm – głównie z województwa mazowieckiego, ale także małopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego i pomorskiego.
1 0 0 0 0 19.11.2018Pezet promuje serial Netflixa16 listopada odbyła się premiera czwartego sezonu „Narcos: Meksyk”. Serial Netflixa jest promowany m.in. utworem „Kartel” w wykonaniu Jana Pawła Kaplińskiego, czyli Pezeta.
0 0 0 0 0 19.11.2018Programmatic z 65-proc. udziałem w globalnym rynku reklamy online w 2019 r. Prognoza agencji ZenithW 2019 r. globalne wydatki na reklamę kupioną w modelu programatycznym będą stanowiły 65 proc. sumy wydatków na reklamę online* – wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Łączna wartość wydatków na reklamę programmatic wyniesie w przyszłym roku 84 mld dol., wobec 70 mld dol. w 2018.
1 0 0 0 0 19.11.2018Święty Mikołaj i niegrzeczny Karol. Świąteczny spot ProvidentaProvident Polska wystartował ze świąteczną kampanią reklamową. W tym roku firma zrealizowała spoty w konwencji humorystycznej. W pogodny sposób przypomina klientom, że może im pomóc w realizacji świątecznych planów.
1 9 0 0 0 19.11.2018Bajki dla dzieci w świątecznej kampanii Empiku19 listopada ruszyła kampania świąteczna Empiku. Kilkudziesięciosekundowy spot przedstawia historię opowiadaną przez małą dziewczynkę.