0 0 0 0 0 5.11.2018Nowe kategorie w konkursie Cannes Lions 2019Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions oficjalnie otworzyli rejestrację delegatów i ogłosili szczegóły przyszłorocznej imprezy. Pojawią się na niej m.in. dwie nowe kategorie.
0 1 0 0 0 5.11.2018Czy start-upy znają potrzeby swoich użytkowników? Hubraum i Edisonda rozpoczynają międzynarodowe badanie „Growth UX Study”Start-upy odnoszą sukces, gdy ich rozwiązanie wpisuje się w potrzeby użytkowników. Choć jest to kwestia oczywista, wiele zespołów ma problem, by odpowiednio odczytywać oczekiwania potencjalnych klientów. Chcąc sprawdzić, jak wyglądają prace nad tworzeniem i realizacją pomysłu, studio projektowo-badawcze Edisonda oraz Hubraum – inkubator technologiczny Deutsche Telekom – rozpoczynają badanie „Growth UX Study”.
0 0 0 0 0 5.11.2018Konferencja „Wojna światów” niebawem w Krakowie7 listopada na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie odbędzie się konferencja „Wojna światów – zderzenie teorii z praktyką”. Wydarzenie jest organizowane przez uczelnię we współpracy z krakowskimi agencjami Synapsy Communication i BraveBrain.
0 1 0 0 0 5.11.2018Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Eurobest 201830 października poznaliśmy zwycięzców kolejnej edycji Young Creatives Eurobest. W tym roku uczestnicy startowali w dwóch kategoriach: Young Creatives Integrated oraz Young Planners. W nagrodę zwycięzcy wyjadą na The ADCE European Creativity Festival. Wydarzenie odbędzie się 9–10 listopada w Barcelonie.
1 3 0 0 0 5.11.2018Świąteczne buziaki od Małgorzaty Rozenek-Majdan i Radosława Majdana w kampanii telewizyjnej Avonu5 listopada wystartowała świąteczna kampania Avonu „Kisses for Christmas”. Udział bierze w niej ambasadorka marki, Małgorzata Rozenek-Majdan oraz jej mąż Radosław Majdan. Autorem spotów telewizyjnych jest Marcin Tyszka. W świąteczny nastrój wprowadza widzów głos Wiktora Zborowskiego.
5 0 0 0 0 5.11.2018ING BŚ zmienia opinie o firmach w piosenki. Śpiewają je Mela Koteluk i Paweł DomagałaW nowej kampanii ING Banku Śląskiego internauci piszą dobre opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. Wystartowała akcja „Dobry głos dla firm”. Ma pomóc przedsiębiorcom zdobywać nowych klientów dzięki większej liczbie dobrych opinii.
1 0 0 0 0 5.11.2018„Święta. Zawsze modnie” – kampania Zalando z przedstawicielami różnych pokoleń11 listopada sklep internetowy Zalando rozpocznie kampanię 360° zatytułowaną „Święta. Zawsze modnie”. Spot ukazuje grono ludzi w różnym wieku – od noworodków po stulatków.
0 0 0 0 0 5.11.2018W.Kruk nawiązał współpracę z The DigitalsMarka jubilerska W.Kruk nawiązała współpracę z The Digitals. Agencja będzie realizować działania w obszarze social media w kanałach klienta (Facebook, Instagram), a także w ramach poszczególnych kampanii.
0 0 0 0 0 5.11.2018mBank po raz trzeci powierza budżet mediowy MindshareMindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku. Firma w wyniku przeglądu ofert zdecydowała się na kontynuację współpracy z agencją, która do tej pory odpowiadała za kompleksowe planowanie i zakup mediów. Współpraca trwa nieprzerwanie od 2013 r.
0 7 0 0 0 5.11.2018Jesień i niepodległość w Toruniu – Galeria Rusz zmusza do refleksjiW listopadzie w Toruniu na autobusie MZK jeżdżącym po mieście oraz na billboardach będzie można oglądać prace artystów z Galerii Rusz. W ten sposób Joanna Górska i Rafał Góralski włączają się w obchody 100-lecia odzyskania niepodległości. Prace będą prezentowane również na nośnikach w Warszawie.