1 1 0 0 0 23.05.2017Adam Nawałka twarzą marki Fakro (wideo)„Żyj z wizją” – to hasło kampanii wizerunkowej marki okien dachowych Fakro. Firma zaangażowała do swoich działań promocyjnych trenera Adama Nawałkę.
0 1 0 0 0 23.05.2017Bartłomiej Misiewicz otworzył agencję komunikacji marketingowej15 maja działalność rozpoczęła firma BBM. To agencja komunikacji marketingowej założona przez Bartłomieja Misiewicza, byłego rzecznika prasowego MON.
0 1 0 0 0 23.05.2017Polsat Media nawiązuje współpracę ze Screen Network. Powstaje Polsat Media AdScreen15 maja biuro reklamy Polsat Media rozpoczęło współpracę ze Screen Network. W efekcie powstanie nowy produkt oferowany domom mediowym – Polsat Media AdScreen.
0 1 0 0 0 22.05.2017„Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji” – książka Magdaleny i Piotra JaworowiczówBudowanie świadomości komunikacyjnej wewnątrz organizacji to złożony proces, który wymaga konsekwencji i staranności. Pomocne mogą w nim być sprawdzone modele oraz przykłady dobrych praktyk z rynków światowych i lokalnych. Te i inne zagadnienia są tematem książki Magdaleny i Piotra Jaworowiczów „Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji”.
0 1 0 0 0 22.05.2017Kolejne spotkanie z cyklu Crash Mondays5 czerwca odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Crash Mondays. Jego temat to obszar public relations widziany oczami branżowych ekspertów.
1 1 0 0 0 22.05.2017Pracownicy firmy Isover w spocie „Dom pełen ciepła” (wideo)20 maja w telewizji, prasie oraz Internecie ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa marki Isover, pod hasłem „Dom pełen ciepła”. Jej głównymi bohaterami zostali pracownicy firmy, którzy wcielili się w role członków szczęśliwej rodziny.
0 1 0 0 0 22.05.2017Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress Powered by Sobieski pod opieką agencji w InterneciePrzetarg na obsługę komunikacji marek Sobieski Vodka, Biała Dama oraz Impress Powered by Sobieski wygrała agencja Dziadek do Orzechów. Zajmie się działaniami w kanałach online tych trzech brandów należących do Marie Brizard Wine & Spirits.
1 1 0 0 0 22.05.2017Samotna dziecięca eskorta na meczu Legii z Termalicą – akcja Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce14 maja, z okazji Międzynarodowego Dnia Rodziny, na stadionie przy Łazienkowskiej 3 w Warszawie odbył się mecz warszawskiej Legii z Bruk-Bet Termalicą Nieciecza. Podczas otwarcia spotkania na boisko nie wyszli jednak piłkarze.
0 4 0 0 0 22.05.2017Projekty studentów Akademii Sztuk Pięknych w witrynach Mohito17 maja w witrynach wybranych salonów marki Mohito (LPP) pojawiły się prace studentów krakowskiej ASP. Projekty zostały wykonane pod okiem designerów marek firmy w ramach II edycji programu edukacyjnego „Fashion Starter”.
0 1 0 0 0 22.05.2017W kuchni ze smartfonem – analiza GemiusaW kwietniu Polacy surfowali po Sieci średnio 2 godz. 40 min dziennie, czyli o 20 min krócej niż w marcu. Krótką przerwę zrobili sobie podczas świąt – ale jedynie na komputerach osobistych i laptopach. Przy wielkanocnym stole nadal używali urządzeń mobilnych. Z analizy Gemiusa wynika, że Internet na małych ekranach był także przydatny podczas świątecznych przygotowań w kuchni.