1 0 0 0 0 23.11.2018MSZ ze spotem promującym Polskę jako ekologiczny rajZ okazji zbliżającego się szczytu klimatycznego COP24 Ministerstwo Spraw Zagranicznych przygotowało spot. Przekonuje w nim m.in., że w naszym kraju klimat konsekwentnie się poprawia, że rozwijane są ekologiczne źródła energii, a zrównoważone leśnictwo i troska o naturę pomagają absorbować CO2 z atmosfery.
0 3 0 0 0 23.11.2018Polak autorem plakatu dla Paryskiej Opery Narodowej na 350. rocznicę jej powstaniaPolski fotograf Tomasz Lazar wykonał zdjęcia do plakatu promującego balet „Kopciuszek” wystawiany przez Paryską Operę Narodową w 350. rocznicę rozpoczęcia działalności instytucji. Na fotografiach znalazła się tancerka Dorothée Gilbert, odtwórczyni głównej roli w spektaklu. Efekty tej współpracy można zobaczyć we wszystkich materiałach promocyjnych opery oraz na ulicach Paryża.
1 0 0 0 0 23.11.2018Klienci Warty chwalą jakość obsługi w kampanii wizerunkowej z udziałem Marcina Prokopa22 listopada wystartowała kampania wizerunkowa Warty. Promuje jakość obsługi klienta. Do udziału w niej ubezpieczyciel zaprosił swoich klientów, których prawdziwe historie będą prezentowane w reklamach. W spotach występuje też Marcin Prokop.
0 16 0 0 0 23.11.2018Premiera kolekcji H&M i Moschino5 listopada odbyła się premiera kolekcji Moschino dla H&M. Osadzona jest w popartowej estetyce charakterystycznej dla Jeremy’ego Scotta, dyrektora kreatywnego włoskiego domu mody.
0 2 0 0 0 23.11.2018Produkt już nie jest najważniejszy – badanie SalesforceDla 80% klientów doświadczenie zapewniane przez firmę jest równie ważne jak sam produkt lub usługa. 57% klientów decyduje się przejść do konkurencji, jeśli ta zdoła zapewnić lepsze doświadczenia lub zachowa się zgodnie z oczekiwaniami – pokazuje badanie „Trends in Integrated Customer Experience” firmy Salesforce.
0 1 0 0 0 22.11.2018Blend PR – nowa agencja zintegrowanej komunikacjiW październiku w Poznaniu powstała agencja zintegrowanej komunikacji Blend PR. Siłą wchodzącej na rynek marki ma być przede wszystkim rozległa wiedza ekspertów oraz interdyscyplinarność działań.
0 3 0 0 0 22.11.2018Zdrowia, szczęścia i jeszcze raz pieniędzy, czyli czego życzą sobie pracownicy na święta. Badanie SW ResearchNajczęściej na święta życzymy sobie zdrowia, szczęścia, a prawie połowa z nas jako trzecie wymienia pieniądze. Święta kojarzą się Polakom nie tylko z zapachem choinki czy rodzinną atmosferą. Także z gorączką zakupów i dodatkowymi wydatkami, na które trzeba się wcześniej przygotować. Te coraz częściej są finansowane podarunkami od pracodawcy. Takie są wnioski z badania „Szef pomaga Mikołajowi”, zrealizowanego przez SW Research na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services.
0 1 0 0 0 22.11.2018YouTube udostępnia nowe rozwiązanie reklamowe – Ad Pods27 listopada YouTube udostępni nowe rozwiązanie reklamowe Ad Pods. Umożliwia ono umieszczenie dwóch reklam jedna po drugiej i tym samym pozwoli na mniejszą liczbę przerw reklamowych w trakcie filmu. Użytkownicy będą mogli pominąć reklamy, aby przejść bezpośrednio do treści wideo.
1 0 0 0 0 22.11.2018Lexus zaprezentował spot stworzony przez sztuczną inteligencjęSpot Lexusa promujący model ES stworzony został przez sztuczną inteligencję. Przeanalizowała ona dane o kampaniach produktów luksusowych nagradzanych w ostatnich piętnastu latach oraz informacje o marce i ludzkich emocjach.
0 4 0 0 0 22.11.2018Polak na promocji: rozważny, nie romantyczny. Badanie IbrisZainteresowanie czarnym piątkiem w Polsce zdecydowanie rośnie. W 2017 r. z promocji na Black Friday skorzystało 18 proc. z nas. W tym roku planuje to co czwarty – pokazuje badanie Ibris wykonane na zlecenie Santander Consumer Banku. Polacy mają jednak bardzo zdroworozsądkowe podejście do promocji i zakupowych okazji.