1 1 0 13.08.2019„Dzielenie się czyni nas lepszymi” – Ariel w brazylijskiej kampanii stawia na równouprawnienie płciMarka środków do prania Ariel (P&G) rozpoczęła w Brazylii kampanię, w której zwraca uwagę na potrzebę partnerstwa w związkach. Spot zachęca partnerów, by równo dzielili domowe obowiązki.
0 0 0 13.08.201933 mln zł kary dla UPC za klauzule niedozwolonePrezes UOKiK uznał za niedozwolone klauzule stosowane przez UPC. Zakwestionowane postanowienia dotyczą m.in. możliwości jednostronnego podwyższania abonamentu za kablówkę oraz zmiany istotnych warunków w wykonywanych umowach. Kara to prawie 33 mln zł i nakaz zwrotu niesłusznie naliczonych opłat.
1 6 0 13.08.2019Taniec nowoczesny w jesiennej kampanii CCC „Youngsters 2019”Jesienny sezon 2019 marka CCC rozpoczyna kolejną odsłoną komunikacji „Youngsters” kierowanej do młodych odbiorców. Główne hasło kampanii brzmi: „Najlepsze sportowe marki teraz w CCC”.
0 5 0 13.08.2019Raport IMM: W branży telekomunikacyjnej najwięcej w lipcu zainwestowano w reklamę PlusaInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży telekomunikacyjnej w lipcu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 78,1 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
0 1 0 13.08.2019AmRest rozpoczyna współpracę z Leo Burnett WarszawaAmRest rozstrzygnął trwający od kwietnia przetarg na obsługę budżetu reklamowego na zrealizowanie kampanii. Wygrała go agencja Leo Burnett Warszawa.
0 3 0 13.08.2019„Multiscreening 5” IRCenter – nowe zwyczaje odbioru treści wideoOstatni rok przyniósł wzrost popularności kanałów VoD w Polsce. Przede wszystkim kluczowych graczy na rynku: Cda.pl i Netflixa – pokazuje raport „Multiscreening 5” IRCenter. Coraz bardziej widoczna jest multikanałowość konsumpcji tego typu wideo. Ci sami użytkownicy oglądają na kilku różnych sprzętach, w zależności od potrzeby chwili. Czy urządzenia toczą między sobą walkę o uwagę odbiorców? A może się uzupełniają?
0 3 0 12.08.2019Muzyka dobrze postrzegana przez Polaków jako narzędzie komunikacji marek z konsumentami. Wyniki badaniaGrupa Havas oraz Universal Music Polska przeprowadziły nową falę badania „Fans. Passions. Brands”. Jego celem było zrozumienie nawyków, przekonań i postaw Polaków w obszarze muzyki, a następnie przełożenie ich na korzyści dla marek.
0 0 0 12.08.2019Kraft Heinz zapowiada redukcję opłat dla agencji reklamowych. Dofinansuje innowacje oraz swoje kluczowe markiKoncern Kraft Heinz na początku sierpnia zaprezentował rozczarowujące wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2019 r. Jak zapowiada nowy CEO firmy, Miguel Patricio, trzeba poprawić efektywność marketingu. Drogą do tego będzie zmniejszenie wydatków m.in. na opłaty dla agencji reklamowych oraz badania.
1 0 1 12.08.2019Bierny palacz pies. Nowozelandzka kampania antynikotynowaPSA – nowozelandzka organizacja promująca zdrowy tryb życia – rozpoczęła kampanię antynikotynową. Przypomina w niej, że nie tylko ludzie w otoczeniu palacza są narażeni na szkodliwe działanie papierosów. Zagrożone są także zwierzęta domowe.
0 3 0 12.08.2019Ubezpieczenia turystyczne w oczach Polaków. Badanie Havas Media GroupIntelligence Team, zespół badaczy Havas Media Group, przeprowadził w lipcu badanie dotyczące nawyków i zwyczajów Polaków związanych z ubezpieczeniami turystycznymi. Jak wynika z ankiety, w Polsce korzystanie z oferty ubezpieczeń turystycznych jest popularną praktyką. Okazuje się, że większość badanych wyjeżdżających na zagraniczne wczasy regularnie z nich korzysta.