3 3 0 8.07.2019Lubella promuje makaron Pełne Ziarno spotami nawiązującymi do kryminałówMakaron Lubella Pełne Ziarno jest promowany w nowej kampanii reklamowej marki. Motywem przewodnim spotów nawiązujących do trailerów seriali kryminalnych jest zagadka makaronu błyskawicznie znikającego z talerza.
0 1 0 8.07.2019Zenith: tegoroczne tempo wzrostu polskiego rynku reklamowego będzie zbliżone do dynamiki PKBAgencja mediowa Zenith obniżyła swoją prognozę wzrostu polskiego rynku reklamowego w 2019 r. z 5,3% na 3,9%. Wartość rynku wyniesie 7,908 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w tym roku o 4,6%. Ich suma zamknie się w kwocie 639 mld dol.
0 4 0 8.07.2019Pilsweizer promuje piwo Pilsvar Marcowe na outdoorzeBrowar Pilsweizer rozpoczął wizerunkową kampanię OOH, która obejmie nośniki citylight w największych polskich miastach. Jednym z głównych promowanych produktów jest nowość: piwo Pilsvar Marcowe.
0 2 0 8.07.2019Pepsi i 7Up Freeze pilotażowo na polskim rynkuNa polskim rynku pojawiły się mrożone napoje Pepsi Freeze oraz 7Up Freeze. Pilotażowo można spróbować ich w wybranych lokalach sieci Burger King oraz KFC w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie.
0 2 0 8.07.2019Betclic sponsorem polskich siatkarzyBetclic został oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Bukmacher mający licencję na działalność w Polsce podpisał trzyletnią umowę. Otrzymał prawa do wykorzystania wizerunku zawodników i posługiwania się tytułem oficjalnego sponsora reprezentacji Polski w piłce siatkowej mężczyzn. Jego logo znajdzie się na odzieży sportowej aktualnych mistrzów świata.
1 1 0 8.07.2019Prudential z nową odsłoną kampanii reklamowejWystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki Prudential z cyklu „Młodzi bogowie”. Tym razem ubezpieczyciel przekonuje, że wystarczy 15 minut, by zdecydować o dwudziestu latach emerytury. Spoty można oglądać od 8 lipca.
2 0 0 5.07.2019Ruszyła letnia kampania „Salatino w moim tempie”„Salatino w moim tempie” – to hasło letniej kampanii reklamowej sałatek rybnych, należących do polskiej marki Graal. Działania promują linię zdrowych posiłków dla osób aktywnych. Kampanii w stacjach telewizyjnych, w internecie oraz w prasie towarzyszą aktywności w sklepach.
0 8 0 5.07.2019Warszawskie zoo z kampanią „ZOOstaw, nie dokarmiaj”W czerwcu rozpoczęła się kampania warszawskiego zoo: „ZOOstaw, nie dokarmiaj”. Działania są realizowane w formatach ATL-owych i digitalowych. Potrwają do końca roku.
0 5 0 5.07.2019Wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu: najwięcej wydał bank Credit AgricoleInstytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży finansowej w czerwcu 2019 r. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 141,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
0 1 0 5.07.2019Faktoria rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamowąPrzetarg na obsługę reklamową marki Faktoria z portfolio Nest Banku wygrała agencja ASAP & ASAP Communication.