1 1 0 16.07.2019LG pyta: „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi lodówki?”W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door wyposażone w szklany panel. Wystarczy w niego zapukać dwa razy, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi. Unika się w ten sposób podnoszenia temperatury w lodówce.
0 1 0 16.07.2019GroupM: rynek testuje programatyczną reklamę audioRozwój podcastów, muzycznych serwisów streamingowych oraz radia internetowego napędza dynamikę reklamy audio w Sieci. Programatyczne możliwości jej zakupu raczkują, ale polscy reklamodawcy i plannerzy są zainteresowani zautomatyzowanym zakupem dźwiękowej e-reklamy – pokazuje badanie Xaxis (GroupM) oraz IAB Europe.
0 0 1 16.07.2019PayU przedłuża współpracę z GoldenSubmarineOperator płatności internetowych PayU przedłużył współpracę z agencją GoldenSubmarine. Umowa dotyczy kompleksowej obsługi w Internecie.
0 0 0 16.07.2019AMS inwestuje w spółkę z rynku DOOHAMS (Grupa Agora) został w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group. To firma prowadząca działalność w obszarze digital out of home jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskimi treściami premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS poszerzy portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.
0 0 0 15.07.2019Sieć marketów Sainsbury’s otwiera pub z niskoprocentowym alkoholemBrytyjska sieć supermarketów Sainsbury’s uruchomi tymczasowy pub. Serwowane będą w nim jedynie napoje z niską zawartością alkoholu (do 0,5%) lub zupełnie bezalkoholowe.
0 0 0 15.07.2019Facebook zmienia komunikaty na temat targetowania reklam pokazywane użytkownikomFacebook ogłosił dwie zmiany, które mają dać użytkownikom większą kontrolę nad tym, jakie reklamy wyświetlają się im na platformie.
3 0 0 15.07.2019OLX zdominował ranking YouTube Ads Leaderboard za czerwiec 2019 r.Po raz pierwszy w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard spoty jednej marki zajęły wszystkie pozycje w zestawieniu. Kampania „A co, gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora w obrazowy i humorystyczny sposób przekonuje użytkowników OLX do zachowania kultury w trakcie rozmów pomiędzy kupującymi a sprzedającymi.
0 3 0 15.07.2019Betclic nowym sponsorem Lechii GdańskBetclic został oficjalnym sponsorem Lechii Gdańsk. To kolejny polski klub, na którego koszulkach meczowych, ekspozycji stadionowej i profilach w mediach społecznościowych pojawi się logo bukmachera. Umowę podpisano na 2 lata.
0 1 0 15.07.2019Animal Planet z nową identyfikacją wizualnąStacja telewizyjna Animal Planet od 15 lipca ma nowe logo oraz oprawę graficzną. Zmiana identyfikacji wizualnej na polskim rynku jest wynikiem globalnej strategii marki.
0 3 1 15.07.2019Barbie David BowieZ okazji 50. rocznicy premiery utworu „Space Oddity” Davida Bowiego firma Mattel przygotowała specjalną Barbie. Lalka odwzorowuje Ziggy’ego Stardusta – jedno z muzycznych wcieleń artysty.