0 1 0 0 1 4.12.2018Czy Polacy słuchają podcastów? Badanie NielsenaPołowa polskich internautów deklaruje, że zna pojęcie podcast. Badanie Nielsena na zlecenie Storytel Polska pokazuje jednak, że wciąż sięgamy po nie rzadziej niż słuchacze za oceanem.
0 1 0 0 0 4.12.2018TVP wybrała firmę Kantar do zbadania pozycjonowania swoich kanałów na tle konkurencji21 listopada Telewizja Polska rozstrzygnęła przetarg na przeprowadzenie badania sondażowego „Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji”. Wygrała go firma Kantar, która zaproponowała najwyższą cenę.
0 0 0 0 0 3.12.201812 grudnia zapraszamy na kreatywne popołudnie z EY Crowdsourcing oraz QuestusemEY Crowdsourcing to pionier w obszarze działań marketingowych opartych na autorskiej metodologii wykorzystania narzędzia crowdsourcingu. 12 grudnia organizuje rzeczowy, a zarazem inspirujący Facebook Live. Będzie można dowiedzieć się, jak sprawnie wykorzystać elementy współkreacji oraz zaangażowania społeczności zewnętrznej w procesie tworzenia efektywnej strategii marketingowej na nadchodzący rok 2019.
0 3 0 0 0 3.12.2018Samsung wyprzedził P&G w rankingu największych światowych reklamodawców według magazynu „Ad Age”Zmieniła się kolejność w rankingu największych reklamodawców świata według pisma „Ad Age”. Pierwsze miejsce zajął Samsung, wyprzedzając P&G. Na podium znajduje się jeszcze L’Oréal.
1 0 0 0 0 3.12.2018„GIF me food” – kampania wizerunkowa marki PizzaPortal.plPlatforma do zamawiania jedzenia przez Internet PizzaPortal.pl rozpoczyna kampanię reklamową „GIF me food”. Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIF-y, którymi internauci chętnie posługują się w trakcie sieciowych rozmów.
0 1 0 0 0 3.12.2018W 2019 r. rynek reklamowy w Polsce będzie rósł mimo niższego tempa rozwoju gospodarki. Prognozuje ZenithWedług prognozy agencji mediowej Zenith wartość polskiego rynku reklamowego wzrośnie w 2019 r. o 4,2%. Sięgnie kwoty 7,919 mld zł netto. Globalne wydatki na reklamę wzrosną w przyszłym roku o 4%, a ich suma zamknie się w kwocie 604 mld dol.
0 1 0 0 0 3.12.2018Bankier.pl wprowadza porównywarkę finansową i prezentuje brand heroNa jedną dobę stronę Bankier.pl przejął fenek w czerwonych szelkach. To brand hero porównywarki finansowej Smart Bankier. Zaprasza odbiorców do zapoznania się z nową sekcją.
3 0 0 0 1 3.12.2018Influencerzy byli skłonni zapłacić 600 dol. za buty warte 20 dol. Eksperyment marki PaylessFirma Payless zajmująca się internetową sprzedażą taniego obuwia otworzyła fałszywy luksusowy butik. Sprzedawała w nim buty, których ceny na stronie wahały się od 20 do 40 dol. Odpowiednia ekspozycja i oprawa sprawiły jednak, że znalazły się osoby, które gotowe były zapłacić 600 dol. za parę.
0 1 0 0 0 3.12.2018„Dajwór na święta” – krakowska ulica w kampanii świątecznej CH BonarkaKrakowskie centrum handlowe Bonarka rozpoczęło kampanię świąteczną z udziałem ambasadorki marki, Małgorzaty Kożuchowskiej. Hasło akcji – „Dajwór na święta” – odnosi się do nazwy jednej z krakowskich ulic.
0 9 0 0 0 3.12.2018„Postaw zdro przed fit” – nietypowa kampania sieci klubów fitnessRuszyła kampania sieci klubów fitness Zdrofit. Jej hasłem jest: „Postaw zdro przed fit”. Akcja zachęca do ćwiczenia dla zdrowia i w zgodzie ze sobą – w opozycji do ulegania presji efektów, wyglądu czy nienagannej sylwetki.