0 1 0 0 0 12.02.2018W IV kwartale 2017 r. gorsze wskaźniki viewability w polskim Internecie. Badanie firmy MeetricsPo wzrostach ostatnie miesiące 2017 r. przyniosły zauważalne pogorszenie wskaźników widoczności reklam display na polskim rynku. W ostatnim kwartale wskaźnik viewability spadł do poziomu 50 proc. Średni czas kontaktu z reklamą display również zmalał – do 20,7 sekund. Firma Meetrics opublikowała międzynarodowy „Viewability Benchmark Report”.
0 1 0 0 0 12.02.2018Bardziej niż materialne prezenty na walentynki cenimy wspólne przeżycia. Mastercard Love IndexW związku ze zbliżającym się Dniem Zakochanych Mastercard po raz trzeci opublikował wskaźnik Mastercard Love Index. To zestawienie obrazujące trendy zakupowe i zwyczaje konsumentów związane z wydatkami na walentynki. Według najnowszych danych od 2015 r. wartość wydatków Europejczyków na wspólnie spędzone chwile z okazji 14 lutego zwiększyła się o 19%.
2 0 0 0 0 12.02.2018Intel w Pjongczang zaprezentował świetlny spektakl z dronamiW dniu otwarcia zimowych igrzysk olimpijskich w Pjongczang Intel przygotował układ choreograficzny z wykorzystaniem kilkuset dronów. Układały się one m.in. w kształt snowboardzisty, gołębia czy olimpijskich kół.
0 1 0 0 0 12.02.2018Łączenie e-commerce ze sprzedażą tradycyjną gwarantuje sukces w handlu detalicznym – pokazuje badanie DeloittePrzychody 250 największych detalistów na świecie wyniosły w ubiegłym roku obrotowym (kończącym się najpóźniej w czerwcu 2017 r.) 4,4 bln dol. Rok do roku był to wzrost o 4,1 proc. Jak wynika z raportu firmy Deloitte, choć nadal 90 proc. sprzedaży globalnej ma miejsce w sklepach tradycyjnych, prawdziwa walka o klienta rozegra się w kanałach cyfrowych. Niezmiennie największym detalistą na świecie pozostaje Wal-Mart.
0 0 0 0 0 12.02.2018Inspekcja Handlowa wykryła nieprawidłowości w ponad 78 proc. sklepów z tradycyjną obsługąSklepy z tradycyjną obsługą mają ogromny problem z informowaniem o cenach, zwłaszcza jednostkowych, czyli np. za kilogram lub litr. Zdarzają się też przypadki niedowagi czy naliczania w kasie wyższej ceny niż na półce, ale i tak klienci są tam rzetelniej obsługiwani niż w sklepach samoobsługowych – wykazała kontrola Inspekcji Handlowej.
0 0 0 0 0 9.02.2018Facebook testuje przycisk „głos na nie”Facebook testuje przycisk downvote. Pozwala on użytkownikom na oznaczenie i ukrycie nieodpowiednich komentarzy – donosi CNBC. Po kliknięciu w niego internauta może określić, czy treść jest obraźliwa, wprowadzająca w błąd, czy niezgodna z tematem.
0 1 0 0 0 9.02.2018Eurosport będzie transmitował na Facebooku igrzyska w PjongczangEurosport i Facebook nawiązały współpracę w zakresie transmitowania w Europie zimowych igrzysk olimpijskich 2018. Peter Hutton, chief executive telewizyjnego nadawcy zapowiedział, że Eurosport jest gotowy uczynić zmagania w Korei pierwszymi w pełni internetowymi igrzyskami.
0 0 0 0 0 9.02.2018Rusza 5. edycja Papaya Young Directors1 lutego wystartowała 5. edycja konkursu kreatywnego Papaya Young Directors. W tym roku na uczestników czekają nowe marki, które zadebiutują na polu konkursowym. To: EB, McDonald’s, PZU, Fundacja Orange, DPD oraz Sprite.
1 2 0 0 0 9.02.2018Rimmel z kampanią wprowadzającą na rynek nowe szminkiRuszyła kampania wizerunkowa „Matte i mogę więcej”. Wprowadza na polski rynek matowe szminki w płynie Stay Matte.
1 3 0 0 0 9.02.2018„Weź się zbadaj!” – 9. edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”Ruszyła nowa edycja kampanii „Piękna, bo zdrowa”. Tym razem przyświeca jej hasło: „Weź się zbadaj”. Działania promują badania cytologiczne i profilaktykę raka szyjki macicy. W akcję zaangażowały się m.in. Katarzyna Cerekwicka, Agnieszka Więdłocha, Olga Borys, Julia Wieniawa i Nicole Sochacki.