1 2 0 7.06.2019Walmart dostarczy zamówione zakupy do lodówek w mieszkaniach klientówW trzech amerykańskich miastach Walmart rozpoczął dostawy zakupów żywnościowych wprost do lodówek w mieszkaniach klientów. Nawet gdy nie ma ich w domu. Gwarancją bezpieczeństwa ma być możliwość obserwowania dostawy za pomocą kamery online.
0 0 0 7.06.2019Instagram pozwoli markom zmieniać posty influencerów w reklamyInstagram wprowadził nowe narzędzie Paid Partnership. Pozwoli ono markom na zmienianie postów influencerów w reklamy. Ma to zwiększyć zasięg tych komunikatów.
1 4 0 7.06.2019„Niech gadają” – Sprite wprowadza specjalną edycję puszek w kolorach tęczyMarka Sprite wprowadza limitowaną edycję puszek z logo w kolorach tęczy – symbolu równouprawnienia osób LGBTQ+. Premierowo napój w tym opakowaniu pojawi się podczas samplingu na Paradzie Równości 8 czerwca w Warszawie, a następnie na lokalnych odsłonach tego wydarzenia w Polsce.
0 2 0 7.06.2019Ikea przeniosła swój katalog na PinterestIkea zintegrowała swój drukowany katalog z serwisem społecznościowym Pinterest. Wypełniła go zdjęciami produktów i aranżacji, spersonalizowanymi na podstawie ankiet wypełnianych przez internautów.
0 3 0 7.06.2019Rosną wydatki biur podróży na reklamę radiową – pokazuje raport AdBranch KBRPonad 34,6 mln zł – tyle wydały w ubiegłym roku biura podróży na reklamę radiową. Stanowi to ponad 14 proc. ich budżetów reklamowych. Udział radia w wydatkach reklamowych sektora turystycznego rośnie każdego roku – pokazuje AdBranch Komitetu Badań Radiowych.
1 1 0 7.06.2019Kolejna odsłona kampanii Providenta „Mam plan”Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Mam plan”, która promuje Prostą pożyczkę Providenta. W spocie ponownie wykorzystano utwór wylansowany w 2000 r. przez Rocha Poliszczuka.
1 1 0 7.06.2019Ronaldinho wylądował na planecie WarkaBrazylijski piłkarz Ronaldinho został w tym roku twarzą kampanii piwa Warka. Od 7 czerwca oglądać można spot telewizyjny z jego udziałem. Akcja reklamy toczy się na planecie Warka, gdzie ląduje słynny sportowiec.
0 0 0 7.06.2019BP Europa może przejąć część mienia spółki TomsolUOKiK wydał zgodę na nabycie przez BP Europa części mienia spółki Tomsol. W tej sprawie istniało ryzyko ograniczenia konkurencji, jednak szczegółowa analiza wykluczyła takie zagrożenie.
0 1 0 6.06.2019„Wyślij pocztówkę do Babci” – mural Up To Date Festivalu„Sami przed sobą zgrywamy wiecznie zabieganych i zajętych, przez co zapominamy o tym, co zbyt często uznajemy za niewarte zapomnienia. Czasem dotyczy to naszych najbliższych, czasem po prostu nas samych. Dbaj o bliskich, pamiętaj. To proste :)”. Tak brzmią słowa z muralu, który stanowi ciąg dalszy działań społecznych białostockiego Up To Date Festivalu oraz akcji „Wyślij pocztówkę do Babci”.
0 2 0 6.06.2019Programy lojalnościowe B2B oczami uczestników. Wyniki badaniaDziewięciu na dziesięciu uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział. Głównym czynnikiem zachęcającym do korzystania z konkretnego programu są nagrody oraz możliwość podjęcia wyzwania w codziennej pracy. Takie są wnioski z pierwszej edycji ogólnopolskiego badania „Kompas lojalności w B2B. Oczekiwania uczestników a rzeczywistość”, przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.