1 0 0 0 0 17.12.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANYPoznaj zachowania finansowe Polaków – nowy raport „MoneyTrack” MAISON&PARTNERS do końca roku w promocjiW styczniu 2019 r. ukaże się nowa edycja badania „MoneyTrack” agencji badawczej MAISON&PARTNERS. Raport traktuje o postawach i zachowaniach finansowych Polaków. Tylko do końca roku obowiązuje promocja dla Early Birds – można zamówić go w niższej cenie.
1 6 0 0 0 17.12.2018„Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku” – kampania Fundacji PociechaDo 21 grudnia Fundacja Pociecha prowadzi kampanię „Bez Ciebie nie będzie prezentów w tym roku”. Akcja zwraca uwagę na potrzeby dzieci borykających się np. z niewydolnością rodziców czy problemem alkoholowym w rodzinie. W okresie okołonoworocznym dzieci te, jak większość ich rówieśników, oczekują na swój wymarzony prezent.
2 0 0 0 0 17.12.2018„Rozłącz, aby połączyć” – Ikea i jej świąteczny eksperyment z udziałem rodzinIkea España przygotowała świąteczny spot, w którym zachęca do odłożenia urządzeń mobilnych i skupienia się na relacjach z bliskimi. W krótkim filmie prezentuje eksperyment z udziałem rodzin.
3 0 0 0 0 17.12.2018Co łączy Mela Gibsona, Katarzynę Nosowską i Roksanę Węgiel? Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za listopad 2018 r.Listopadowy ranking YouTube Ads Leaderboard otwiera spot Polskiej Fundacji Narodowej, w którym o setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości opowiedział Mel Gibson. Drugie miejsce zajął film Coca-Coli z udziałem Katarzyny Nosowskiej. Podium zamyka reklama pralkosuszarki i wody mineralnej.
0 2 0 0 0 17.12.2018Co czwarty klient płatnej telewizji myślał o rezygnacji z usługi. Co go powstrzymuje?24 proc. klientów platform i kablówek myślało w ciągu ostatniego roku o rezygnacji z usług płatnej telewizji. Pokazał to „Projekt Cyfrowizja IV”, cykliczne badanie agencji Wavemaker. Najczęściej cord-cutting rozważali klienci najdroższych pakietów operatorów. Do płacenia abonamentu skłania przede wszystkim dostęp do Discovery, TVN 24 i Polsatu Sport.
0 4 0 0 0 17.12.2018Martwa natura z odpadami – w Warszawie ruszyła kampania dotycząca segregowania śmieciOd nowego roku w Warszawie stopniowo będą wprowadzane bardziej wymagające zasady segregacji odpadów. Właśnie rusza kampania, która zachęca do segregowania śmieci i podpowiada, jak robić to właściwie.
0 2 0 0 0 17.12.2018Smartfony i kawa. Huawei i Costa Coffee ogłaszają współpracęHuawei oraz sieć Costa Coffee rozpoczęły współpracę. Od 17 grudnia goście odwiedzający cztery warszawskie kawiarnie będą mogli testować tablety i smartfony, np. sprawdzić jakość zdjęć wspomaganych sztuczną inteligencją. Projekt ma charakter pilotażowy.
0 0 0 0 0 17.12.2018Sare przejęła spółkę Fast White Cat za niemal 3 mln złSpółka Sare działająca w branży komunikacji i marketingu w Internecie przejmuje Fast White Cat. Jest to spółka specjalizująca się w tworzeniu e-sklepów i podnoszeniu ich efektywności na bazie platformy Magento. Prowadzi ona także kompleksową obsługę komunikacji marketingowej sklepów internetowych. Akwizycja ma poszerzyć ofertę Grupy o komplementarne usługi dla branży e-commerce.
0 1 0 0 0 17.12.2018P&G, OMD i The Walt Disney wśród nowych członków IAA PolskaProcter & Gamble, OMD, The Walt Disney Company Polska, Telewizja Puls, Screen Network oraz Focus Media Group zasiliły szeregi IAA Polska. W 2018 r. do stowarzyszenia przystąpiło w sumie 24 nowych członków. Aktualnie jest ich ponad 120, a drugą co do wielkości grupę podmiotów stanowią marketerzy.
0 0 0 0 0 17.12.2018Hotele konkurencją biur coworkingowych. Otwierają hotelowe lobby jako miejsce pracy i spotkańZarówno sieciowe, jak i butikowe hotele odpowiadają na rosnącą popularność coworkingu. Coraz częściej aranżują przestrzenie wspólne z myślą o ludziach, którzy nie są ich klientami, a szukają spokojnego miejsca do spotkań lub pracy.