0 2 0 0 0 10.05.2018Polscy jurorzy w konkursie Cannes Lions 2018Dwie przedstawicielki polskiej branży komunikacji marketingowej oraz public relations zasiądą w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions. Agnieszka Klimczak, creative director JWT, będzie oceniała prace w kategorii Brand Experience & Activation. Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR, oceni projekty w kategorii PR.
0 0 0 0 0 10.05.2018Polacy chętnie obejrzeliby mecze polskiej reprezentacji z Andrzejem Dudą i Kamilem Stochem. Badanie SW ResearchZa miesiąc rozpoczną się mistrzostwa świata w piłce nożnej w Rosji. Agencja SW Research zapytała Polaków, z kim znanym najchętniej obejrzeliby mecze reprezentacji. Najwięcej osób wskazało prezydenta Andrzeja Dudę i skoczka narciarskiego Kamila Stocha.
1 3 0 0 0 10.05.2018Kia i Piotruś PanKia Motors rozpoczęła kampanię, w której nawiązuje do powieści „Piotruś Pan”. Spot to futurystyczna wizja konfliktu tytułowego bohatera z Kapitanem Hookiem. W tle pojawiają się samochody Kia i innowacje technologiczne wdrażane przez markę.
0 7 0 0 0 10.05.2018Polski Internet w kwietniu 2018 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w kwietniu 2018 r. wyniosła ogółem 27,8 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 24,1 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 22 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 0 0 0 0 10.05.2018Marka Luksja zmienia agencję social media1 kwietnia marka Luksja powierzyła Tailor Made PR prowadzenie stałej komunikacji w social media. Pierwsze efekty współpracy można już zobaczyć na oficjalnym kanale brandu na Instagramie.
0 0 0 0 0 10.05.2018UOKiK przeciw Nord Stream 2Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciw Gazpromowi i pięciu międzynarodowym podmiotom odpowiedzialnym za finansowanie gazociągu Nord Stream 2. Podejrzewa, że uczestnicy transakcji, mimo wycofania wniosku, wspólnie realizują projekt, finansując przedsięwzięcie.
0 0 0 0 0 9.05.2018Konsument 2018 – konferencja trendwatchingowa PTBRiO już na początku czerwca7 czerwca odbędzie się konferencja Konsument 2018. To najważniejsza w Polsce konferencja trendwatchingowa. Zaprezentowane na niej zostaną wyniki największego w Polsce badania trendów.
0 0 0 0 0 9.05.2018Tour de E-commerce – w czerwcu spotkania w Krakowie, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i WrocławiuOd 11 do 15 czerwca potrwa Tour de E-commerce – cykl szkoleń organizowany przez FreshMail dla branży e-commerce i przedsiębiorców prowadzących e-sklepy.
1 1 0 0 0 9.05.2018Zuzanna Kołodziejczyk i Rafał Maślak ambasadorami marki SchwarzkopfMarka Schwarzkopf rozpoczęła kampanię „Create your style”. Działania związane są z przypadającą w tym roku 120. rocznicą istnienia brandu. Polskimi ambasadorami działań zostali Zuzanna Kołodziejczyk i Rafał Maślak.
0 0 0 0 0 9.05.2018Hashlovers kończy działalność. Oświadczenie firmyDziałający od 2014 r. start-up Hashlovers kończy działalność. Narzędzie umożliwiało markom prowadzącym komunikację na Instagramie m.in. korzystanie z geolokalizacji, automatyzacji i alertów dotyczących konkretnych hashtagów. Aplikacja pozwalała również prowadzić streamy z postami dotyczącymi danej tematyki.