0 1 1 14.01.2020Żywiec odwraca etykietę. Rusza „Wielka zwrotka Ż” na rzecz ochrony środowiskaMarka Żywiec chce, aby oddawanie butelek zwrotnych stało się powszechnym nawykiem. „Wielka zwrotka Ż” to akcja, której celem jest zachęcenie konsumentów do oddawania opakowań, w których sprzedawane jest piwo. Na półki trafiły butelki z odwróconą etykietą, mające zaakcentować start akcji.
0 1 0 14.01.2020Postępowanie UOKiK w sprawie Volkswagen Group Polska w końcowej faziePostępowanie dotyczące manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach koncernu Volkswagen jest na końcowym etapie. Prezes UOKiK skończył analizować materiał dowodowy, o czym poinformował pełnomocnika spółki. Oznacza to, że następnym krokiem będzie wydanie decyzji.
0 1 1 14.01.2020Carrefour Polska obsługiwany w Internecie przez K2 PreciseCarrefour Polska rozstrzygnął przetarg na partnera strategiczno-technologicznego w obszarze Internetu. Wygrała go K2 Precise.
0 3 0 13.01.2020Efemeryczne plakaty przeciw kulturze gwałtu i patriarchatowi widoczne w polskich miastachOrganizacja non profit Plakaciary przeciw przemocy wobec kobiet rozpoczęła oddolną akcję. Nakleja w polskich miastach komunikaty, których słowa składają się z czarnych liter wymalowanych na pojedynczych białych kartkach. Ma to być forma walki z kulturą gwałtu i z patriarchatem.
0 1 0 13.01.2020Firma Casper wchodzi na giełdę i wymienia współpracę z influencerami wśród czynników ryzykaAmerykańska firma Casper produkująca materace wchodzi na giełdę. Wśród potencjalnych czynników ryzyka wskazała prowadzoną współpracę z influencerami.
1 1 0 13.01.2020MasterCard wydaje swój pierwszy singiel muzycznyMasterCard zaprezentował kolejny element, który konsumenci mogą utożsamiać z tą marką i przez to lepiej ją zapamiętywać. 8 stycznia premierę miał singiel zintegrowany z tożsamością dźwiękową firmy.
1 1 0 13.01.2020Małopolskie Centrum Nauki Cogiteon prezentuje dźwiękowe logoJakiego instrumentu używają dzieci, kiedy uczą się grać? To pytanie było punktem wyjścia przy tworzeniu dźwiękowej wersji logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon.
1 2 0 13.01.2020„Archipelag Beztroski” – kampania wizerunkowa RainbowNa przełomie roku biuro podróży Rainbow rozpoczęło kampanię wizerunkową „Archipelag Beztroski”. Inicjuje ona jednocześnie nową platformę komunikacyjną touroperatora.
1 7 1 13.01.2020Depresja klimatyczna Ady Fijał i gwiazdy w plastikowych workach w projekcie „EkoWoman”Współczesny świat pogrążony jest w konsumpcji. Tymczasem rzeki wysychają, do mórz i oceanów trafiają biogeny działające destrukcyjnie na środowisko. Zalewa nas fala plastiku, smog, topnieją lodowce, a ludzkość zdaje się bagatelizować te zagrożenia. Projekt „EkoWoman” ma zwrócić uwagę odbiorców na to, co czeka naszą planetę, jeśli nie zaczniemy dbać o ekologię.
0 1 0 10.01.2020Forum Loyalty PLanet360° już w marcuForum Loyalty PLanet360° odbędzie się 18–19 marca 2020 r. w Warszawie. To nowe wydarzenie na rynku. W jego ramach prelegenci postarają się udzielić odpowiedzi na najważniejsze pytania z zakresu szeroko pojętego lojalizowania konsumenta, jakie zadawane są dziś w sektorach retail i usługi. Dostarczą przeglądu trendów, innowacji i inspiracji w dziedzinie lojalności.