0 2 0 0 0 24.01.2019Kampania „Interia bez hejtu”W związku z wydarzeniami w Gdańsku i poruszeniem, jakie wywołały, Grupa Interia.pl uruchomiła akcję wspierającą walkę z mową nienawiści w polskim Internecie. Kampania ma zwrócić uwagę czytelników portalu na skalę zjawiska, zachęcić do refleksji, a także wyposażyć ich w narzędzia do przeciwstawiania się hejtowi.
0 1 0 0 0 23.01.2019Instytut Badań Outdooru zaprezentował narzędzie do planowania i badania zasięgu kampanii OOHInstytut Badań Outdooru zainaugurował kolejny etap badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej – Outdoor Track. Po przekazaniu wyników pomiarów firmom uczestniczącym w projekcie stworzono platformę do autoryzacji badań OOH. Zaprezentowano ją podczas specjalnych warsztatów dla przedstawicieli domów mediowych.
0 0 0 0 1 23.01.2019 Aktualizacja: 13:2025.01.2019Zalando rozważa wprowadzenie dużych metek, by uniemożliwić zwracanie używanych ubrańInternetowy sklep Zalando rozważa wprowadzenie większych metek przy ubraniach – podaje portal Next.gazeta.pl. Ma to utrudnić zwracanie używanej odzieży.
1 2 0 0 0 23.01.2019Dwa szybkie żubry płyną szerokim strumieniem w reklamie piwaZ początkiem lutego ruszy czwarta edycja promocji konsumenckiej „Dwa szybkie żubry”. Z tej okazji marka Żubr przygotowała spot.
1 0 0 0 0 23.01.2019Marka zegarków przygotowała film będący odpowiedzią na spot GilletteÉgard to marka zegarków. W swoim kanale na YouTube zamieściła film, który ma być odpowiedzią na budzący kontrowersje spot Gillette „We Believe: The Best Men Can Be”.
0 0 0 0 0 23.01.2019Nescafe wybiera GoldenSubmarineMarka Nescafe rozpoczęła roczną współpracę z GoldenSubmarine. Dotyczy ona głównie komunikacji internetowej.
1 1 0 0 0 22.01.2019KFC stworzyło świecę o zapachu sosu do mięsaŚwieca o zapachu pieczeniowego sosu do mięsa dostępna będzie w Wielkiej Brytanii w limitowanej edycji. Aby dostać świecę, trzeba zarejestrować się na stronie KFC. Szanse nie są duże, bo w promocji dostępnych będzie tylko 230 sztuk.
1 0 0 0 0 22.01.2019Powstał dron, który samodzielnie sprawdza zaopatrzenie sklepowych półekFirma Pensa stworzyła drona, który monitoruje sklepowe półki. Dba o to, by niczego na nich nie zabrakło oraz by wszystko znajdowało się we właściwym miejscu.
0 1 0 0 0 22.01.2019Iwostin powierza obsługę w social media Cut The MustardGrupa Sanofi poszerza zakres współpracy z Cut The Mustard. W marcu ubiegłego roku agencja wygrała przetarg na ideę kreatywną i wprowadzenie nowej platformy komunikacji dermokosmetyków marki Iwostin. Teraz odpowiadać będzie również za komunikację w mediach społecznościowych.
0 0 0 0 0 22.01.2019Oczy zwrócone na pracodawców. Wyniki corocznego badania zaufania „Edelman Trust Barometer”Co piąta osoba jest zadowolona z systemu, w którym żyje. Nadal nie ufamy rządzącym (48 proc.) i mediom (47 proc.). Coraz więcej oczekujemy od pracodawców – to oni mają inicjować zmiany i angażować się w ważne kwestie społeczne. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2019”.