0 3 0 24.09.2019Polki są skłonne zapłacić więcej za kosmetyki naturalne. Badanie SW Research93 proc. Polek z miast powyżej 250 tys. mieszkańców deklaruje, że używa kosmetyków naturalnych. Przy czym co dziesiąta z ankietowanych używa wyłącznie takich preparatów – wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie organizatorów targów kosmetyków naturalnych Ekocuda. Co kieruje Polkami, które coraz chętniej sięgają po kosmetyki inspirowane naturą?
1 0 0 24.09.2019Allegro startuje z nową platformą komunikacjiAllegro rozpoczęło działania według nowego formatu kreatywnego. Platforma ma płynnie zmienić komunikację z konsumentami, rozwijając znane z poprzednich kampanii pytanie „Czego szukasz?” do „Znajdź to, co najważniejsze teraz”. Ma to w sposób naturalny pokazywać istotę codzienności. Ta jest pełna zarówno wyczekiwanych i zaplanowanych chwil, jak i tych zupełnie nieprzewidzianych i zaskakujących.
1 2 0 23.09.2019„Chcę dla niej lepszego świata. Ty też?”. Ruszyła kampania Funduszu FeministycznegoWystartowała kampania fundraisingowa „Chcę dla niej lepszego świata”, przygotowana przez Fundusz Feministyczny. Jest ona stworzona przez kobiety i skierowana do kobiet. Jej cel to pozyskiwanie środków na wspieranie kobiet – od najmłodszej po najstarsze. W filmie usłyszeć można aktorkę Magdalenę Popławską.
1 3 0 23.09.2019„Chwyć nowy smak pirackiej przygody” – kampania wprowadzająca nowy wariant piwa Captain JackMarka Captain Jack wprowadza na rynek nowy wariant piwa: Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Towarzyszy temu kampania, w której uczestniczą influencerzy, m.in. raper W.E.N.A., prezenterka MTV Music Polska Nina Cieślińska, tancerka Karolina „Cuki” Dziemieszkiewicz czy DJ Noz.
1 1 0 23.09.2019O.S.T.R. ekspertem piłkarskim i jedną z twarzy kampanii promującej Premier League w Canal+„Wściekle szybka Premier League” to hasło rozpoczynającej się 23 września kampanii Canal+. Bierze w niej udział Adam Ostrowski, czyli O.S.T.R. – jeden z najpopularniejszych polskich raperów, a jednocześnie fan i znawca angielskiego futbolu.
0 1 0 23.09.2019Projekt EDWaRD na outdoorzeRuszyła tegoroczna odsłona projektu EDWaRD (European Day Without Road Death) – Europejskiego Dnia bez Ofiar Śmiertelnych na Drogach. Działania organizowane są pod patronatem Europejskiej Organizacji Policji Ruchu Drogowego TISPOL od 2016 r. Ideą przewodnią projektu jest „wizja zero” – zero osób ciężko rannych i ofiar śmiertelnych wypadków drogowych w tym dniu na drogach Europy.
1 5 0 23.09.2019Za co nastolatki lubią siebie? Film marki Under TwentyMarka kosmetyczna Under Twenty (Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris) stworzyła film, który ma być manifestem samoakceptacji. Wypowiadają się w nim nastolatki, a także influencerka Katarzyna Gandor.
1 3 0 23.09.2019„Zaopiekuj się rzeką” – muzyczny apel WWF Polska i zespołu RezerwatZespół Rezerwat oraz Fundacja WWF Polska stworzyli teledysk oraz nową aranżację hitu sprzed lat – „Zaopiekuj się mną”. Utwór ma zachęcić do dołączenia do programu realizowanego przez Strażników rzek WWF, w którym każdy może zostać opiekunem wybranej rzeki i działać dla jej dobra.
1 1 0 23.09.2019Burger King rezygnuje z plastikowych zabawek w zestawach dla dzieciDziewięcioletnia Ella i siedmioletnia Caitlin napisały list, w którym proszą sieci fast food o zrezygnowanie z plastikowych zabawek dodawanych do posiłków dla dzieci. Burger King odpowiada na tę prośbę kampanią „Melt down”.
0 0 0 23.09.2019Facebook udostępnia pakiet interaktywnych reklamFacebook ogłosił wprowadzenie nowych formatów reklamowych. Mają one podnosić interaktywność i wzmacniać dialog z odbiorcą.