1 0 0 0 0 6.03.2019Plus promuje ofertę na kartę z usługą GigabankOperator Plus rozpoczął kampanię reklamową oferty na kartę. W spocie informuje o usłudze Gigabank.
0 1 0 0 0 6.03.2019Publicis Media integruje agencje Blue 449 i Spark Foundry pod marką Spark FoundryPublicis Media integruje agencje mediowe Blue 449 i Spark Foundry pod jedną marką Spark Foundry. Stanowisko dyrektor generalnej Spark Foundry Polska obejmie Beata Szcześniak. Z organizacją zdecydował się rozstać Radosław Dudek, dotychczasowy szef agencji.
0 0 0 0 0 6.03.2019Już za miesiąc VII edycja M@il My Day – konferencji e-mail marketingowej10 i 11 kwietnia odbędzie się kolejna, siódma edycja konferencji M@il My Day, której organizatorem jest firma FreshMail. To wydarzenie branżowe łączące inspirujące prelekcje oraz case studies z praktycznymi warsztatami.
0 6 0 0 0 5.03.2019Netto z nowym logo zgodnym z koncepcją 3.0Sieć handlowa Netto wprowadza nowe logo. Odświeżona identyfikacja wizualna ma wzmocnić komunikację. Jej celem jest też podkreślenie działań na rzecz rozwoju konceptu Netto 3.0 i przeobrażeń, które zachodzą obecnie w sklepach detalisty.
0 0 0 0 0 5.03.2019Firma Candy Hoover Polska wybrała Studio 111 do obsługi PROd stycznia 2019 r. producent sprzętu AGD Candy Hoover Polska współpracuje ze Studiem 111. Agencja wspiera firmę w kompleksowych działaniach z zakresu public relations.
0 5 0 0 0 5.03.2019„Szafa dobra” Ikei Gdańsk i Gdyńskiego Centrum Filmowego1 marca ruszyła akcja „Szafa dobra”, organizowana przez Ikeę Gdańsk i Gdyńskie Centrum Filmowe. Będzie ona trwała przez cały miesiąc. W jej ramach konsumenci zachęcani są do dawania drugiego życia niepotrzebnym ubraniom. Ma to pozwolić na zrobienie czegoś dobrego dla drugiego człowieka i naszej planety.
0 1 0 0 0 5.03.2019Instagramowy profil National Geographic pierwszym markowym kanałem ze 100 mln followersówNational Geographic przekroczył próg 100 mln obserwujących na Instagramie. Dotychczas takie wyniki udało się osiągnąć czołowym sportowcom, muzykom czy celebrytom – nigdy nie markom.
0 12 0 0 0 5.03.2019Ministerstwo Finansów w zestawieniu największych reklamodawców. Raport „Wydatki reklamowe w wybranych branżach w lutym 2019” IMMW lutym w zestawieniu największych reklamodawców po raz pierwszy pojawiło się Ministerstwo Finansów. Ogłoszenie społeczne dotyczące e-PIT według stawek cennikowych kosztowało ponad 5,5 mln zł. Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w minionym miesiącu w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, finansowej, telekomunikacyjnej i motoryzacyjnej.
1 0 0 0 0 5.03.2019„Przenieś swój telewizor do 4K” – kampania NC+1 marca ruszyła kampania „Przenieś swój telewizor do 4K” NC+. Ma ona podkreślić, że platforma cyfrowa daje możliwość oglądania programów w jakości 4K.
0 7 0 0 0 5.03.2019Amazon wycofuje ze sprzedaży Dash ButtonW 2015 r. Amazon zaprezentował niecodzienny gadżet – Dash Button. Umożliwiał on zamówienie kończącego się produktu za pomocą jednego przycisku. Teraz firma wycofuje go ze sprzedaży.