Espresso - Strona 906 z 5643 - Marketing przy Kawie

Espresso

18 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
18.12.2019

Nadawcy telewizyjni powołali Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych „MOC TV”

Przedstawiciele nadawców telewizyjnych podjęli decyzję o powołaniu do życia nowej organizacji. Jej celem jest reprezentowanie interesów wspólnych dla członków związku w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych. Prace nad uruchomieniem związku trwały kilkanaście miesięcy. Jednym z najważniejszych celów będzie wypracowanie nowego standardu badania mediów.

17 grudnia 2019

  • 0
  • 1
  • 0
17.12.2019

Introwertycy wolą rozmawiać z chatbotami, a część z nas omyłkowo bierze je za ludzi. Badanie agencji Symetria

Z chatbotów najczęściej korzystamy podczas zakupów online i przy zgłaszaniu reklamacji – wynika z badania zrealizowanego przez Symetrię UX. Świadomość istnienia tej klasy wirtualnych asystentów jest w społeczeństwie stosunkowo niska. Ze słowem „chatbot” spotkało się 34 proc. respondentów, z których 53 proc. weszło w jakąkolwiek interakcję z takim oprogramowaniem.

Poprzednie Następne