0 7 0 0 0 11.06.2019Polski Internet w maju 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w maju 2019 r. wyniosła ogółem 28,3 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,8 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,3 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 8 0 0 0 10.06.2019Dokąd zmierza europejska branża cyfrowa? Odpowiedzi szukali eksperci podczas Interact 2019Za nami trzynasta edycja Interact – corocznego spotkania europejskiej branży reklamy cyfrowej. 4 i 5 czerwca eksperci rozmawiali o wyzwaniach i przyszłości branży pod hasłem przewodnim: „Growing change. Changing growth”. Wydarzenie organizowane w tym roku wspólnie przez IAB Europe i IAB Polska po raz pierwszy odbyło się w Warszawie.
0 6 0 0 0 10.06.2019Wirtualna Polska i gdańscy uczniowie muralem walczą z hejtemWirtualna Polska wspólnie ze Szkołą Podstawową nr 69 w Gdańsku stworzyły mural, którego celem jest walka z hejtem. „Podwórko superbohaterów” powstało na ścianach sali gimnastycznej, a jego inspiracją były rysunki samych uczniów. Ich prace połączył znany gdański artysta, Maciej Salamon.
0 0 0 0 0 10.06.2019mBank rozstrzygnął przetarg na obsługę PR w Polsce, Czechach i na SłowacjimBank powierzył agencji Solski Communications wsparcie i strategiczne doradztwo komunikacyjne na rynku polskim. Agencja będzie także koordynować obsługę PR dla oddziałów zagranicznych banku w Czechach i na Słowacji.
0 4 0 0 0 10.06.2019IMM: wydatki reklamowe branży handlowej. Lidl inwestuje w reklamę sklepu onlineBranża handlowa w maju 2019 r. ogółem przeznaczyła ponad 467,5 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie Instytutu Monitorowania Mediów uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
0 4 0 0 0 10.06.2019Edchup – Ed Sheeran w kampanii HeinzaMarka Heinz świętuje w tym roku 150. rocznicę powstania. Z tej okazji nawiązała współpracę z muzykiem Edem Sheeranem.
0 0 0 0 0 10.06.2019Zenith: konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin, korzystając z Internetu na urządzeniach mobilnychW 2019 r. ludzie na całym świecie spędzą średnio 800 godzin, czyli łącznie 33 dni, korzystając z mobilnego Internetu. Takie wyniki przyniosła 5. edycja raportu „Media Consumption Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. Do 2021 r. światowa średnia wzrośnie do 930 godzin, czyli 39 dni rocznie.
0 2 0 0 0 10.06.2019Znamy terminy 17. edycji konkursu Złote SpinaczeZwiązek Firm Public Relations po raz 17. zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze. Jego celem jest wyłonienie najlepszych kampanii public relations w Polsce. Zgłoszenia będą przyjmowane poprzez platformę online od 16 lipca do 5 września 2019 r.
1 2 0 0 0 10.06.2019Keanu Reeves w polskiej grze „Cyberpunk 2077”Podczas odbywającej się w Los Angeles na targach E3 konferencji Microsoftu zapowiedziano premierę gry „Cyberpunk 2077”. Datę ujawnił Keanu Reeves. Aktor jest też bohaterem zwiastuna produkcji.
0 6 0 0 0 10.06.2019Polacy a uprawianie sportu – młodsi nie przepadają za rowerem, starsi wolą go od biegania. Wyniki badania ARC Rynek i OpiniaJazda na rowerze to najchętniej uprawiany przez Polaków sport. Na drugim miejscu plasuje się bieganie. Wyraźnie jednak widać różnice międzypokoleniowe. Nie w każdej grupie wiekowej jazda na rowerze jest w top 5 i nie każda grupa równie intensywnie biega. Kto i jak uprawia sport? – sprawdziła to firma ARC Rynek i Opinia.