0 10 0 0 0 11.07.2018 Aktualizacja: 11:0511.07.2018Jak reprezentacja Polski bawiła się w Mielcu – sprawdziła agencja Momentalna z ASZdziennikiemPo mundialowym meczu Polska – Kolumbia w internecie zaczęło wirusowo rozprzestrzeniać się zdjęcie z informacją o promocji w sklepie firmowym Vistuli. Przed standem przedstawiającym zawodników w garniturach wyraźnie odznaczała się aktualna promocja, w której odzież przeceniono o 70 proc. Agencja Momentalna zdobyła stand i wykorzystała go do stworzenia zabawnego wpisu w ASZdzienniku.
4 3 0 0 0 11.07.2018„Nie pitol, że widziałeś wszystko” – krakowska agencja turystyczna reklamuje mniej znane miejscaFirma Discover Cracow postawiła w komunikacji na regionalizmy. W ten sposób chce zachęcić do odwiedzenia mniej znanych krakowskich atrakcji. Hasła reklamowe nie wszystkim się podobają. Największy sprzeciw budzi płachta reklamowa zawieszona na zabytkowej kamienicy.
0 4 0 0 0 11.07.2018Obraz Zdzisława Beksińskiego na etykiecie kontrowersyjnego piwa NowiczokReprodukcja jednego z obrazów Zdzisława Beksińskiego znalazła się na etykiecie rosyjskiego piwa Nowiczok. Zarówno nazwa piwa, jak i wykorzystane zdjęcie wywołały kontrowersje wśród internautów. Browar wycofał piwo ze swojej oferty.
0 0 0 0 0 11.07.2018Facebook testuje reklamy w rozszerzonej rzeczywistościFacebook ogłosił, że jego użytkownicy będą mogli wirtualnie przymierzać i porównywać m.in. akcesoria i dodatki do strojów. W ten sposób będą mogli także oglądać meble, gry i inne produkty. Wszystko za sprawą technologii rozszerzonej rzeczywistości, augmented reality (AR).
0 0 0 0 0 10.07.2018Customer experience podnosi przychody, ale wymaga od firm szybkich zmian. Raport KPMG InternationalDoświadczenie klienta przekłada się na przychody firm. Liderzy inwestują w nowe technologie i umiejętnie dostosowują globalną strategię do lokalnych rynków. Budują też obietnicę marki dopasowaną do klientów z różnych pokoleń – wynika z najnowszego badania KPMG, „Global customer experience excellence”.
1 2 0 0 0 10.07.2018„Maker Woman” – innowacyjne prototypy tworzone przez kobietyW ramach inicjatywy „Maker Woman” kobiety zdobywają umiejętności, które pomogą im rozpocząć drogę zawodową lub powrócić na rynek pracy z nowymi kompetencjami. Uczestniczki wykonały prototypy swoich produktów. Proteza dłoni wydrukowana w 3D, regulator oddechu dla osób narażonych na stres, wózek na zakupy dla starszych osób, meble, ozdoby – to tylko niektóre z nich.
4 3 0 0 0 10.07.2018Żywiec Zdrój i nowe napoje w kampanii „Zasmakuj lekkości”W czerwcu rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Zasmakuj lekkości”, prezentująca nowe napoje Żywiec Zdrój. Będą to Żywiec Zdrój Lemoniada, Green Tea i Soczysty.
1 2 0 0 0 10.07.2018„Hitem jest Hit” – ciastka Hit w nowej odsłonie9 lipca rozpoczęła się kampania telewizyjna markiz Hit. Jest częścią ponownego wprowadzenia marki na rynek, które obejmuje zmianę pozycjonowania oraz nową szatę graficzną.
1 0 0 0 0 10.07.2018Kampania „Mistrzowska oferta” Plusa dla fanów futbolu9 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa Plusa „Mistrzowska oferta”. Promuje pakiet dla klientów usług abonamentowych. Mecze Ligi Mistrzów UEFA oraz spotkania Ligi Europy UEFA będą w nim dostępne na żywo i w wysokiej jakości, bez opłat za transfer danych.
1 1 0 0 0 10.07.2018Bakoma Twist z wakacyjnym konkursemBakoma inwestuje w platformę komunikacyjną „Twist yourself”, która promuje jogurty pitne Twist. Marka zachęca do wysyłania filmów z wakacji na konkurs.