1 1 0 0 0 21.03.2019Burger King nagradza Whopperem za wirtualne spalenie reklam konkurencjiBurger King przygotował aplikację wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość. Pozwala ona na wirtualne spalenie reklam konkurencji. Każdy, kto to zrobi, otrzyma darmowego Whoppera.
0 2 0 0 5 21.03.2019Instagramowy influencer okazał się botemAmerykański programista Chris Buetti twierdzi, że udało mu się oszukać Instagram. Zdobywał zniżki w restauracjach i darmowe posiłki w zamian za zamieszczanie postów na fałszywym koncie, którego prowadzeniem zajął się bot.
0 6 0 0 0 21.03.2019Thermomix wprowadził nowy model urządzenia. Klienci twierdzą, że czują się oszukani8 marca firma Vorwerk zaprezentowała nowy model wielofunkcyjnego urządzenia do gotowania Thermomix. Klienci poczuli się oszukani, ponieważ, jak przekonują, nie poinformowano ich wcześniej o premierze.
1 0 0 0 0 21.03.2019Wódka Polonaise w teledysku SławomiraSławomir Zapała zaprezentował teledysk do piosenki „Weekendowy korsarz”. Powstał on we współpracy z marką Polonaise, której piosenkarz jest ambasadorem.
0 1 0 0 0 21.03.2019Bracia Sadownicy obsługiwani przez Cape MorrisPolski producent świeżych jabłek i przetworów na bazie soków NFC Bracia Sadownicy wybrał agencję Cape Morris. Będzie ona odpowiedzialna za komunikację 360 stopni.
0 0 0 0 0 21.03.2019Kompania Piwowarska wybrała Cube GroupKompania Piwowarska powierza Cube Group działania w kanale internetowym. Agencję wybrano w drodze przetargu, a nawiązana współpraca ma charakter długoterminowy.
1 0 0 0 0 20.03.2019Google tworzy platformę streamingową dla graczyGoogle uruchamia usługę streamingową dla graczy – platformę w stylu Netflixa. Umożliwi ona granie przez Internet bez konieczności zakupu konsoli.
0 0 0 0 0 20.03.2019Marka Black Red White obsługiwana w Internecie przez PerformicsFirma Black Red White rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę w Internecie. Zwyciężyła agencja marketingu efektywnościowego Performics (Publicis Media).
0 2 0 0 0 20.03.2019Marka Łukoil definitywnie znika z polskiego rynkuAustriacki fundusz inwestycyjny zdecydował o wypowiedzeniu umowy licencyjnej na korzystanie z marki Łukoil w Polsce. W efekcie brand zniknie z naszego rynku. Zastąpi go Amic Energy.
0 1 0 0 0 20.03.2019Greenpeace Polska zachęca do podpisywania apelu do międzynarodowych korporacji w sprawie plastikuOrganizacja Greenpeace Polska na Facebooku wezwała do podpisania apelu kierowanego do szefów największych międzynarodowych korporacji. Domaga się, aby firmy takie jak Coca-Cola, PepsiCo, Mars, Ferrero, Colgate-Palmolive, Johnson & Johnson, Nestle i Unilever natychmiast podjęły działania na rzecz zmniejszenia produkcji plastikowych opakowań oraz zainwestowały w alternatywne sposoby pakowania produktów.