0 0 0 26.08.2019Wizerunkowe know-how dla samorządów na XV Konferencji PR w SamorządzieXV Konferencja PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to wydarzenie w całości poświęcone promocji i marketingowi terytorialnemu. Konferencja będzie trwała od 30 września do 2 października w Katowicach. Najbliższa edycja to ukłon w stronę nowych mediów, współpracy z influencerami czy wykorzystania siły lokalnej społeczności. Nie zabraknie też case study i warsztatów z czołowymi ekspertami w branży.
0 0 0 26.08.2019Konferencja PyrCaster w Poznaniu na Międzynarodowy Dzień Podcastów28 września w Poznaniu odbędzie się konferencja PyrCaster MDP 2019. Organizowana jest z okazji Międzynarodowego Dnia Podcastów.
0 17 0 25.08.2019„Nostalgia” – przystanek pełen kwiatów w ŁodziNa jednym z przystanków tramwajowych w Łodzi zamontowana została instalacja artystyczna pt. „Nostalgia”. Składa się z setek suszonych kwiatów i elementów roślinnych, zatopionych w bezbarwnej żywicy.
0 0 0 23.08.2019Ruszył nabór do plebiscytu Lady Business Awards 2019Lady Business Club Business Women Foundation nagrodzi wyjątkowe i odważne kobiety biznesu. Takie, które prowadzą firmę od co najmniej pięciu lat i nie boją się zmian w biznesie.
0 1 0 23.08.2019Puma i jej sklepik z endorfinami. Marka zachęcała do poprawienia sobie samopoczucia zestawami ćwiczeńW brytyjskim centrum co-workingowym Protein Studio w Shoreditch powstał Puma Endorphin Store. To tymczasowy sklep marki, w którym klienci zachęcani byli do „zamiany kalorii na endorfiny” i położenia większego nacisku na zdrowie psychiczne i fizyczne.
0 1 0 23.08.2019Po raz pierwszy na polskim rynku wydatki na reklamę w Internecie większe od telewizyjnych. IAB Polska/PwC AdExW pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł. Dzięki temu jej wartość wzrosła o 9% rok do roku. Takie wyniki przyniosło badanie wydatków na reklamę online AdEx, realizowane przez IAB Polska we współpracy z PwC. Z dodatkowych analiz wspartych wynikami badania Starcom wynika także, że wydatki reklamodawców na Internet stały się większe od nakładów na telewizję.
0 1 0 23.08.2019Reklama o zapachu róż i ogórka. Hendrick’s Gin promuje się w londyńskim metrzeSzkocka marka Hendrick’s Gin rozpoczęła kampanię reklamową na outdoorze. Wykorzystała w niej reklamy, które pachną różami i ogórkiem.
0 5 0 23.08.2019Nowa strategia wizerunkowa marki DurexDurex wprowadza nową strategię wizerunkową. Skupi się na komunikacji bardziej lifestyle’owej i edukacyjno-społecznej. Podąża za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Efektem nowej strategii jest trwająca kampania „Gorące letnie noce”.
0 11 0 23.08.2019Foton i Jubiler wracają na Pragę. Good Looking Studio w geście protestu tworzy mural inspirowany usuniętymi malowidłamiW połowie lipca na warszawskiej Pradze zamalowane zostały dwa powstałe w czasach PRL-u charakterystyczne murale. Reklamowały producenta biżuterii i zegarków Jubiler oraz Warszawskie Zakłady Fotochemiczne Foton. W geście protestu Good Looking Studio postanowiło namalować malowidło inspirowane motywami zaczerpniętymi z obu usuniętych prac.
1 0 1 23.08.2019Taneczny spot prezentujący jesienną ramówkę TVN22 sierpnia odbyła się konferencja ramówkowa Grupy TVN i Discovery. Zostały na niej zaprezentowane propozycje na nadchodzący jesienny sezon oraz nowy spot wizerunkowy.