0 2 0 0 0 19.03.2019Po rekordowym roku sieci handlowe z niepokojem patrzą w przyszłość. Analiza DeloitteW ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów na świecie wzrosły o blisko 6 proc. Niezagrożoną pozycję lidera zachował Walmart, a jego wzrost w przychodach ze sprzedaży detalicznej wyniósł 3 proc. W Polsce bezkonkurencyjny pozostaje Jeronimo Martins, który jednocześnie zajmuje 55. pozycję w globalnym rankingu – wynika z raportu „Global Powers of Retailing 2019” firmy Deloitte.
0 1 0 0 0 19.03.2019TalentMedia kupuje LifeTubeSieć TalentMedia kupiła 79,05% udziałów w sieci partnerskiej LifeTube za kwotę 9,2 mln zł. Oznacza to, że te dwie agencje influencer marketingu i sieci partnerskie YouTube w Polsce będą kontrolowały łącznie około 70% rynku. Będą miały prawie 130 mln subskrypcji oraz około 820 mln emisji wideo miesięcznie. Na rynku pozostaną obie marki, które będą działać niezależnie.
0 1 0 0 0 19.03.2019Lidl na czele rankingu marek w telewizji. Analiza CodemediaW 2018 r. najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory wzrost zakupu GRP (21 proc.) w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się: Plus, Orange oraz T-Mobile. I to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo 44-procentowy udział w zestawieniu top 10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
0 4 0 0 0 19.03.2019Wrocław miastem z najwyższą reputacją. Znamy wyniki rankingu „Premium Brand 2019”Ranking „Premium Brand 2019” po raz trzeci wskazał miasta wojewódzkie cieszące się najlepszą reputacją wśród Polaków. Wrocław, Kraków i Gdańsk znalazły się na podium jako ośrodki o najwyższej reputacji. Tuż za nimi uplasowały się Poznań i Warszawa. Warszawa utrzymała tytuł najczęściej odwiedzanego miasta.
1 0 0 0 0 19.03.2019Robert Lewandowski w spocie Oshee podpowiada, jak przygotować naturalny izotonikRobert Lewandowski wystąpił w spocie Oshee. Zdradza w nim, w jaki sposób domową metodą przygotować naturalny izotonik.
0 0 0 0 0 19.03.2019Zebra i dziecięce pytania w reklamie marki E.WedelDzieci ciągle o wszystko pytają, wszystko chcą wiedzieć. Na kluczowe pytania odpowiada zebra w wielkanocnej reklamie Wedla.
1 4 0 0 0 19.03.2019Born2be i kampania „Odkrywaj więcej!” z Princess RapSklep internetowy Born2be (AZAGroup) rozpoczął wiosenną kampanię. W działaniach pod hasłem „Odkrywaj więcej!” wzięły udział warszawskie DJ-ki.
0 0 0 0 0 19.03.2019Maspex poszerza współpracę z firmą Trzask StudioGrupa Maspex nawiązała stałą współpracę z lubelską firmą Trzask Studio, która zajmuje się tworzeniem animacji i gier komputerowych. To rozwinięcie działań, które rozpoczęły się dwa lata temu.
1 5 0 0 0 19.03.2019„Ż, jak lubisz”, czyli nowa odsłona kampanii marki Żywiec z udziałem Natalii Partyki i Sebastiana KawyMarka piwa Żywiec rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Chce się Ż”. Działania pod hasłem „Ż, jak lubisz” pokazują, że w życiu nie chodzi o to, by osiągać wszystko, ale by lubić to, co się robi. W spocie zobaczyć można mistrzynię paraolimpijską Natalię Partykę i mistrza świata w szybownictwie – Sebastiana Kawę.
0 0 0 0 0 19.03.2019Drukarnia internetowa Chroma inwestuje w nowoczesny model zarządzania przedsiębiorstwemChroma zakupiła system MIS austriackiej firmy Rogler. Sprzedawcą i integratorem tego rozwiązania jest firma PM Software z Warszawy. Celem instalacji systemu jest podniesienie efektywności i opłacalności produkcji. Możliwe będzie przejęcie całkowitej kontroli nad każdym etapem produkcji, zarówno w kwestii organizacji, logistyki, jak i analizy biznesowej kosztów.