0 1 0 0 0 15.04.2019Mindshare Polska z nową strukturą e-commerceDom mediowy Mindshare Polska stworzył nową strukturę wewnątrz agencji – Shop+. Tym samym rozwija kompetencje internetowe oraz integruje procesy e-commerce mające na celu spektakularne zwiększenie biznesu klienta.
1 4 0 0 0 15.04.2019„Robimy dom. Cały dom!” – wystartowała kampania marki Black Red WhiteMarka meblarska Black Red White rozpoczęła kampanię „Robimy dom. Cały dom!”. Tym razem pokazuje różnorodność swojego asortymentu, przekonując, że jej sklepy to idealne miejsce na kompleksowe zakupy wnętrzarskie.
0 1 0 0 1 15.04.2019Poznań usunie billboardy z centrum? Jest projekt uchwały krajobrazowejWładze Poznania przedstawiły projekt uchwały krajobrazowej. Zakłada on usunięcie z centrum miasta billboardów o powierzchni 18 metrów kwadratowych.
1 8 0 0 1 14.04.2019Powstał cmentarz upamiętniający postacie, które zginęły w serialu „Gra o tron”Cmentarz złożony z monumentalnych rzeźb, nazwany „Grave of Thrones”, powstał w parku w Sydney. Czasową instalację stworzyła stacja telewizyjna Foxtel, która emituje w Australii ósmy sezon serialu.
0 3 0 0 0 12.04.2019KFC stworzyło wirtualnego influencera – Colonela SandersaMarka KFC powołała do życia wirtualnego influencera. Stworzyła lifestyle’owego instagramera i tchnęła w niego ducha swojego brand hero – pułkownika Sandersa.
6 2 0 0 0 12.04.2019ReZigiusz i Julia Żugaj promują telefony LGRuszyła kampania promująca smartfon LG K40. Działania pod hasłem „Social Friendly” ukazują nowy telefon jako model dla każdego, kto stale jest online i aktywnie uczestniczy w życiu towarzyskim. W kampanię zaangażowano youtubera ReZigiusza i użytkowniczkę TikToka – Julię Żugaj.
0 3 0 0 0 12.04.2019Miłość do ulubionej muzyki motywem przewodnim kampanii Spotify w PolsceSpotify startuje z kampanią na outdoorze i w Internecie. Promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.
1 5 0 0 0 12.04.2019Abradab rapuje dla TigeraMarka Tiger Energy Drink zaprezentowała utwór w wykonaniu znanego rapera Abradaba. W teledysku zobaczyć można m.in. Dariusza Tigera Michalczewskiego.
0 3 0 0 0 12.04.2019Sklepy wprowadzają ciche godziny dla autystyków2 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Z tej okazji część sklepów i galerii handlowych wprowadziła tzw. ciche godziny.
0 0 0 0 0 12.04.2019Marcin Prokop rozmawia sam ze sobą w kampanii marki SchweppesMarka napojów gazowanych Schweppes rozpoczęła kampanię z udziałem nowego ambasadora – Marcina Prokopa. Chce podkreślić w niej różnorodność produktów w portfolio.