1 21 0 0 0 19.08.2019Animowany mural promuje buty Ozweego marki AdidasW Warszawie przy ul. Chmielnej i Jaworzyńskiej można zobaczyć murale promujące model Ozweego marki Adidas. Malowanie jednego z nich stało się okazją do stworzenia wyjątkowej animacji.
0 4 0 0 0 19.08.2019Grupa 3 z nową strategią i systemem identyfikacji wizualnejPoczątkiem sierpnia tego roku Grupa 3, krakowska agencja z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, wdrożyła nowy system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Zmieniona szata graficzna i nowa strona internetowa to pierwsze kroki w rebrandingu firmy.
1 0 0 0 1 19.08.2019Filip – nowy bohater u boku Sławomira w reklamach marki Bancovo„Odlot” i „Petarda” to historie opowiedziane w kolejnej odsłonie kampanii platformy kredytowej Bancovo, która wystartowała 19 sierpnia. Jej bohaterem jest Filip – nowy brand hero marki.
0 3 0 0 0 19.08.2019Ikea tworzy dział wyspecjalizowany w rozwiązaniach smart homeW 2012 r. Ikea zainicjowała program „Home Smart”. Ambicją marki było ułatwienie życia konsumentów poprzez dodawanie cyfrowych elementów i technologii do oferowanych produktów i rozwiązań. Teraz firma podjęła strategiczną decyzję, by zwiększyć inwestycje w kategorię rozwiązań smart home. Ustanowiła w tym celu osobny dział biznesowy.
0 1 0 0 1 19.08.2019„Kraków. Napij się wódki z przyjacielem”. Miasto zajęło stanowisko w sprawie spotu American AirlinesPlaże w Tel Awiwie, rejsy po Dunaju w Budapeszcie, egzotyczny targ w Casablance i spektakl marionetkowy w Pradze. A w Krakowie? Wódka z przyjacielem. Miasto zajęło stanowisko w sprawie kontrowersyjnej reklamy American Airlines.
1 2 0 0 1 19.08.2019„Nie ma jak Niro…” – kampania marki Kia z Robertem De NiroWystartowała polska odsłona kampanii promującej samochód Kia Niro. Wziął w niej udział aktor Robert De Niro.
0 0 0 0 0 19.08.2019Platforma NC+ zamierza kupić 70 proc. udziałów w Kinie ŚwiatITI Neovision, operator platformy NC+, zawarł przedwstępną umowę nabycia 70 proc. udziałów w spółce Kino Świat. Dzięki planowanej transakcji platforma stanie się dystrybutorem katalogu Kina Świat. Zawiera on ponad 2 tys. godzin filmów kinowych i telewizyjnych (1,2 tys. produkcji).
0 0 0 0 0 19.08.2019Triumph nawiązał współpracę z The Icon Agency1 sierpnia marka damskiej bielizny Triumph rozpoczęła współpracę z The Icon Agency. Po wygranym przetargu agencja poprowadzi media relations i zajmie się współpracą z influencerami. Produkty marki będą dostępne do wypożyczeń w jej showroomie przy ul. Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.
1 1 0 0 0 16.08.2019Biżuteria inspirowana młodzieżowymi filmami – Pandora z kolekcją Król Lew, a teraz Harry Potter14 sierpnia marka biżuterii Pandora ogłosiła współpracę z Warner Bros. Consumer Products. Jej wynikiem będzie wprowadzenie kolekcji nawiązującej do powieści o Harrym Potterze. Od lipca we współpracy z Disneyem marka oferuje również charmsy, zawieszki i bransoletkę inspirowane „Królem Lwem”.
0 2 0 0 1 16.08.2019Żubr znika z etykiet… na rzecz zagrożonych gatunkówMarka piwa Żubr rozpoczęła akcję, której celem jest ochrona zagrożonych gatunków zwierząt. Wizerunek żubra zniknie z puszek i butelek piwa. Ustąpi miejsca trzem gatunkom: wilkowi, rysiowi i sóweczce. Akcja prowadzona jest we współpracy z WWF, jedną z największych światowych organizacji zajmujących się ochroną przyrody.