0 1 0 22.01.2020W którym kraju żyje się najlepiej? Ranking „2020 Best Countries”Który kraj jest najlepszym miejscem do życia? Gdzie zanotowano największy wzrost gospodarczy? Które państwa mają jeszcze sporo do nadrobienia w kwestii równouprawnienia? Na te i inne pytania odpowiadają autorzy raportu „2020 Best Countries” – BAV Group, U.S. News & World Report i Wharton School of the University of Pennsylvania.
0 1 0 22.01.2020Play kontynuuje współpracę z MediaComemPlay zakończył przetarg na planowanie i zakup mediów w 2020 r. Postępowanie prowadzone było kilkuetapowo. Wzięło w nim udział łącznie pięć agencji. Po uwzględnieniu wszystkich elementów z procedury przetargu operator przedłużył współpracę z domem mediowym MediaCom.
1 1 0 21.01.2020Avocados From Mexico łączy Super Bowl i blockchainMarka Avocados From Mexico rozpoczęła kampanię wokół Super Bowl. Wykorzystuje w niej blockchain (tokeny NFT).
0 1 0 21.01.202021 ekspertów o marketingowych trendach i wyzwaniach na 2020 r. – poradnik FreshMailaCzego mogą spodziewać się marketerzy w 2020 r.? Które trendy staną się dominujące? Czy pojawią się nowe wyzwania? Takie pytania firma FreshMail postawiła strategom, konsultantom oraz dyrektorom marketingu. Porady i sugestie można znaleźć w 54-stronicowym poradniku.
0 1 0 21.01.2020Zrównoważenie kompetencji z etycznym zachowaniem. Wyniki badania „Edelman Trust Barometer 2020”56% badanych uważa, że kapitalizm w obecnej formie wyrządza więcej szkody niż pożytku na świecie. 83% pracowników boi się utraty pracy. Biznes wypełnia lukę zaufania pozostawioną przez rząd: staje się najbardziej zaufaną instytucją. Żadna z czterech instytucji – rząd, biznes, organizacje pozarządowe, media – nie jest postrzegana zarówno jako kompetentna, jak i etyczna. To główne wnioski z badania „Edelman Trust Barometer 2020”.
0 3 3 21.01.2020Internauci nie rozumieją mechanizmów marketingowych online – raport z badania SEOptimize.plBudowanie marki w Internecie jest dużym wyzwaniem. Działania takie jak pozycjonowanie, reklama czy komunikacja w mediach społecznościowych są skuteczne, a efektem jest zbudowanie trwałego zaufania do marki. Wiedza na temat mechanizmów, które decydują o tym, jakie treści wyświetlane są aktywnym internautom, jest niewielka. Pokazało to badanie przeprowadzone na zlecenie SEOptimize.pl.
0 3 0 21.01.2020Jazda „trochę za szybko” może zabić – ostrzega ZDM WarszawaZarząd Dróg Miejskich Warszawa rozpoczął kampanię „Trochę za szybko”. Przestrzega w niej, że jakiekolwiek przekraczanie prędkości przez kierowców może mieć tragiczne skutki dla pieszych.
0 4 0 21.01.2020Extinction Rebellion Poznań zablokowało bankomaty i oddział banku PKO17 stycznia na trzynastu bankomatach PKO BP w Poznaniu pojawiły się biało-czerwone taśmy i kartka z informacją o „awarii systemu wartości”. Za akcją stoi ruch Extinction Rebellion.
0 2 0 21.01.2020Reputacja stanowi 63% wartości rynkowej przedsiębiorstwa. Badanie firmy Weber ShandwickWedług badania przeprowadzonego przez Weber Shandwick reputacja ma coraz większe znaczenie. Staje się jednym z najważniejszych czynników wpływających na wyniki finansowe przedsiębiorstw. Zdaniem ankietowanych przedstawicieli wyższych kadr kierowniczych stanowi średnio 63% wartości rynkowej ich przedsiębiorstw. 91% badanych twierdzi, że ma istotne znaczenie dla kierownictwa najwyższego szczebla. Dotyczy to zwłaszcza spółek notowanych na giełdzie oraz firm o międzynarodowym zasięgu.
0 3 0 21.01.2020Powstaje Ikea bez parkinguW Wiedniu powstaje sklep Ikei pozbawiony miejsc parkingowych. W ich miejscu znajduje się ogólnodostępny taras wypełniony zielenią.