1 0 0 0 0 23.04.2019„Zachowaj spokój każdego dnia!” – kampania Nervosolu TabsHerbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią promującą Nervosol Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotiv kampanii.
1 0 0 0 0 23.04.2019Kiełbasy w doborowym towarzystwie w kampanii marki Morliny23 kwietnia w telewizji premierę miał spot marki Morliny. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej oferty na grilla: kiełbas cienkich oraz karkówki.
0 1 0 0 0 23.04.2019Golden Arrow z nowymi kategoriami8 maja mija termin nadsyłania zgłoszeń do Golden Arrow 2019. W konkursie prace oceniane będą pod kątem efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji pojawiły się trzy nowe kategorie: Personalizacja, Sztuczna inteligencja i Grywalizacja.
0 1 0 0 0 23.04.2019„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklinguCoca-Cola rozpoczęła kampanię edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważne są segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych. Ma też zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab.
0 2 0 0 0 23.04.2019Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowychSpółka Südzucker Polska wybrała agencję Abanana do obsługi marki Cukier Królewski w mediach społecznościowych. Od kwietnia firma prowadzi działania na Facebooku, Instagramie i YouTube. Koordynuje też współpracę z blogerami.
0 3 0 0 0 23.04.2019Kino Andrzeja Wajdy w wiatach przystankowych promuje wystawę w Muzeum Narodowym w KrakowieW Muzeum Narodowym w Krakowie trwa wystawa „Wajda”. Na przystankach w Szczecinie, Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie pojawiły się z tej okazji kadry z filmów reżysera. Pomysłodawcą i mecenasem kampanii „Przystanek Wajda” w miejskiej przestrzeni jest firma AMS – partner MNK.
1 3 0 0 0 23.04.2019„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnejNa wczesnym etapie nie boli i nie daje żadnych objawów. W naszym kraju jest przyczyną 33 zgonów dziennie. Rozwija się najczęściej u osób po 50. roku życia, ale także obciążonych genetycznie, o niskiej aktywności fizycznej, stosujących nieprawidłowo zbilansowaną dietę, palących papierosy i nadużywających alkoholu. Mowa o raku jelita grubego. Właśnie ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna na ten temat.
1 1 0 0 0 23.04.2019Mały Głód i jego ekipa rzucają wyzwanie serkowi DanioSamotny bohater, Mały Głód, po piętnastu latach uporczywych działań postanowił poszukać sprzymierzeńców – różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Zamierza wraz ze swoją ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby. Ruszyła nowa kampania serka Danio.
0 7 0 0 3 23.04.2019 Aktualizacja: 14:3423.04.2019Anna Zalewska i Beata Szydło na billboardach Koalicji Europejskiej„Niech opowie, co zrobiła dzieciom”, „Niech opowie o milionach dla swoich” – takie hasła pojawiły się na billboardach firmowanych przez KKW Koalicja Europejska PO PSL SLD Nowoczesna Zieloni. Hasła nawiązują do działalności politycznej Anny Zalewskiej i Beaty Szydło.
3 0 0 0 0 18.04.2019Axe zachęca mężczyzn do odkrywania własnego „bathsculinity”Marka Axe rozpoczęła kampanię reklamową, w której do słownika wprowadza nowe słowo – bathsculinity. To połączenie wyrazów kąpiel (bath) i męskość (masculinity).