0 2 0 0 0 21.06.2018Wavemaker: rośnie obłożenie reklamowe serwisów VoD nadawcówSerwisy należące do największych nadawców emitują średnio 9,5 minuty reklam na godzinę programu – pokazuje analiza firmy Wavemaker. Pod względem viewability Player, Ipla i TVP.pl utrzymują się jednak wciąż w czołówce.
2 0 0 0 0 21.06.2018Zombie w stolicy. Kampania Tramwajów WarszawskichSmartfon towarzyszy nam niemal w każdym momencie dnia. Często jest też jednak przyczyną wypadków na drodze. Tramwaje Warszawskie w kampanii społecznej zwracają uwagę na ryzyko, jakie stwarza nieodpowiedzialne korzystanie z tych urządzeń. W ramach akcji na ulicach stolicy pojawiły się zombie.
1 0 0 0 2 21.06.2018Ikea Canada i kampania z udziałem drag queensIkea Canada do kampanii reklamowej zaangażowała drag queens. Ich zadaniem było przygotowanie strojów z przedmiotów dostępnych w kolekcji marki.
0 2 0 0 0 21.06.2018Instagram wprowadza IGTV do zamieszczania dłuższych filmówInstagram zapowiedział uruchomienie IGTV. To nowa aplikacja, która umożliwia zamieszczanie dłuższych niż dotychczas filmów w pionowej orientacji.
0 0 0 0 1 21.06.2018Rynek reklamy w górę o blisko 5 proc. według prognozy MagnyRynek reklamy w Polsce wzrośnie w tym roku o 4,9 proc. – wynika z prognoz firmy Magna Global Polska. Jego wartość wyniesie 10,3 mld zł.
0 1 0 0 0 21.06.2018Młodzi i kawa – badanie ARC Rynek i OpiniaCzęściej piją kawę z automatów i sklepów spożywczych, a do kawiarni idą spotkać się ze znajomymi, niekoniecznie na kawę. Lubią desery, napoje na bazie mleka oraz inne napoje gorące. Ich ulubioną kawą jest latte, jednak równie często wybierają cappuccino. Chętnie piją też kawę mrożoną. O kim mowa? O młodych konsumentach kawy na mieście. Wnioski pochodzą z badania Café Monitor 2018 zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia.
0 4 0 0 0 21.06.2018Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2018Stowarzyszenie SAR ogłosiło wyniki nowego badania wynagrodzeń i stawek cennikowych w firmach sektora komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji wzięło udział 75 organizacji, które przekazały łącznie 3800 indywidualnych danych płacowych.
0 1 0 0 0 20.06.2018Darmowe burgery dla kobiet, które zajdą w ciążę z piłkarzami. Burger King przeprasza za promocjęBurger King przeprosił za promocję, którą ogłosił niedawno w Rosji. Na swoich profilach w social media marka zaoferowała dożywotnio darmowe whoppery kobietom, które zajdą w ciążę z gwiazdami futbolu. Oburzeni internauci uznali akcję za seksistowską i obraźliwą.
1 0 0 0 0 20.06.2018Piłkarze dziękują kibicom w kampanii LotosuNa stronie Naj.lotos.pl marka Lotos rozpoczęła internetową akcję z udziałem piłkarzy reprezentacji Polski. Można tam wygenerować krótkie, imienne podziękowania za wsparcie. Tekst wypowiadają sportowcy.
1 9 0 0 0 20.06.2018Kampania wprowadzająca Rebtel na wrocławski rynekSzwedzka firma telekomunikacyjna Rebtel wchodzi na wrocławski rynek. Towarzyszy temu kampania polegająca głównie na budowaniu sieci ambasadorów i działaniach online.