0 2 0 0 0 25.04.2019Philip Morris oferuje zniżki na ubezpieczenie osobom, które rzucą palenieFirma tytoniowa Philip Morris International w Wielkiej Brytanii będzie sprzedawać ubezpieczenia na życie. Uruchomi w tym celu spółkę zależną Reviti. Wprowadzi zniżki ubezpieczeniowe dla osób, które zdecydują się rzucić palenie.
0 0 0 0 0 25.04.2019List zarządu PSPR – zdefiniowanie roli organizacji oraz wartości członkostwaPo dwóch miesiącach prac nowy zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations wystosował list skierowany zarówno do członków, jak i całego środowiska. Jest to syntetyczne ujęcie wizji wypracowanej wspólnie w pięcioosobowym gronie władz organizacji. Obejmuje opis branżowej roli PSPR oraz nadrzędnych celów, które zarząd stawia sobie w kadencji 2019–2021.
1 0 0 0 0 25.04.2019Influencerzy jedzą pikantne hot dogi na stacji Circle KMarka Circle K rzuciła wyzwanie wielbicielom ostrych smaków. W roli głównej pojawiły się ostre hot dogi. Promocja pod hasłem „Chilli Challenge” trwa do 12 czerwca i prowadzona jest na wszystkich stacjach w Polsce. Towarzyszy jej kampania z udziałem influencerów oraz konkurs na Instagramie.
0 0 0 0 0 25.04.2019Kierowcy Ubera z licencją?Rząd przyjął w pierwszym czytaniu projekt ustawy o transporcie drogowym – podaje „Business Insider”. Od 2020 r. kierowcy Ubera i Bolta (dawniej Taxify) będą musieli posiadać licencję, a ich samochody oznaczenia.
1 0 0 0 2 25.04.2019Leica na czarnej liście chińskiego rządu za reklamę z placem TiananmenMarka aparatów fotograficznych Leica przygotowała kilkuminutowy film na rynek brazylijski, w którym m.in. nawiązuje do wydarzeń, jakie rozegrały się na placu Tiananmen w 1989 r. Spot trafił na czarną listę chińskiego rządu, a wpisy o marce znikają z Internetu w Chinach.
0 3 0 0 0 25.04.2019KnowledgeHub zainwestuje w start-upy ponad 60 mln złKnowledgeHub uruchomił nowy fundusz, który w ciągu najbliższych czterech lat zainwestuje 62 mln zł w ponad 40 spółek na początkowym etapie ich rozwoju. Środki zaangażowali w niego prywatni inwestorzy oraz PFR Ventures.
0 1 0 0 0 25.04.2019Dwaj praktycy public relations apelują do środowiska profesjonalistów PR o przyjęcie jednolitego kodeksu etycznegoPiotr Czarnowski, prezes First PR i Grzegorz Szczepański, prezes Związku Firm Public Relations oraz szef agencji Hill+Knowlton Strategies Poland, opublikowali list otwarty do branżowych organizacji PR oraz całego środowiska specjalistów public relations. Zachęcają do przyjęcia jednolitego kodeksu etyki PR.
0 0 0 0 0 25.04.2019Zbliża się 2. edycja konferencji naukowej „Obszary reklamy”. Tematem jest piękno w reklamieDruga konferencja naukowa z cyklu „Obszary reklamy” skoncentrowana będzie na zjawisku piękna w reklamie. Jej celem będzie naukowa refleksja nad znaczeniem fenomenu piękna w kontekście działań reklamowych. Konferencja odbędzie się 27 maja w Koszalinie.
0 0 0 0 0 25.04.2019Już 10 maja konferencja „Włącz się na PR”Wielkimi krokami zbliża się druga edycja ogólnopolskiej konferencji „Włącz się na PR”, organizowanej przez Stowarzyszenie PR ON. Odbędzie się 10 maja w Krakowie. Wydarzenie skierowane jest do profesjonalistów i pasjonatów public relations oraz marketingu.
0 0 0 0 0 25.04.2019Forum Data Driven Decisions. Jeszcze do 25 kwietnia tańsze biletyJak łączyć dane z różnych źródeł? Co robić, gdy dane sobie przeczą? Jak podejmować mądre decyzje, gdy czas pogania? Czy ufać intuicji w biznesie? Na te i podobne pytania będzie można znaleźć odpowiedź podczas Forum Data Driven Decisions, które odbędzie się 16 i 17 maja w Łodzi.