1 0 0 0 0 22.11.2017„Twoje centrum oszczędności” – kampania VolkswagenaWiększość osób, podejmując decyzję o zakupie samochodu, kieruje się jego ceną. Volkswagen w nowej kampanii pyta jednak, czy niska cena zawsze oznacza najbardziej opłacalną inwestycję. Marka przypomina, że koszt pojazdu to również jego eksploatacja, przeglądy okresowe oraz paliwo. Wszystkie te czynniki składają się na TCO (Total Cost of Ownership).
0 4 0 0 0 22.11.2017„Dziurawa kieszeń Polaka 2017” – raport Kantar TNS i platformy MAMPolacy wolą zapłacić za prąd, niż kupić jedzenie. 75% z nas traktuje rachunki priorytetowo. 90% stara się planować zakupy. Ogromna większość uważa, że w pełni panuje nad budżetem. W sprawach finansowych liczy się dla nas rozsądek, zaradność i wymierny cel. Zdecydowanie wolimy oszczędzać na samochód niż na emeryturę. Takie m.in. wnioski przynosi raport Kantar TNS i platformy MAM.
0 1 0 0 0 22.11.2017Standardy polskiej reklamy coraz wyższe – raport Związku Stowarzyszeń Rada ReklamyW 2016 r. Komisja Etyki Reklamy rozpatrzyła 169 spraw. Najwięcej z nich dotyczyło odpowiedzialności społecznej, dyskryminacji i wprowadzania w błąd. Widoczny jest wyraźny, utrzymujący się od trzech lat trend spadkowy dotyczący liczby spraw podjętych przez KER.
0 0 0 0 0 22.11.2017Nazwa.pl wybrała agencję do obsługi w InternecieSerwis hostingowy Nazwa.pl rozpoczął współpracę z agencją iProspect należącą do Grupy Dentsu Aegis Network. Umowa zawarta między firmami obejmuje świadczenie usług w zakresie marketingu internetowego.
2 0 0 0 0 22.11.2017Święty Mikołaj, Gwiazdor i Napoleon kompletują prezenty dla dzieci w kampanii CarrefouraW świątecznej odsłonie kampanii Carrefoura pojawiają się Napoleon, św. Mikołaj i Gwiazdor. Czytają oni listy dzieci i spełniają ich marzenia.
5 1 0 0 0 22.11.2017„Z dala od alkoholu” – kampania skierowana do młodzieżyAlkohol to najczęściej wybierana przez młodzież substancja psychoaktywna. Jest ona bardziej popularna niż papierosy i narkotyki. Aby zwiększyć świadomość młodych ludzi na temat szkodliwości spożywania tego trunku, Stowarzyszenie Równość na Fali zainaugurowało kampanię „Z dala od alkoholu”.
0 0 0 0 0 22.11.2017UOKiK sprawdza, czy Eurocash może przejąć MilęUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia przez Eurocash kontroli nad właścicielem sieci sklepów Mila. Uznano, że konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
0 1 0 0 0 22.11.2017Aula Polska w Krakowie już 12 grudniaWe wtorek 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie odbędzie się trzecie w tym mieście spotkanie z cyklu Aula Polska. Kontynuowany będzie poprzedni temat, związany ze skuteczną promocją i reklamą.
0 1 0 0 1 22.11.2017„Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów?” – uzupełnione wydanie bestsellera3 listopada ukazało się nowe wydanie bestsellera „Content marketing i social media. Jak przyciągnąć klientów”. Autorką jest Barbara Stawarz-García. To uzupełnione i zaktualizowane wydanie książki z 2015 r. – „Content marketing po polsku. Jak przyciągnąć klientów”.
0 1 0 0 0 21.11.2017Ikea reaguje na najdroższy w historii obraz, dzieło Leonarda da VinciSieć Ikea znów reaguje na aktualne wydarzenia w kulturze. Tym razem nawiązała do niedawnej aukcji najdroższego obrazu w historii, namalowanego przez Leonarda da Vinci.