0 1 5 19.06.2020Wizerunek czarnoskórego mężczyzny zniknie z logo Uncle Ben’s?Należąca do koncernu Mars marka Uncle Ben’s rozważa rezygnację z wykorzystywania w logo wizerunku czarnoskórego mężczyzny. Ma to związek z trwającymi w USA protestami po śmierci George’a Floyda.
1 5 0 19.06.2020Sokół za obiektywem Galaxy S20 Ultra w kampanii SamsungaRozpoczęła się kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska we współpracy z raperem Sokołem. W działaniach pod hasłem „Zmień spojrzenie”, promujących smartfon Galaxy S20 Ultra marka zachęca do uchwycenia otaczającego nas świata z zupełnie innej perspektywy. Pokazuje, że aparat w smartfonie to doskonałe narzędzie do opowiadania historii.
0 1 0 18.06.2020Nowy start. Czy pandemia jest szansą dla młodych Polek? Badanie IQSPandemia to czas, który zmienił życie codzienne i zawodowe wielu Polek, ale również ich nawyki. Kobiety nie mogą doczekać się przede wszystkim normalności – tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie Promedica24.
1 5 0 18.06.2020„Kuchnia na każdy wymiar. Bez filozofowania” – kampania Ikei zachęca do urządzenia kuchni według własnych potrzeb10 czerwca wystartowała kampania „Kuchnia na każdy wymiar. Bez filozofowania”. Ikea zachęca w niej „kuchennych ociągaczy” do podjęcia działań remontowych.
0 1 0 18.06.2020L’Oréal w czasie pandemii zwiększa sprzedaż w Internecie i wydatki na reklamę onlineIzolacja związana z koronawirusem spowodowała zmiany w sposobie, w jaki konsumenci odkrywają produkty kosmetyczne i robią zakupy. Zwiększyła ich aktywność w Internecie, zwłaszcza starszych pokoleń, które wcześniej były ostrożne. W tym czasie koncern L’Oréal zwiększył sprzedaż w Internecie i zarazem wydatki na reklamę online.
0 4 0 18.06.2020„Jak influencerzy przeszli test na Covid-19?” – raport MediaComuMediaCom Warszawa zrealizował w czasie pandemii najnowszą falę badania Influence Power Index (IPI). Czy i jak zmienił się wizerunek influencerów podczas epidemii koronawirusa?
0 2 2 18.06.2020Urlop w 2020 r. – jak epidemia Covid-19 wpływa na plany Polaków? Badanie SWResearchPomimo panującej na świecie epidemii koronawirusa co trzeci Polak planuje wyjazd na urlop w 2020 r. – wynika z barometru nastrojów konsumenckich „Polacy w czasie epidemii”, zrealizowanego przez agencję badawczą SWResearch. Covid-19 zmusił Polaków do zmiany planów wypoczynkowych, a także wywołał pewne obawy związane z wyjazdami.
0 1 0 18.06.2020Od lipca reklama w Krakowie na nowych zasadachOd 1 lipca zaczną obowiązywać przepisy tzw. uchwały krajobrazowej, która została przyjęta przez Radę Miasta Krakowa pod koniec lutego. Dokument reguluje zasady i warunki sytuowania na terenie miasta obiektów małej architektury, tablic i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń, ich gabarytów, standardów jakościowych i rodzajów materiałów budowlanych, z jakich mogą być wykonane.
0 28 0 18.06.2020Ikea otwiera w Szczecinie Dom JutraDom Jutra to nowy miejski koncept Ikei. Powstał w centrum Szczecina. W starej kamienicy marka urządziła przestrzeń, w której będzie można m.in. skorzystać z terapii światłem oraz nauczyć się, jak prowadzić miejską farmę, naprawiać domowe sprzęty i lepiej przetwarzać odpady.
0 1 0 18.06.2020Netto przejmuje Tesco PolskaSalling Group, spółka macierzysta Netto Polska porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki, w tym jej sklepów i magazynów. Wartość transakcji jest równa enterprise value (EV) w wysokości 900 mln zł.