0 2 0 18.11.2019Marki rezygnują z Black Friday ze względów środowiskowychPonad 300 marek odzieżowych zaapelowało do konsumentów, by nie kupowali niczego podczas wyprzedaży związanych z Black Friday. Proszą o to – jak tłumaczą – ze względu na środowisko.
0 1 0 18.11.2019Rzadko kupujemy nowości FMCG. Sklepy stacjonarne ciągle kluczowym miejscem walki o konsumenta – badanie SW ResearchJak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research we współpracy z agencją brand commerce consultingu Frii.cc, polscy konsumenci są bardzo przywiązani do kilku znanych im marek. Niechętnie próbują czegoś nowego.
0 1 0 18.11.2019MKTOut Survey 2019 – weź udział w badaniu organizacji działów marketingu w Polsce!Jak struktura działu marketingu wpływa na jego funkcjonowanie? Czy marketing zaciągnął dług organizacyjny, który teraz musi spłacać? Jakie czynniki decydują o dobrych relacjach z wewnętrznymi działami firmy? Innymi słowy: jak zbudować strukturę i organizację efektywnego działu marketingu?
0 1 0 18.11.2019Dostępny jest Rocznik PTBRiO 2019/2020Pojawiła się najnowsza edycja Rocznika PTBRiO. To bezpłatna publikacja skierowana do badaczy rynku i opinii oraz marketerów, do osób zajmujących się reklamą i mediami, przedstawicieli świata nauki oraz wszystkich zainteresowanych zjawiskami konsumenckimi.
1 1 0 18.11.2019Kampania wizerunkowa większego Banku Millennium z Piotrem Adamczykiem i Radosławem Kotarskim18 listopada rozpoczęła się kampania wizerunkowa Banku Millennium, który połączył się operacyjnie z Eurobankiem. W reklamie, której akcja toczy się w Gdańsku, spotykają się Piotr Adamczyk oraz Radosław Kotarski.
1 1 0 18.11.2019Owinięta waszym kocem czuję się jak w środku lata – śpiewa Nosowska w kampanii „Dobry głos dla firm” ING BŚING Bank Śląski wystartował z kolejną odsłoną kampanii „Dobry głos dla firm”. W spocie radiowym Katarzyna Nosowska zachęca, aby dzielić się dobrymi opiniami o firmach również w czasie świąt.
1 1 0 18.11.2019„Reindeer Ready” – brytyjski McDonald’s przygotował animowany spot na świętaMcDonald’s UK rozpoczął świąteczną kampanię reklamową. Animowany spot ukazuje historię małej Ellie, która chciałaby, by starsza siostra towarzyszyła jej w zabawie.
1 3 0 18.11.2019„Białe kłamstwa” w kampanii Fundacji Viva!Fundacja Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt Viva! rozpoczęła kampanię outdoorową „Białe kłamstwa”. Chce za jej pośrednictwem prostować obraz krów mlecznych, jaki kreują producenci mleka.
0 1 0 18.11.2019Wydatki reklamowe Ministerstwa Zdrowia w latach 2016–2017Ministerstwo Zdrowia ujawniło kwoty przeznaczone na wydatki reklamowe, artykuły sponsorowane, materiały PR i aktywności w mediach. W latach 2016–2017 promowano m.in. leczenie stopy cukrzycowej, przeciwdziałanie nowotworom i rejestrację dawców szpiku.
1 1 0 18.11.2019Ruszyła kampania wizerunkowa PZU „Ludzie, na których możesz polegać”PZU to więcej niż ubezpieczenia. To przede wszystkim ludzie, na których można polegać – to główny przekaz kampanii wizerunkowej ubezpieczyciela. Działania rozpoczęły się 18 listopada i potrwają do końca roku.