0 1 0 0 0 23.04.2019„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklinguCoca-Cola rozpoczęła kampanię edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważne są segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych. Ma też zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab.
0 2 0 0 0 23.04.2019Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowychSpółka Südzucker Polska wybrała agencję Abanana do obsługi marki Cukier Królewski w mediach społecznościowych. Od kwietnia firma prowadzi działania na Facebooku, Instagramie i YouTube. Koordynuje też współpracę z blogerami.
0 3 0 0 0 23.04.2019Kino Andrzeja Wajdy w wiatach przystankowych promuje wystawę w Muzeum Narodowym w KrakowieW Muzeum Narodowym w Krakowie trwa wystawa „Wajda”. Na przystankach w Szczecinie, Gdańsku, Poznaniu, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Katowicach i Krakowie pojawiły się z tej okazji kadry z filmów reżysera. Pomysłodawcą i mecenasem kampanii „Przystanek Wajda” w miejskiej przestrzeni jest firma AMS – partner MNK.
1 3 0 0 0 23.04.2019„Kolonoskopia jest super!” – 3. edycja ogólnopolskiej kampanii profilaktyczno-edukacyjnejNa wczesnym etapie nie boli i nie daje żadnych objawów. W naszym kraju jest przyczyną 33 zgonów dziennie. Rozwija się najczęściej u osób po 50. roku życia, ale także obciążonych genetycznie, o niskiej aktywności fizycznej, stosujących nieprawidłowo zbilansowaną dietę, palących papierosy i nadużywających alkoholu. Mowa o raku jelita grubego. Właśnie ruszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna na ten temat.
1 1 0 0 0 23.04.2019Mały Głód i jego ekipa rzucają wyzwanie serkowi DanioSamotny bohater, Mały Głód, po piętnastu latach uporczywych działań postanowił poszukać sprzymierzeńców – różnych Głodów pojawiających się między posiłkami. Zamierza wraz ze swoją ekipą działać na kilku frontach i na różne sposoby. Ruszyła nowa kampania serka Danio.
0 7 0 0 3 23.04.2019 Aktualizacja: 14:3423.04.2019Anna Zalewska i Beata Szydło na billboardach Koalicji Europejskiej„Niech opowie, co zrobiła dzieciom”, „Niech opowie o milionach dla swoich” – takie hasła pojawiły się na billboardach firmowanych przez KKW Koalicja Europejska PO PSL SLD Nowoczesna Zieloni. Hasła nawiązują do działalności politycznej Anny Zalewskiej i Beaty Szydło.
3 0 0 0 0 18.04.2019Axe zachęca mężczyzn do odkrywania własnego „bathsculinity”Marka Axe rozpoczęła kampanię reklamową, w której do słownika wprowadza nowe słowo – bathsculinity. To połączenie wyrazów kąpiel (bath) i męskość (masculinity).
0 2 0 0 0 18.04.2019Likier na bazie ginu ze łzami jednorożca na etykiecie zbyt atrakcyjny dla dzieciFirma Firebox ma zmienić etykiety na butelkach likierów Unicorn Tears na bazie ginu. Taką decyzję podjął niezależny zespół ds. skarg Portman Group, organu nadzorczego dla producentów napojów alkoholowych w Wielkiej Brytanii. W jego opinii obecne kolorowe butelki sprawiają, że alkohol jest atrakcyjny dla dzieci.
5 0 0 0 0 18.04.2019Międzynarodowa kampania serwisu RenaultMarka Renault rozpoczęła kampanię reklamową swojego autoryzowanego serwisu. Jego zalety zachwala w internetowych spotach, które emitowane będą w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w krajach bałtyckich.
0 5 0 0 0 18.04.2019Codzienne Polaków zakupy – dane z badania Gemius/PBIRobienie codziennych zakupów deklaruje 15 394 063 polskich internautów – wynika z badania Gemius/PBI. Stanowią oni ponad 40% dorosłych Polaków (porównując z ostatnimi danymi GUS).