1 0 0 0 0 12.06.2019Homofobiczne cytaty z prawicowych mediów w spocie promującym zbiórkę na Poznań Pride WeekDziałająca na terenie Wielkopolski organizacja LGBT+ Grupa Stonewall rozpoczęła akcję crowdfundingową. Zbiera środki na organizację Poznań Pride Week 2019. Zbiórkę promuje filmem parodiującym „Wiadomości” TVP i prawicowe portale informacyjne.
0 0 0 0 0 11.06.201918 czerwca Digital Day – bezpłatne wydarzenie w Warszawie18 czerwca w Pałacu Kultury i Nauki odbędzie się Digital Day. Spotkanie przeznaczone jest dla studentów, stażystów i wszystkich, którzy myślą o karierze w marketingu.
0 0 0 0 0 11.06.2019Pasta do zębów z aktywnym węglem to „chwyt marketingowy” – opinia z brytyjskiego czasopisma dla dentystówCoraz popularniejsze ostatnio pasty i proszki z aktywnym węglem, które mają wybielać zęby, to „chwyt marketingowy”. Taka opinia pojawiła się w „British Dental Journal”. Co więcej, ich stosowanie może zwiększać ryzyko wystąpienia próchnicy i przebarwień – twierdzą autorzy artykułu.
0 1 0 0 6 11.06.2019Manekin plus size Nike pod ostrzałemMarka Nike zaprezentowała żeńskiego manekina plus size w sportowym stroju. Wywołała tym mieszane reakcje.
0 1 0 0 1 11.06.2019Biedronka wprowadza papierowe torby. Dochód przeznaczy na rzecz Banków ŻywnościW maju w Biedronce pojawiła się wykonana z papieru Dobra torba. Kosztuje 69 gr. Dwadzieścia groszy z każdej sprzedanej sztuki trafia do Banków Żywności. Firma rozwija też system przekazywania niesprzedanej, ale nadającej się do spożycia żywności organizacjom zajmującym się pomocą żywnościową.
0 7 0 0 0 11.06.2019Między innowacją a efektywnością, czyli Forum IAB 2019Stu dwudziestu dziewięciu prelegentów, blisko 1300 uczestników, 2 dni prelekcji i dyskusji na temat tego, jak rosnąć – jeśli chodzi o procesy, narzędzia, modele biznesowe i reklamowe, organizacje czy trendy. To bilans Forum IAB 2019. Trzynasta edycja wydarzenia odbyła się 5 i 6 czerwca w Warszawie. Jej hasło brzmiało: „Re: Growth. Między innowacją a efektywnością”.
1 1 0 0 0 11.06.2019Astronauci i Pepsi. Spot marki z udziałem Paula Rudda i Michaela PeñiMarka Pepsi zaprezentowała film reklamowy, w którym wystąpili Paul Rudd i Michael Peña. Amerykańscy aktorzy wcielili się w astronautów gotowych za puszkę napoju dać z siebie wszystko.
0 5 0 0 0 11.06.2019Hashares – nowa platforma influencer marketingu„Influencer marketing prościej” – takie hasło przyświeca nowo powstałej platformie Hashares. Łączy ona marki ze zweryfikowanymi oraz zasięgowymi twórcami obecnymi w szeroko pojętych mediach społecznościowych.
5 0 0 0 0 11.06.2019Wyniki Mixx Awards Europe 2019. Polscy laureaci4 czerwca poznaliśmy laureatów konkursu Mixx Awards Europe 2019. Wśród nagrodzonych jest 5 agencji z Polski.
0 1 0 0 0 11.06.2019Amazon awansował na pierwsze miejsce w rankingu najcenniejszych marek świata BrandZNajcenniejszą marką świata stał się Amazon. Brand ten prawie nie wykazał oznak spowolnienia dynamiki wzrostu. To główny wniosek z rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ Top 100 za rok 2019. Ogłosiły go 11 czerwca WPP i Kantar.