0 3 0 0 0 6.11.2018Teekanne z nowym logoMarka herbat Teekanne rozpoczęła proces zmiany wizerunku. Na wybranych produktach dostępnych w polskich sklepach widnieje nowy logotyp.
0 0 0 0 2 6.11.2018„E-mail marketing w Polsce w liczbach” – globalne badanie porównawcze GetResponseJak rozwija się e-mail marketing na świecie? Jakie są średnie wskaźniki otwarć i kliknięć w Polsce w różnych branżach? Kiedy wysyłać e-maile i czy emoji w temacie to dobry pomysł? Eksperci GetResponse przeanalizowali prawie 2 mld wiadomości wysłanych przez prawie 3 tys. firm ze 126 krajów.
0 0 0 0 0 6.11.2018Widoczność reklam online: Polska poprawia wynik w III kwartale. Raport MeetricsWskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł kwartał do kwartału o 3 p.p. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie (z wynikiem 53%), wyprzedzając Włochy. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa i wyniosła 61% – pokazuje raport firmy Meetrics.
0 0 0 0 0 6.11.2018PZU na Życie zmienia klauzule po interwencji UOKiKPZU na Życie odmawiał wypłaty świadczeń z ubezpieczeń na życie. Spółka powoływała się na to, że śmierć, operacja czy niezdolność do pracy były spowodowane wcześniejszymi chorobami, jednak mogły one nie mieć związku z nieszczęśliwym zdarzeniem. Takie działania wzbudziły wątpliwości UOKiK.
0 2 0 0 0 6.11.2018Marka KFC w reklamie wykorzystała tweet, który krytykuje jej frytki„Drogie KFC, nikt nie lubi waszych frytek. Z poważaniem, cały świat” – tweet o takiej treści zamieścił internauta. Marka przewrotnie wykorzystała wpis w działaniach promocyjnych.
0 0 0 0 0 6.11.2018TalentMedia i Universal Music Polska nawiązują strategiczną współpracęFirma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. W jej ramach MCN będzie oferował swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z wytwórnia. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.
0 5 0 0 0 6.11.2018Piłkarski czerwiec kontra siatkarski wrzesień – badanie Gemius/PBIW 2018 r. odbyły się dwa wydarzenia ważne dla fanów sportów zespołowych. Pierwszym był mundial w Rosji (od 14 czerwca do 15 lipca), w którym Polska reprezentacja odpadła w fazie grupowej. Drugie to mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Turynie (9–30 września), z których nasi rodacy wrócili ze złotymi medalami. Które z tych wydarzeń cieszyło się większym zainteresowaniem Polaków? Sprawdzono to w badaniu Gemius/PBI.
0 0 0 0 0 5.11.2018Młodzi Amerykanie odinstalowują aplikację Facebooka ze swoich telefonów44% Amerykanów w wieku 18–29 lat w ciągu ostatniego roku odinstalowało mobilną aplikację Facebooka – pokazuje badanie Pew Research Center. Niektórzy z nich zainstalowali ją później ponownie.
0 0 0 0 0 5.11.2018Nowe kategorie w konkursie Cannes Lions 2019Organizatorzy Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions oficjalnie otworzyli rejestrację delegatów i ogłosili szczegóły przyszłorocznej imprezy. Pojawią się na niej m.in. dwie nowe kategorie.
0 1 0 0 0 5.11.2018Czy start-upy znają potrzeby swoich użytkowników? Hubraum i Edisonda rozpoczynają międzynarodowe badanie „Growth UX Study”Start-upy odnoszą sukces, gdy ich rozwiązanie wpisuje się w potrzeby użytkowników. Choć jest to kwestia oczywista, wiele zespołów ma problem, by odpowiednio odczytywać oczekiwania potencjalnych klientów. Chcąc sprawdzić, jak wyglądają prace nad tworzeniem i realizacją pomysłu, studio projektowo-badawcze Edisonda oraz Hubraum – inkubator technologiczny Deutsche Telekom – rozpoczynają badanie „Growth UX Study”.