Espresso

6 listopada 2018

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2018

TalentMedia i Universal Music Polska nawiązują strategiczną współpracę

Firma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. W jej ramach MCN będzie oferował swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z wytwórnia. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
6.11.2018

Piłkarski czerwiec kontra siatkarski wrzesień – badanie Gemius/PBI

W 2018 r. odbyły się dwa wydarzenia ważne dla fanów sportów zespołowych. Pierwszym był mundial w Rosji (od 14 czerwca do 15 lipca), w którym Polska reprezentacja odpadła w fazie grupowej. Drugie to mistrzostwa świata w siatkówce mężczyzn w Turynie (9–30 września), z których nasi rodacy wrócili ze złotymi medalami. Które z tych wydarzeń cieszyło się większym zainteresowaniem Polaków? Sprawdzono to w badaniu Gemius/PBI.

5 listopada 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.11.2018

Czy start-upy znają potrzeby swoich użytkowników? Hubraum i Edisonda rozpoczynają międzynarodowe badanie „Growth UX Study”

Start-upy odnoszą sukces, gdy ich rozwiązanie wpisuje się w potrzeby użytkowników. Choć jest to kwestia oczywista, wiele zespołów ma problem, by odpowiednio odczytywać oczekiwania potencjalnych klientów. Chcąc sprawdzić, jak wyglądają prace nad tworzeniem i realizacją pomysłu, studio projektowo-badawcze Edisonda oraz Hubraum – inkubator technologiczny Deutsche Telekom – rozpoczynają badanie „Growth UX Study”.

Poprzednie Następne