0 1 0 0 0 25.09.2019Przyznano tytuły Superbrands 2020Znamy wyniki XIV edycji Superbrands. Na podium znalazły się: Allegro, Google i OLX.
1 11 0 0 0 25.09.2019Kantar promuje raport o zagrożeniach środowiskowych muralem i reklamą z głosem Krystyny CzubównyFirma Kantar Polska przygotowała raport „Ziemianie atakują”. Traktuje on o zagrożeniach klimatycznych i środowiskowych. Publikacja promowana jest m.in. filmem, w którym głosu użyczyła Krystyna Czubówna. W Warszawie powstał także mural.
0 0 0 0 0 25.09.2019Neckermann Polska ogłasza upadłość25 września Neckermann Polska ogłosił upadłość. Biuro podróży jest niewypłacalne. Związane jest to z upadłością spółki Thomas Cook, która była właścicielem 100% udziałów w biurze podróży.
0 2 0 0 0 25.09.2019Sztafeta Fundacji Rak’n’Roll rusza do Afryki na rowerach marki KrossFundacja Rak’n’Roll zorganizowała rowerową sztafetę na Zwrotnik Raka na Saharze Zachodniej. Uczestnicy przejadą blisko 7 tys. km. Producent rowerów Kross został partnerem tej akcji.
0 6 0 0 0 25.09.2019„Życie ma pierwszeństwo” – kampania edukacyjna dotycząca korytarza życia„Życie ma pierwszeństwo” to hasło kampanii Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. Ma edukować kierowców w zakresie zasad tworzenia korytarza życia. Jednym z jej głównych elementów jest interaktywny spot.
0 4 0 0 0 25.09.2019Wavemaker: Chodakowska na równi z lekarzem największym autorytetem Polaków w kwestiach zdrowiaZdrowie jest dla Polaków jedną z największych wartości. Mimo to dość kontrowersyjne bywają ich sposoby dbania o nie. Co czwarty polski internauta uważa, że medycyna konwencjonalna bardziej szkodzi niż leczy, a niemal co trzeci uważa, że duże dawki witaminy C pomagają walczyć z nowotworem – pokazuje „HealthWave”, badanie agencji Wavemaker. Polacy jako największy autorytet w kwestiach zdrowotnych równie często co lekarza wymieniali Ewę Chodakowską.
0 0 0 0 0 25.09.2019Czego polscy internauci szukają w Internecie o Netfliksie? Analiza MBridgeMBridge sprawdził, czego polscy użytkownicy Internetu poszukują w wyszukiwarce Google w kontekście Netflixa. Najpopularniejszym hasłem jest nazwa brandu, czyli Netflix – blisko 2 mln osób miesięcznie wpisuje ją do wyszukiwarki. Zdecydowanie rzadziej wpisujemy frazy związane z produkcjami, tzn. „Netflix filmy” (92 tys.) oraz „Netflix seriale” (50 tys.).
0 1 0 0 0 24.09.2019Mastercard pokazuje, jak smakuje „bezcenne”Podczas odbywającego się w październiku w Nowym Jorku Food Festivalu Mastercard zaprezentuje, jak smakuje „bezcenne”. Marka przygotowała makaroniki o smaku pasji i optymizmu. To element budowanej wielozmysłowej tożsamości marki.
0 7 0 0 4 24.09.2019Hellena zmienia logo i opakowania napojówHellena to jedna z najważniejszych marek koncernu spożywczego Colian. Właśnie zmieniła logo i wygląd opakowań. Ma to nadać brandowi napojów bardziej aspiracyjny image.
0 1 0 0 0 24.09.2019Przychody klubów 1 ligi piłkarskiej wyniosły w 2018 r. ponad 90 mln zł. Raków Częstochowa, GKS Katowice oraz Odra Opole na czeleŁączne przychody operacyjne klubów grających w rozgrywkach 1 ligi piłkarskiej w ubiegłym roku sięgnęły 90,6 mln zł. Dodatkowo wpłynęło do nich ponad 3,2 mln zł z tytułu transferów zawodników. Z drugiej edycji raportu firmy doradczej Deloitte „1 liga finansowa”, przygotowanego we współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską wynika, że największym źródłem finansowania klubów są przychody komercyjne, które stanowią 77 proc. wszystkich wpływów. Tegoroczne zestawienie przychodów pierwszoligowców wygrał Raków Częstochowa, którego przychody w 2018 r. wyniosły niemal 11 mln zł.