0 0 0 0 0 27.11.2017UOKiK nałożył na Aflofarm niemal 26 mln zł karyReklamy produktów RenoPuren Zatoki Hot i RenoPuren Zatoki Junior wprowadzały konsumentów w błąd. Suplementy diety były prezentowane tak, aby sprawiały wrażenie, że mają właściwości lecznicze. Na producenta – Aflofarm Farmacja Polska – prezes UOKiK nałożył karę w wysokości prawie 26 mln zł.
0 3 0 0 0 27.11.2017Smog a zainteresowanie markami w social media. Analiza IRCenterWraz ze zbliżającą się zimą nadciąga smog, a z nim alerty w mediach społecznościowych i nasilone dyskusje na temat zanieczyszczenia powietrza. Od kiedy temat ten stał się przedmiotem debaty publicznej? Kim są najaktywniejsi uczestnicy dyskusji? Jakie marki w tym kontekście są najpopularniejsze wśród internautów? Sprawdził to IRCenter,
1 0 0 0 0 27.11.2017„Prawdziwie białe święta” w spocie TK MaxxMarka TK Maxx rozpoczęła kampanię „Prawdziwie białe święta”. Zaprezentowała w niej bożonarodzeniową ofertę.
1 16 0 0 0 27.11.2017Zawodniczki Legends Football League w kampanii Black Energy DrinkZawodniczki Legends Football League pojawią się w kampanii Black Energy Drink (FoodCare Group). To efekt nawiązania współpracy marki z amerykańską kobiecą ligą futbolową. W 2018 r. mecze zawodniczek będzie można obejrzeć na stadionach w Gdańsku, Łodzi oraz Krakowie.
1 0 0 0 0 27.11.2017Miłość i taniec w świątecznym spocie AppleMiłość od pierwszego wejrzenia i taniec to tematy tegorocznego świątecznego spotu marki Apple. W reklamie wystąpili profesjonalni tancerze, prywatnie małżonkowie.
0 0 0 0 0 27.11.2017Polski Cukier i ketchup Dworski z agencją social mediaPrzetarg na obsługę profili marek Polski Cukier i Dworski w social media wygrało konsorcjum składające się z agencji marketingowej Idealia oraz agencji HR Brand & People.
1 0 0 0 0 27.11.2017Bogusław Linda ambasadorem Kampanii Przeciw HomofobiiEtatowy twardziel polskiego kina – Bogusław Linda – został twarzą Kampanii Przeciw Homofobii. Hasło akcji społecznej brzmi: „Ramię w ramię po równość”.
0 0 0 0 0 27.11.2017UOKiK przygląda się kampanii marki BRW „Meble i dodatki bez VAT”Prezes UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Black Red White. Wątpliwości budzi promocja „Meble i dodatki bez VAT”. Zgodnie z regulaminem tańsze były tylko wybrane produkty.
0 0 0 0 0 24.11.2017USP Zdrowie oraz Mastercard dołączają do IAA PolskaZarząd IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy przyjął do swego grona nowych członków. To USP Zdrowie oraz Mastercard, a także doradca mediowy Double Check i kancelaria adwokacka Filip Łukaszewicz.
1 0 0 0 0 24.11.2017Wild Turkey i Matthew McConaughey przekazali 4,5 tys. indyków mieszkańcom LawrenceburgaAktor Matthew McConaughey z załogą Wild Turkey przekazał 4,5 tys. indyków mieszkańcom Lawrenceburga – miasta w stanie Kentucky, z którego wywodzi się ta marka burbonu. Brand ufundował też 50 tys. posiłków dla najbardziej potrzebujących z okazji zbliżającego się Święta Dziękczynienia.