1 1 0 20.08.2020„5 sposobów na…” przetestowali rower elektryczny Decathlonu i stanęli do wyścigu z samochodem i komunikacją miejskąDecathlon rozpoczął kampanię reklamową roweru elektrycznego Tilt 500E Btwin. W działania zaangażowano youtuberów z „5 sposobów na...”. Akcja ma pokazać, że promowany pojazd idealnie nadaje się do jazdy po mieście.
0 1 0 20.08.2020UPC Polska zmienia praktyki sprzedażowe po decyzji UOKiKPrezes UOKiK Tomasz Chróstny wydał decyzję, w której zobowiązał UPC do zmiany praktyk sprzedażowych stosowanych w związku z zawieraniem umów na odległość, podczas rozmowy telefonicznej lub przez stronę internetową. Aby doszło do zawarcia lub zmiany umowy, której warunki ustalono podczas rozmowy telefonicznej, konsumenci będą musieli wyraźnie potwierdzić taką chęć. Ponadto UPC Polska zaoferuje osobom, które składały reklamację, jedną z wybranych usług. Rekompensata obejmie również byłych abonentów.
1 4 0 19.08.2020Reebok zaprosił do współpracy młodych artystów w kampanii „Write Your Legacy”Marka Reebok przedstawiła kolekcję prac promujących nowy model butów Classic Leather Legacy. Akcja „Classic Collaborators” zapoczątkowana przez brand skupia aspirujących artystów różnych dziedzin sztuki.
1 1 0 19.08.2020Kampania telewizyjna aplikacji do nauki języków BabbelSpot aplikacji Babbel podkreśla wpływ niezobowiązujących rozmów w drugim języku na rozwój osobisty i zawodowy. Kampania telewizyjna i internetowa obejmuje Polskę, Brazylię, Francję, Włochy i Hiszpanię.
0 1 0 19.08.2020Nowa funkcja dla biznesu na Facebooku: płatne wydarzenia na żywoFacebook uruchomił płatne wydarzenia na żywo. To nowe narzędzie dla firm, twórców i wydawców medialnych, które ma pomóc rozwinąć ich działalność.
0 4 0 19.08.2020W parkach w Tokio stanęły przezroczyste toaletyZ początkiem sierpnia w parkach w Tokio pojawiło się pięć niezwykłych toalet. Ich ściany są transparentne. Jednak kiedy ktoś zajmie kabinę, szyby stają się nieprzezroczyste.
0 5 0 19.08.2020Ekwiwalent reklamowy „ęśąćż” z kilku dni wynosi ponad milion złotychWiadomości push z treścią „ęśąćż”, które zostały wysłane omyłkowo 5 sierpnia br. poprzez aplikację bankowości mobilnej mBanku, szybko zamieniły się w internetowe memy. Po tygodniu w mediach było już ponad tysiąc materiałów zawierających nazwę banku wraz z informacjami o wpadkowych powiadomieniach. Ich łączny zasięg wyniósł 5,62 mln potencjalnych kontaktów, natomiast AVE to 1,16 mln zł – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
1 1 0 19.08.2020„Republika Kuby” – kampania LV Bet z udziałem Jakuba BłaszczykowskiegoLV Bet Zakłady Bukmacherskie rusza z kampanią „Republika Kuby”. W spocie promocyjnym wśród nasłonecznionych ulic Hawany zobaczymy podobizny zawodników Wisły Kraków, na czele z jej kapitanem Jakubem Błaszczykowskim.
0 1 0 19.08.2020Połowa Polaków chce powrotu niedziel handlowych. Badanie na zlecenie CBREW marcu 2018 r. nastała zakupowa rewolucja. Polacy po raz pierwszy nie poszli na zakupy w niedzielę w związku z zakazem handlu. Dwa lata później, również w marcu nastąpił kolejny zwrot, tym razem wywołany epidemią koronawirusa. Wymusił on zmianę nawyków zakupowych. Otwarte były tylko sklepy spożywcze, drogerie i apteki, które zwłaszcza na początku przeżywały oblężenie. To właśnie wtedy Polacy przypomnieli sobie wady zamknięcia sklepów w niedzielę. Obecnie 51% osób chciałoby, aby sklepy były otwarte każdego dnia. Przeciwnego zdania jest co trzeci respondent – wynika z badania zleconego przez CBRE, firmę doradztwa na rynku nieruchomości komercyjnych.
0 8 1 19.08.2020Spar wprowadza maskotki Strażników Świeżości19 sierpnia sieć sklepów Spar we wszystkich placówkach pod szyldem Spar oraz Piotr i Paweł rozpoczęła akcję lojalnościową. W ramach programu klienci sklepów za znaczki otrzymywane po dokonaniu zakupów będą mogli zdobywać pluszaki.