0 5 0 0 0 7.11.2018„Zrób to z głową” – Peugeot promował Riftera w halloweenowej sceneriiPeugeot Polska przeprowadził akcję promocyjną modelu Rifter. W Halloween firma postawiła na dziedzińcu Hali Koszyki w Warszawie miasteczko nawiązujące do najsłynniejszych amerykańskich horrorów.
1 2 0 0 0 7.11.2018Radio Zet z kampanią „Codziennie spełniamy Twoje marzenia”12 listopada wystartuje nowa akcja antenowa Radia Zet – „Codziennie spełniamy Twoje marzenia”. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
1 0 0 0 0 6.11.2018Trailer książki Remigiusza Mroza w reżyserii Łukasza Palkowskiego31 października miała miejsce premiera powieści Remigiusza Mroza „Władza absolutna”. Trailer do niej przygotował Łukasz Palkowski, reżyser takich filmów jak „Bogowie” czy „Belfer”.
1 0 0 0 0 6.11.2018Lego z pierwszą globalną kampanią świątecznąMarka Lego rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię świąteczną. Spot został wyemitowany 5 listopada w brytyjskiej telewizji.
0 3 0 0 0 6.11.2018Teekanne z nowym logoMarka herbat Teekanne rozpoczęła proces zmiany wizerunku. Na wybranych produktach dostępnych w polskich sklepach widnieje nowy logotyp.
0 0 0 0 2 6.11.2018„E-mail marketing w Polsce w liczbach” – globalne badanie porównawcze GetResponseJak rozwija się e-mail marketing na świecie? Jakie są średnie wskaźniki otwarć i kliknięć w Polsce w różnych branżach? Kiedy wysyłać e-maile i czy emoji w temacie to dobry pomysł? Eksperci GetResponse przeanalizowali prawie 2 mld wiadomości wysłanych przez prawie 3 tys. firm ze 126 krajów.
0 0 0 0 0 6.11.2018Widoczność reklam online: Polska poprawia wynik w III kwartale. Raport MeetricsWskaźnik viewability reklam online w Polsce wzrósł kwartał do kwartału o 3 p.p. Dzięki temu polski rynek awansował z ostatniego miejsca europejskiej stawki na przedostatnie (z wynikiem 53%), wyprzedzając Włochy. Średnia dla wszystkich badanych rynków w Europie była sporo wyższa i wyniosła 61% – pokazuje raport firmy Meetrics.
0 0 0 0 0 6.11.2018PZU na Życie zmienia klauzule po interwencji UOKiKPZU na Życie odmawiał wypłaty świadczeń z ubezpieczeń na życie. Spółka powoływała się na to, że śmierć, operacja czy niezdolność do pracy były spowodowane wcześniejszymi chorobami, jednak mogły one nie mieć związku z nieszczęśliwym zdarzeniem. Takie działania wzbudziły wątpliwości UOKiK.
0 2 0 0 0 6.11.2018Marka KFC w reklamie wykorzystała tweet, który krytykuje jej frytki„Drogie KFC, nikt nie lubi waszych frytek. Z poważaniem, cały świat” – tweet o takiej treści zamieścił internauta. Marka przewrotnie wykorzystała wpis w działaniach promocyjnych.
0 0 0 0 0 6.11.2018TalentMedia i Universal Music Polska nawiązują strategiczną współpracęFirma fonograficzna Universal Music Polska i sieć partnerska TalentMedia nawiązały strategiczną współpracę. W jej ramach MCN będzie oferował swoim klientom kampanie branded content z udziałem artystów współpracujących z wytwórnia. Z kolei wydawca będzie oferował usługi TalentMedia, włączając w to działania na automatycznej platformie do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv.