0 7 0 0 0 11.07.2019Polski Internet w czerwcu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w czerwcu 2019 r. wyniosła ogółem 28 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,2 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
1 4 0 0 0 11.07.2019Samsung promuje „lodówki idealne”Samsung rozpoczął kampanię reklamową lodówek. W spocie podkreśla ich różnorodność i dopasowanie do potrzeb konsumentów.
0 1 0 0 0 11.07.2019Agencja Lemon Media staje się LemoniadąAgencja Kreatywna Lemoniada – to nowa nazwa funkcjonującej na rynku od 2012 r. agencji Lemon Media. Świadczy ona usługi z obszarów public relations, brand strategy, social media, influencer marketing i content marketing dla deweloperów, biur architektonicznych i funduszy inwestycyjnych.
1 10 0 0 0 11.07.2019Netflix powiesił rower na muralu „Stranger Things”W ramach kampanii promującej trzeci sezon serialu „Stranger Things” Netflix umieścił murale w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku. Na jednym z nich można zobaczyć instalację w postaci powiększonego modelu roweru, jakim jeździli bohaterowie serialu.
0 0 0 0 0 10.07.2019Rusza konkurs Kryształy PR-uTrwają zgłoszenia do konkursu Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najlepsze inicjatywy samorządów z całej Polski. Wręczenie nagród nastąpi podczas XV Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Wydarzenie będzie trwało od 30 września do 2 października 2019 r. w Katowicach.
0 0 0 0 0 10.07.2019Unilever tworzy „Tindera dla pomysłów”. Ma to zwiększyć tempo podejmowania decyzjiUnilever stworzył aplikację Idea Swipe. Działa ona analogicznie do Tindera. Ocenie poddawane są w niej jednak pomysły.
1 0 0 0 1 10.07.2019Lady Gaga tworzy markę kosmetyczną. Produkty będą dostępne tylko na AmazonieLady Gaga wprowadza własną markę kosmetyków do makijażu. Produkty będą jednak dostępne wyłącznie na Amazonie.
0 0 0 0 0 10.07.2019Dr. Oetker zmienia dom mediowy do obsługi w InternecieMarka Dr. Oetker, producent m.in. dodatków do pieczenia, ciast i środków żelujących, przeniósł swój internetowy budżet mediowy do agencji Business Factory. Firma została wybrana w wyniku przetargu.
1 0 0 0 0 10.07.2019PFN nie ujawnia, ile kosztował film „Poland: The Royal Tour”8 lipca odbyła się polska premiera filmu „Poland: The Royal Tour”. Produkcja powstała na zlecenie Polskiej Fundacji Narodowej. W filmie premier Mateusz Morawiecki odgrywa rolę gospodarza. Zabiera amerykańskiego dziennikarza Petera Greenberga w podróż po kraju. Jak pisze „Gazeta Wyborcza”, PFN odmawia podania kosztów przedsięwzięcia.
0 0 0 0 0 10.07.2019Komputronik z własną Radą OmnichannelFirma Komputronik w ramach swojej struktury utworzyła Radę Omnichannel. W jej skład wejdą przedstawiciele najważniejszych departamentów.