0 3 0 0 0 17.07.2019Do Carrefoura na zakupy z własnymi opakowaniamiCarrefour wprowadza możliwość zakupu produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce. Akcji towarzyszy kampania informacyjna dla klientów.
1 0 0 0 0 17.07.2019Stop Cafe promuje dania obiadowe na stacjach Orlenu„Jedzenie na Orlenie" to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen. Celem realizowanej akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym.
6 1 0 0 0 17.07.2019„Ale tydzień!” – Biedronka zaprasza do sklepów przeróbką piosenki Niebiesko-Czarnych „Ale za to niedziela”Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale tydzień!”. Towarzyszy jej piosenka „Ale tydzień w Biedronce!”. Melodia bazuje na utworze Niebiesko-Czarnych „Niedziela będzie dla nas”.
1 1 0 0 0 17.07.2019Grupa Lotos z nową kampanią, kontynuacją cyklu „Naj nie bierze się znikąd”Kampania Grupy Lotos ruszyła 15 lipca. Jest to kontynuacja cyklu „Naj nie bierze się znikąd”, z udziałem Kuby Błaszczykowskiego i Kajetana Kajetanowicza.
0 0 0 0 0 16.07.2019Wystartowała wakacyjna przedsprzedaż biletów na Imagination DayWłaśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day – w ograniczonej puli wakacyjnej. Podczas 9. edycji wydarzenia będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami. Eksperci i praktycy powiedzą, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie.
1 0 0 0 0 16.07.2019„Czasu z bliskimi wynająć się nie da”. Spot Hertz Polska z mercedesemFirma Hertz Polska należąca do międzynarodowego koncernu zajmującego się wynajmem samochodów ruszyła z kampanią reklamową. Promuje w niej dostępność nowego mercedesa klasy C w ofercie.
1 0 0 0 0 16.07.2019Mural dobierze ci buty. Marka Havaianas z interaktywnym muralemBrazylijska marka obuwnicza Havaianas namalowała mural na promenadzie Venice Boardwalk w Los Angeles. Osoby, które skierowały na niego smartfon, mogły zamówić buty.
1 0 0 0 0 16.07.2019Škoda z kampanią: „Nasze doświadczenie to Twoje bezpieczeństwo”Ruszyła kampania promująca realizowany od piętnastu lat projekt „Škoda Auto Safety”. Tym samym marka kontynuuje temat bezpieczeństwa kierowców. Edukuje na temat prawidłowej jazdy na drogach i działania systemów asystujących dostępnych w jej portfolio.
1 1 0 0 0 16.07.2019LG pyta: „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi lodówki?”W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door wyposażone w szklany panel. Wystarczy w niego zapukać dwa razy, aby włączyć światło i zajrzeć do środka bez otwierania drzwi. Unika się w ten sposób podnoszenia temperatury w lodówce.
0 1 0 0 0 16.07.2019GroupM: rynek testuje programatyczną reklamę audioRozwój podcastów, muzycznych serwisów streamingowych oraz radia internetowego napędza dynamikę reklamy audio w Sieci. Programatyczne możliwości jej zakupu raczkują, ale polscy reklamodawcy i plannerzy są zainteresowani zautomatyzowanym zakupem dźwiękowej e-reklamy – pokazuje badanie Xaxis (GroupM) oraz IAB Europe.