1 4 0 0 0 17.10.2019Polka w reklamie Pixelbooka Go GooglePolska zawodniczka indoor skydivingu, Maja Kuczyńska, wystąpiła w reklamie Google. Spot promujący laptop Pixelbook Go nagrywany był w stanie nieważkości.
0 1 0 0 0 17.10.2019Polskie agencje nagrodzone w Effie Europe 201915 października ogłoszono zwycięzców Effie Europe 2019. Wśród nagrodzonych są Agencja Warszawa i Ogilvy Poland. Tytuł Agencja Roku powędrował do McCann Worldgroup, a Grand Effie przyznano kampanii „Like Brands” prowadzonej w Wielkiej Brytanii dla marki Aldi.
1 10 0 0 0 17.10.2019Różne wzorce kobiecości w kampanii ShowroomuSklep internetowy z modą Showroom po siedmiu latach na rynku przechodzi transformację. Prócz lokalnych projektantów na stałe zagościły w nim marki komercyjne oraz produkty vintage. O zmianach informuje kampania „Mamy tyle wspólnego”.
1 0 0 0 4 17.10.2019Ministerstwo Sprawiedliwości chce walczyć z przestępczością, promując małżeństwaRuszyła kampania „Małżeństwo – droga naszego życia”, finansowana z Funduszu Sprawiedliwości. Autorzy stawiają w niej tezę, że zawieranie małżeństw przyczynia się do spadku przestępczości. Jak podaje Gazeta.pl, Ministerstwo Sprawiedliwości przeznaczyło na te działania 1,5 mln zł.
0 0 0 0 0 16.10.2019O wzmacnianiu kobiet i zaangażowaniu, czyli Cannes Lions Creative Comms Meeting już po raz dziewiątyCzy kampanie reklamowe mogą zmienić myślenie o świecie i zainspirować nas do działania? Czy walkę o równe prawa kobiet lub mniejszości seksualnych można prowadzić także poprzez akcje PR? Czy ekologiczne inicjatywy dużych firm naprawdę ratują naszą planetę, czy to tylko greenwashing? Odpowiedzi na te pytania poznamy podczas dziewiątej edycji Creative Comms Meeting.
1 0 0 0 0 16.10.2019Alior Bank promuje nieoprocentowaną pożyczkę„Doceniamy Twoją aktywność na koncie” – to hasło nowej kampanii reklamowej Alior Banku. Działania promują nieoprocentowaną pożyczkę.
0 1 0 0 0 16.10.2019McDonald’s i Burger King w obliczu silnej konkurencji w segmencie burgerów. Wyniki badania34% klientów Burger Kinga i 28% klientów McDonald’s chętnie odwiedza inne marki z segmentu restauracji szybkiej obsługi (QSR). Inaczej jest z klientami marek KFC, Subway oraz Domino’s – pokazuje analiza firmy Blis.
0 2 0 0 0 16.10.2019Agnieszka Grochowska ambasadorką Dall’AcquaAktorka Agnieszka Grochowska została ambasadorką marki biżuterii Dall’Acqua. To pierwsza tego typu współpraca marki inspirowanej włoskim stylem.
0 2 0 0 0 16.10.2019Studio Dzikie debiutuje na rynkuWarszawska agencja Berry Project utworzyła samodzielne studio graficzne. Dzikie zajmuje się przede wszystkim projektowaniem identyfikacji wizualnej.
0 2 0 0 0 16.10.2019Polacy w poszukiwaniu urodzinowych prezentów. Badanie Payback Opinion PollSkąd Polacy czerpią inspiracje na urodzinowe prezenty? Wolą je dawać czy otrzymywać? Sprawdzono to w badaniu Payback Opinion Poll.