0 2 0 0 0 22.07.201923 tony ubrań zebrano dotąd w ramach akcji Biedronki i Vanisha27 czerwca wystartowała akcja „Daj swoim ubraniom drugie życie”. W jej ramach do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritasu. Do tej pory zebrano 23 tony ubrań.
0 1 0 0 0 22.07.2019Reklamy w serwisach premium osiągają lepsze wyniki. Analiza firmy MoatKampanie reklamowe prowadzone w zaufanym środowisku redakcyjnym przynoszą znacząco lepsze efekty, jeśli chodzi o zaangażowanie uwagi konsumentów i viewability. Takie wyniki przyniosło badanie firmy Moat. W III kwartale 2018 r. internetowe media premium osiągały lepsze wyniki o 13–144% niż średnia dla branży.
1 1 0 0 0 22.07.2019Obraz Justyny Stoszek animowany światłem na nośniku AMSW przestrzeni miejskiej zobaczyć można pracę artystki Justyny Stoszek. Dzięki wykorzystaniu światła obraz sprawia wrażenie ruchomego.
0 1 0 0 0 22.07.2019Soraya i Dermika pod opieką kreatywną Warsaw CreativesKoncern Orkla Care nawiązał współpracę z agencją Warsaw Creatives. Będzie ona odpowiadać za strategię komunikacji 360 stopni marek kosmetycznych Dermika i Soraya.
0 4 0 0 0 22.07.2019„Twój sposób na najlepszą podróż” – Kayak.pl z nową odsłoną kampanii telewizyjnejWyszukiwarka Kayak.pl zaprezentowała nową odsłonę kampanii reklamowej. 17 lipca w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych rozpoczęła się emisja spotów.
0 8 0 0 0 19.07.2019„Kradzież to prawdziwa sztuka” – ambient Netflixa na Rynku w Krakowie za 274 zł bruttoNetflix w Krakowie promuje trzeci sezon serialu „Dom z papieru”. Powstał mural, na słupach reklamowych pojawiły się listy gończe. Największą uwagę wzbudza jednak ambient na krakowskim rynku. Obok popularnej rzeźby Igora Mitoraja pojawiła się ogromna maska Salvadora Dalego – jeden z kluczowych rekwizytów w filmie.
0 1 0 0 0 19.07.2019PKN Orlen sponsorem żużlowej reprezentacji Polski w sezonie 2019PKN Orlen podpisał umowę z żużlową reprezentacją Polski. Współpraca ma być kolejnym krokiem do umocnienia pozycji koncernu na międzynarodowych arenach sportowych.
1 0 0 0 0 19.07.2019Usługa Autopay w reklamie Banku Millennium19 lipca rozpoczęła się emisja reklamy Banku Millennium. W spocie została pokazana m.in. usługa automatycznej płatności za autostrady Autopay.
1 3 0 0 0 19.07.2019Rodzic jak taksówkarz. Škoda z aplikacją do rozliczania przejazdów z dziećmiŠkoda zaprezentowała aplikację Parent Taxi. Pozwala ona na rozliczanie się z własnymi dziećmi za podwożenie.
0 1 0 0 0 19.07.2019Maxcom prezentuje nowe logoMaxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła nowy logotyp. Zmiana identyfikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku.