0 1 0 0 0 30.03.2023Havas Media przejmuje od RL Media budżet Grupy Kino PolskaHavas Media zaplanuje i kupi media w kanałach online i offline oraz zajmie się analityką danych kanałów telewizyjnych z portfolio Grupy, a także serwisu FilmBox+.
0 2 0 0 1 30.03.2023Bogusław Linda tańczy w reklamie McDonald’sBogusław Linda prezentuje niezwykły taniec w reklamie McDonald’s. Nowa kampania skoncentrowana jest wokół nieodkrytych talentów, które drzemią w każdym z nas. Promuje dwa nowe burgery z kurczakiem w menu sieci – McCrispy i McCrispy Supreme.
0 6 0 0 0 30.03.2023„Kraków jest opowieścią” – nowa strategia komunikacji marki miastaMędrzec, twórca i przyjaciel – to archetypy, które mają opisywać markę Krakowa. Symbolizują wiedzę, doświadczenie, otwartość, innowacyjność, dialog i zaufanie. Z kolei wizerunek miasta kształtują opowieści mieszkańców. Dzięki ich rekomendacjom Kraków może zyskać zainteresowanie gości chcących tu wypoczywać lub budować swoją przyszłość. To podstawowe założenia programu strategicznego komunikacji marki Krakowa na lata 2023-2030, który uchwaliła Rada Miasta.
0 3 0 0 1 30.03.2023Perfumy o zapachu Krakowa – premiera nowego produktu promocyjnego miasta2 kwietnia premierę będą miały perfumy o zapachu, który ma symbolizować Kraków. Twórcą perfum jest Jakub Pietrynka, właściciel JMP Artisan Perfumes.
0 2 0 0 0 29.03.2023W 2022 r. Google usunął ponad 5,2 mld fałszywych reklam – Ads Safety Report 2022Google w 2022 r. usunął ponad 5,2 mld reklam. Ograniczył także zasięg ponad 4,3 mld reklam oraz zawiesił ponad 6,7 mln kont reklamodawców. Od początku wojny w Ukrainie zablokował również ponad 17 mln reklam nawiązujących do rosyjskiej inwazji.
1 1 0 0 0 29.03.2023„Cokolwiek masz dziś w plamach” – nowa platforma marki PuroxRusza nowa platforma komunikacyjna marki Purox z portfolio Clovin Group. Ma opowiadać o codziennym, nieuniknionym obowiązku prania w mniej standardowy sposób, niż zwykle robi się to w reklamach proszków do prania.
0 1 0 0 0 29.03.2023 Aktualizacja: 16:003.08.2023Żabu przeszła testy i jest dostępna dla użytkowników ŻappkiZakończyły się testy Żabu – gry dostępnej w aplikacji mobilnej Żappka. Obecnie może w nią zagrać każdy z ponad 6 mln użytkowników aplikacji.
0 1 0 0 0 29.03.2023Lisner rozstrzygnął przetarg na obsługę w social mediaProducent przetworów rybnych Lisner rozstrzygnął przetarg na obsługę marki w mediach społecznościowych. Wygrała agencja Kerris.
1 8 0 0 0 29.03.2023Pepsi wprowadza nowe logo – po kilkunastu latachPepsi po prawie piętnastu latach zmieniło logo i system identyfikacji wizualnej. Znak pojawi się w Ameryce Północnej jesienią tego roku, z okazji 125. rocznicy powstania marki. Na całym świecie nowe logo pojawi się w 2024 r.
0 1 0 0 0 29.03.2023Wobec stacji benzynowych lojalni, wobec marek odzieżowych niekoniecznie – badanie SW ResearchPolacy największą lojalność wykazują wobec stacji benzynowych, a najmniejszą wobec marek odzieżowych. Karty programów lojalnościowych ma prawie każdy Polak, co wcale nie oznacza, że z nich korzysta. Badanie przeprowadziła firma SW Reserach na zlecenie Instytutu Inbound Marketingu.