0 1 0 0 0 18.09.2023IKEA wybrała globalną agencję reklamowąGlobalną agencją reklamową Ikei została McCann (IPG Mediabrands). Wynik przetargu nie wpłynie na regionalne współprace marki z innymi agencjami.
0 1 0 0 0 17.09.2023Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki ClarinsAmbasadorką francuskiej marki kosmetycznej Clarins została Małgorzata Rozenek-Majdan. Umowa została podpisana na rok.
0 1 0 0 0 15.09.2023Frisco zakończyło przetarg na obsługę mediowąWygrał dom mediowy Mediahub, który zajmie się pełną obsługą mediową wszystkich działań reklamowych internetowego sklepu spożywczego Frisco.
1 1 0 0 0 14.09.2023Hubert Urbański w telewizyjnej kampanii 15-lecia marki Rankomat.plZ okazji jubileuszu 15-lecia marka przygotowała kampanię reklamową, której częścią jest spot telewizyjny z udziałem Huberta Urbańskiego – ambasadora marki.
0 6 0 0 0 14.09.2023„Bierze Cię WK_RW?” – kampania na rzecz praw kobietAgencja kreatywna Lotna na zlecenie Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem stworzyła kampanię na rzecz praw kobiet w Polsce.
1 1 0 0 0 14.09.2023Nowa platforma komunikacji Leroy MerlinHasła przewodnie nowej platformy to prostota oraz działanie krok po kroku. W mediach pojawiły się już m.in. nowe spoty wizerunkowe, które przekazują, że każdą skomplikowaną rzecz można uprościć, dzieląc ją na etapy i realizując stopniowo.
0 1 0 0 0 14.09.2023Powstała nowa grupa agencji – Creative Brand StoriesCreative Brand Stories skupia 3 agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. To Bossa Nova Events od ponad szesnastu lat działająca w event marketingu, Box of Stories oferująca wysyłki kreatywne (powstała w okresie pandemii) oraz Eco Stories specjalizująca się w kreowaniu ekologicznych wydarzeń i inicjatyw.
0 1 0 0 0 14.09.2023Forum Retail Challenge Poland 2024 już 27 i 28 września27 i 28 września w Warszawie odbędzie się Forum Retail Challenge Poland 2024. Gromadzi cały sektor retail w Polsce – zarówno sieci food, jak i non-food, producentów dóbr trwałych oraz FMCG.
1 1 0 0 0 14.09.2023Wystartowała kampania „Za każdym wspaniałym chipsem Lay’s kryje się wspaniały ziemniak”Marka Lay’s ujawnia w najnowszej kampanii sekrety produkcji chipsów. Zaprezentowano konsumentom znaczenie jakości surowca dla powstania smaku chipsów.
0 3 0 0 0 14.09.2023Influencerzy pomalują mieszkania w kolory opakowań czekolad Ritter SportMarka Ritter Sport wypuszcza limitowaną serię farb w kolorach opakowań czekolad. Trafiła ona do influencerów na co dzień działających w obszarach interior design i home decor. Ich zadaniem jest pokazać, jak barwy, które do tej pory były znane z opakowań czekolad Ritter Sport, można kreatywnie wykorzystać we wnętrzach domu czy mieszkania.