0 1 0 0 0 26.11.2021FoodCare wybrał Zenith do obsługi mediowej marki GellweObsługą mediową firmy FoodCare, właściciela m.in. marek Frugo, Black czy Gellwe, ponownie zajmie się Zenith. Decyzja została podjęta na podstawie przetargu.
1 1 0 0 0 26.11.2021Apple w świątecznym spocie ratuje bałwana24 listopada Apple zaprezentował swoją reklamę świąteczną, zatytułowaną „Saving Simon”. Spot nakręcono iPhone’em 13 Pro.
0 3 0 0 0 26.11.2021Perowskitowe etykiety cenowe – nowe narzędzie marketingowe dla branży retailSaule Technologies wprowadza do oferty elektroniczne etykiety cenowo-reklamowe PESL. Są one zasilane perowskitowymi ogniwami fotowoltaicznymi. Dzięki współpracy z Google Platform można zarządzać nimi zdalnie. Wśród firm zainteresowanych produktem znalazły się PKN Orlen i Grupa Maspex.
0 6 0 0 0 26.11.2021Tarczyński sponsorem tytularnym Stadionu WrocławProdukująca wędliny, kabanosy i kiełbasy firma Tarczyński została sponsorem tytularnym Stadionu Wrocław. Umowę podpisano na 6 lat. W czasie jej obowiązywania oficjalną nazwą obiektu będzie Tarczyński Arena.
1 1 0 0 0 26.11.2021Konkurs Kreatura 2021 – znamy zwycięzców25 listopada, podczas gali 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura wręczono 21 nagród głównych, 25 wyróżnień oraz jedną nagrodę specjalną. Tę ostatnią otrzymała krakowska agencja Dziadek do Orzechów za kampanię „Stop kobietobójstwu”.
0 1 0 0 0 25.11.2021VI Konferencja Strategia Lean już 10 stycznia10 stycznia 2022 r. odbędzie się VI Konferencja Strategia Lean organizowana przez Leanpassion. Ta jedyna w Polsce konferencja Lean w ujęciu strategicznym będzie miała miejsce w Hotelu Airport Okęcie w Warszawie. Hasło tegorocznej edycji to „Great Companies, Happy People – jak mieć doskonałe wyniki i zadowolonych ludzi”.
0 2 0 0 0 25.11.2021Black Friday i Cyber Monday 2021: sześciu na dziesięciu konsumentów zrobi zakupy w święto wyprzedaży – wyniki badaniaBlack Friday, czyli czarny piątek, to ogromny festiwal promocji i przecen, wypadający w pierwszy piątek po amerykańskim Święcie Dziękczynienia. W Polsce „święto wyprzedaży” zaczęto obchodzić w 2015 r., nieco inaczej jednak niż za Oceanem. Na naszym rodzimym podwórku rabaty nie są tak spektakularne. Według badania AdColony przygotowanego dla Mobiem Polska, „Black Friday & Cyber Monday Shopping Survey 2021”, blisko siedmiu na dziesięciu konsumentów deklaruje, że na pewno albo prawdopodobnie kupi coś w tym okresie.
1 2 0 0 0 25.11.2021Nastolatki pod presją wyglądu. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje badania i rusza z kampanią „Ciało nie określa”23% nastolatków jest obecnych w social media non stop, a 69% od kilkunastu do kilku razy w ciągu doby. W tym czasie są bombardowani setkami zdjęć i postów przedstawiających nierealistyczne ideały piękna. Co trzecia dziewczyna (33%) i co piąty chłopak (21%) czuję presję, by wyglądać lepiej. Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę publikuje wyniki badań* i rusza z kampanią „Ciało nie określa”, pod hasłem „Moja wartość nie zależy od tego, jak wyglądam”.
0 1 0 0 0 25.11.2021Powstała grupa robocza Digital Out-Of-Home w ramach struktur IAB PolskaW październiku 2021 r. w ramach IAB Polska została założona grupa robocza Digital Out-Of-Home. Skupia przedstawicieli firm działających w tym segmencie reklamy. Jej celem jest propagowanie wiedzy związanej z cyfrową reklamą zewnętrzną. Grupa DOOH stanowi również platformę współpracy i komunikacji oraz miejsce wymiany doświadczeń podmiotów tworzących ten rynek w Polsce. Szefem grupy jest Radosław Gołąb z firmy AMS.
0 1 0 0 0 25.11.2021Przy zakupie żywności decyduje cena, ale za produkt eko jesteśmy skłonni dopłacić – pokazuje badanieCena pozostaje najważniejszym kryterium, którym Polacy kierują się przy zakupie produktów spożywczych. Twierdzi tak 7 na 10 osób – wynika z raportu Farmy Świętokrzyskiej „Trendy w ekozakupach Polaków”. Na kolejnych miejscach znajdują się smak produktu oraz lokalne pochodzenie i marka. Klienci są jednak gotowi dopłacić za jakość.