0 5 0 0 0 23.08.2019Nowa strategia wizerunkowa marki DurexDurex wprowadza nową strategię wizerunkową. Skupi się na komunikacji bardziej lifestyle’owej i edukacyjno-społecznej. Podąża za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Efektem nowej strategii jest trwająca kampania „Gorące letnie noce”.
0 11 0 0 0 23.08.2019Foton i Jubiler wracają na Pragę. Good Looking Studio w geście protestu tworzy mural inspirowany usuniętymi malowidłamiW połowie lipca na warszawskiej Pradze zamalowane zostały dwa powstałe w czasach PRL-u charakterystyczne murale. Reklamowały producenta biżuterii i zegarków Jubiler oraz Warszawskie Zakłady Fotochemiczne Foton. W geście protestu Good Looking Studio postanowiło namalować malowidło inspirowane motywami zaczerpniętymi z obu usuniętych prac.
1 0 0 0 1 23.08.2019Taneczny spot prezentujący jesienną ramówkę TVN22 sierpnia odbyła się konferencja ramówkowa Grupy TVN i Discovery. Zostały na niej zaprezentowane propozycje na nadchodzący jesienny sezon oraz nowy spot wizerunkowy.
1 24 0 0 0 23.08.2019Do Biedronki wraca Gang SłodziakówCztery duże i sześć małych pluszaków liczy Gang Słodziaków, który 26 sierpnia wkroczy do Biedronki. Tegoroczny skład to duże Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz ich mali przyjaciele: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek Zuzia. Stali się oni również bohaterami nowej książki opowiadającej o przygodach na leśnej polanie.
0 12 0 0 0 22.08.2019Sześć nowych szyldów zdobi ulice Elbląga. Kolejna odsłona projektu Traffic DesignDzięki inicjatywie DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji projektu to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu. Tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin. Najwięcej głosów internautów zdobył Elbląg.
1 0 0 0 0 22.08.2019Bob i złota ciężarówka w kampanii Volvo TrucksMarka Volvo Trucks wprowadza na rynek samochody z nowym silnikiem turbinowym. O jego zaletach opowiada spot z udziałem kierowcy Boba i złotej ciężarówki.
0 10 0 0 3 22.08.2019„Damie dam pierogi” – krakowska pierogarnia promuje się billboardami ze słynnymi dziełami sztukiW Krakowie działalność rozpoczęła Manufaktura Pieroga. W kampanii wprowadzającej ją na rynek wykorzystano znane dzieła sztuki, m.in. „Narodziny Wenus” Botticellego, „Szał uniesień” Podkowińskiego czy „Babie lato” Józefa Chełmońskiego.
0 6 0 0 0 22.08.2019Buty Nike promują zdrowie psychiczne19 sierpnia marka Nike zaprezentowała nowy model butów Air Max. Stworzono go po to, by promować zdrowie psychiczne.
0 3 0 0 1 22.08.2019Lech z największym zaufaniem, Tyskie wywołuje najwięcej negatywnych emocji. Sentimenti analizuje komentarze pod postami marek piwnychHarnaś, Lech, Tyskie, Perła, Żubr i Żywiec to piwa najczęściej komentowane w czerwcu 2019 r. Firma Sentimenti sprawdziła, jak konsumenci wypowiadają się na stronach najbardziej popularnych marek.
0 4 0 0 0 22.08.2019„Kinomural” – sztuka zamiast reklam wielkoformatowych. 12 projekcji wideo na ścianach Nadodrza we Wrocławiu20 i 21 września za sprawą projektu „Kinomural” wrocławskie Nadodrze zamieni się w wielkoformatową galerię sztuki. Na dwunastu ścianach ośmiu kamienic pojawią się wielkoformatowe animacje. Dzieła zaprezentuje dwudziestu artystów z całego świata, w tym także z Wrocławia.