2 4 0 29.07.2020Zwierzęta mówią ludzkim głosem w kanale „Spółka zoo” Doliny NoteciProducent karm premium dla psów i kotów Dolina Noteci oraz producent treści wideo na YouTube – Abstra stworzyli „Spółkę zoo”. To kanał, w którym główne role odgrywają domowe zwierzęta.
0 1 0 29.07.2020Troskliwy jak Polak, czyli w pandemii stawiamy na rodzinę i marki, które walczą z koronawirusem. Analiza DeloitteOpracowany przez Deloitte indeks niepokoju dla Polski osiągnął rekordowo niski poziom -11 proc. Od początku epidemii nie był na tak niskim poziomie, jak obecnie. Mimo że ogólny poziom lęku wśród Polaków zmniejszył się, ponad jedna trzecia z nas deklaruje, że wciąż robi zakupy na zapas.
1 1 1 28.07.2020Oshee promuje napoje witaminowe jako sposób na suplementację witaminRuszyła kampania reklamowa firmy Oshee, promująca suplementację witaminami znajdującymi się w produktach marki. Działania prowadzone są jako szerzenie świadomości społecznej na temat odpowiedniej suplementacji m.in. poprzez wskazywanie alternatywy dla tabletek.
0 3 0 28.07.2020Suchar Codzienny w kampanii napoju Sparkles Żywca ZdrojuŻywiec Zdrój wystartował z kampanią promującą Sparkles – pierwszy w ofercie marki produkt w puszce, będący połączeniem wody gazowanej, soku z cytryny oraz naturalnych owocowych aromatów. Ambasadorem marki został popularny twórca internetowy – Suchar Codzienny.
0 2 0 28.07.2020Facebook testuje nowy wygląd stron – bez licznika polubieńFacebook testuje nowy wygląd stron. Nie ma w nim liczby polubień ani przycisku Lubię to. Zamiast tego będzie wyświetlana tylko liczba obserwujących i przycisk Śledź.
0 1 0 28.07.2020Pojawiły się pierwsze przecieki na temat zestawu klocków Lego IkeiDwa lata temu Ikea i Lego ogłosiły nawiązanie współpracy. Teraz wreszcie zobaczyć można gotowy produkt o nazwie Lego Bygglek.
0 1 0 28.07.2020Polacy stają się bardziej świadomymi konsumentami – pokazuje badanie ING i GfKAby lepiej zrozumieć zmieniające się tendencje w zakresie zarządzania finansami w dobie koronawirusa, ING wspólnie z firmą GfK przeprowadził w maju badanie nastrojów społecznych. Wynika z niego, że Polacy nie będą tracić pieniędzy na zbędne produkty. Zamierzają kupować w sposób bardziej przemyślany.
1 1 0 28.07.2020Influencerzy łączą siły, by wesprzeć tworzenie Heroo Mobile – telekomu dla dzieciKamil Nowak z Bloga Ojca, Marlena Wróblewska z bloga Makóweczki.pl, Katarzyna Sawicka, Jarosław Kania z Ojcowskiej Strony Mocy, Maciej Zuch Mazurek, Michał Górecki oraz Małgorzata Kowalewska – Kawuza – Lady of the house. Wszyscy oni zostali członkami rady programowej Heroo Mobile (Move Telecom). To nowy polski operator telekomunikacyjny dla dzieci i młodzieży.
0 1 0 27.07.2020Cityboard Media oficjalnym partnerem reklamowym TikToka w PolsceCityboard Media został partnerem TikToka w Polsce. Efektem partnerstwa jest możliwość realizowania kampanii reklamowych bez pośredników.
0 1 0 27.07.2020Udział reklamy online w globalnym rynku po raz pierwszy przekroczył 50% – odnotowuje ZenithWedług estymacji agencji mediowej Zenith globalne wydatki na reklamę zmniejszą się w 2020 r. o 9,1%. Dla porównania, wydatki na reklamę podczas recesji w 2009 r. spadły o 9,5%. Spodziewany wzrost udziałów inwestycji w reklamę internetową wyniesie do 51% światowych wydatków w 2020 r. i do 55% w 2022 r.