0 2 0 0 0 1.12.2021Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont w Europie Środkowej i WschodniejPublicis Groupe utworzyło platformę Le Pont (z francuskiego most), działającą w modelu operacyjnym „Power of One”. Ma ona ułatwić globalnym i regionalnym klientom dostęp do usług i wiedzy, które są zgromadzone w trzech centrach kompetencyjnych na rynkach: polskim, węgierskim i czeskim.
0 1 0 0 0 1.12.2021Na co Polacy zwracają uwagę w czasie zakupów? Badanie GfKPandemia mocno wpłynęła na oczekiwania nabywców wobec marek. Konsumentom zależy dziś przede wszystkim na tym, aby produkty odpowiadały ich bieżącym potrzebom, wyróżniały się wysoką jakością i miały wyjątkowy charakter. Personalizacja oraz świadoma konsumpcja to także dwa trendy, które w mijającym roku wyraźnie cechowały zachowania konsumenckie. Takie są dane z najnowszego badania GfK „Consumer Life”.
0 1 0 0 0 1.12.20214F gratuluje Robertowi Lewandowskiemu na fasadzie wieżowca Warsaw SpireDrugie miejsce Roberta Lewandowskiego w plebiscycie „Złotej piłki” sprawia, że kapitan naszej reprezentacji w piłce nożnej stał się oficjalnie najlepszym polskim piłkarzem w historii. Marka 4F, której jest ambasadorem, uhonorowała sportowca świetlnymi gratulacjami na fasadzie warszawskiego wieżowca Warsaw Spire.
0 1 0 0 0 1.12.2021Mikołaj sięga głębiej do kieszeni. W tym roku na Boże Narodzenie wydamy średnio 2129 zł – pokazuje badanie „Zakupy świąteczne 2021” DeloitteTo już drugie Boże Narodzenie w czasie pandemii. Jak pokazuje 24. edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, Polacy w tym roku nie zamierzają oszczędzać. Na prezenty, żywność, podróże oraz spotkania z najbliższymi chcemy przeznaczyć średnio 2129 zł, czyli o 11 proc. więcej niż rok temu.
0 1 0 0 0 1.12.2021Unia Europejska chce ograniczyć reklamy polityczne w Internecie i zakazać wykorzystywania niektórych danych osobowych do ich targetowaniaZaniepokojona nadużywaniem reklam politycznych do manipulowania wynikami wyborów Unia Europejska przedstawiła plany pomocy obywatelom w lepszym zrozumieniu, kiedy widzą takie reklamy w Internecie i kto jest za nie odpowiedzialny. Propozycja ma na celu zapewnienie uczciwych i przejrzystych wyników sondaży lub referendów. Zakazywałaby również kierowania politycznego i „technik wzmacniania” stosowanych w celu dotarcia do szerszego grona odbiorców, jeśli wykorzystują bez zgody obywatela wrażliwe dane osobowe, takie jak pochodzenie etniczne, przekonania religijne lub orientacja seksualna.
0 1 0 0 0 30.11.2021Marki na nowo definiują rolę domów mediowych – wynika z międzynarodowego badania firmy KeplerJak wynika z międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Kepler, marki na nowo definiują rolę domów mediowych. W ciągu ostatnich pięciu lat nastąpiły głębokie zmiany w wymaganiach marketerów względem tego typu agencji.
0 1 0 0 0 30.11.2021SalesManago z nowymi właścicielami. SilverTree Equity i Perwyn inwestują dziewięciocyfrową kwotę w euroDziewięciocyfrową kwotę w euro zapłacą za przejęcie SalesManago dwa fundusze private equity: Perwyn i SilverTree Equity. Tym samym polska spółka rusza do boju o pozycję globalnego lidera rozwiązań customer data platform i marketing automation.
0 1 0 0 0 30.11.2021Ośmiu na dziesięciu konsumentów w Polsce obawia się rosnącej inflacji – wyniki „European Consumer Payment Report 2021”Tegoroczny raport Intrum „European Consumer Payment Report”, który daje wgląd w zachowanie płatnicze i zdolność do zarządzania budżetem domowym konsumentów w 24 krajach Europy (w tym Polsce), pokazuje również, jak wygląda sytuacja finansowa Polaków w drugim roku funkcjonowania w pandemicznej rzeczywistości. Stopniowy powrót do normalności i ożywienie gospodarcze są faktem. Mimo to na horyzoncie pojawił się kolejny problem – rosnąca inflacja, której skutków obawia się 82 proc. konsumentów w naszym kraju.
1 1 0 0 0 30.11.2021„Nie dla wszystkich dzieci święta brzmią tak samo” – świąteczny apel o pomoc dla podopiecznych SOS Wiosek DziecięcychRuszyła kampania świąteczna „Czy się spełni cud?”, w której Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zwraca szczególną uwagę na trudną sytuację systemu pieczy zastępczej w Polsce. Dramatycznie rośnie liczba dzieci kierowanych do pieczy w trybie zabezpieczenia, a nie ma rodzin zastępczych i miejsc w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, które mogłyby je przyjąć. Dzieci, które potrzebują pomocy, na miejsce w pieczy zastępczej czekają miesiącami w biologicznych domach.
0 1 0 0 0 30.11.2021„Global Marketing Trends 2022” – raport DeloitteW ciągu ostatnich 18 miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu „Global Marketing Trends 2022” przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte.