0 4 0 0 0 9.09.2019Rośnie odsetek osób robiących zakupy online. Badanie Autopay ResearchW Polsce wciąż dominuje tradycyjne podejście do zakupów internetowych – traktowanie Internetu jako wielkiego katalogu wysyłkowego. Mimo to widać, że z roku na rok popularniejsze stają się wygodne i szybkie rozwiązania e-commerce. Tak wynika z badania Autopay Research „Jak kupujemy w Internecie 2019”. Czy Internet wkrótce stanie się podstawowym miejscem robienia zakupów?
1 2 0 0 0 6.09.2019UPCeusz po raz pierwszy w kampanii UPC PolskaOperator komunikacyjny UPC Polska wystartował z kampanią reklamową promującą nowe pakiety usług. Jej głównym bohaterem jest UPCeusz – ulubieniec rodziny.
0 0 0 0 0 6.09.2019Timberland zasadzi 50 milionów drzewMarka odzieży outdoorowej Timberland zamierza zasadzić 50 mln drzew do 2025 r. Pozwoli to otoczyć Ziemię jedenastokrotnie drzewnym pierścieniem. Dla porównania, Kraków zobowiązał się do posadzenia siedmiu milionów drzew do 2040 r.
1 1 0 0 0 6.09.2019„Wielkie rozDanio” – kampania promująca loterię marki DanioRozpoczęła się loteria, w ramach której można zdobyć maskotki Małego Głoda i jego ekipy – Burczka, Głodzinki i Głodróżnika. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 6.09.2019UPC powierza obsługę reklamową K2Przetarg na kompleksową obsługę reklamową UPC wygrała agencja K2. Poprowadzi działania 360 stopni – od kampanii telewizyjnej, przez BTL, OOH, DOOH, po działania w Internecie i radiu.
0 3 0 0 0 6.09.2019Facebook Dating – Facebook wprowadza serwis randkowy5 września ogłoszono uruchomienie serwisu Facebook Dating. Jak informuje firma, nowa funkcja ma umożliwić nawiązywanie relacji na podstawie zainteresowań, wspólnych grup czy wydarzeń, w których uczestniczą internauci.
1 0 0 0 0 6.09.2019Dzieci czytają nienawistne wpisy w kampanii Wirtualnej Polski„Dorżniemy watahę”, „Skłamał jak bura suka”, „Musimy walić przeciwnika”. Naganne wypowiedzi osób publicznych w kampanii Wirtualnej Polski są powtarzane przez dzieci. W ten sposób WP zwraca uwagę na język debaty publicznej i chce wpłynąć na jego zmianę.
2 1 0 0 0 6.09.2019„A Ty, co ułożysz z Cheetos?” – ruszyła kampania reklamowa chrupekWystartowała kampania „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”. W jej ramach marka zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów.
0 7 0 0 0 6.09.2019Starcom: w pierwszym półroczu 2019 r. wydatki reklamowe wzrosły o 1,2%. Na plus jedynie Internet i kinoPo sześciu miesiącach 2019 r. polski rynek reklamy był wart 4,7 mld zł. Dynamika wyniosła 1,2% w porównaniu do roku poprzedniego. Wzrost przyspieszył z 0,1% w pierwszym kwartale do 2,2% w drugim.
1 9 0 0 0 6.09.2019Marka Aldi wita pasażerów na lotnisku w Katowicach paczkami z żywnościąNietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć Aldi. Ma to być odpowiedź na niehandlowe niedziele, które bywają szczególnie uciążliwe po powrocie z urlopu. Hostessy w strojach stewardes w hali odbioru bagaży wręczają podróżnym paczki z pełnowartościowymi produktami spożywczymi, z których można przygotować śniadanie czy kolację.