0 0 0 0 0 31.01.2019Zostań prelegentem Interact 2019IAB Europe, IAB Polska oraz Rada Programowa Interact 2019 zapraszają do zgłaszania propozycji wystąpień do 13. edycji konferencji Interact. Odbędzie się ona 4–5 czerwca w Warszawie.
0 0 0 0 0 31.01.2019 Aktualizacja: 14:4014.02.2019Zgłoś swoje wystąpienie na Forum IAB 2019IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2019 zapraszają do zgłaszania prelekcji do XIII edycji Forum IAB. Wydarzenie odbędzie się 5–6 czerwca 2019 r. w Warszawie.
0 3 0 0 1 31.01.2019Unique Work – nowa firma komunikacji medycznejNowa firma z obszaru profesjonalnej komunikacji medycznej, Unique Work, wykorzystuje doświadczenie dawnej spółki G-Pharma Consulting. Zespół tworzą doświadczeni konsultanci świadczący usługi z zakresu doradztwa strategicznego oraz marketingu 360°. Kreują i realizują również kampanie społeczne poświęcone współczesnym wyzwaniom zdrowotnym. Na czele spółki stoją dr Marta Pelc i dr Sebastian Kołodziej, wspólnicy i członkowie zarządu.
1 2 0 0 2 31.01.2019Burger King lajkował tweety sprzed dziesięciu latBurger King USA zaskoczył internautów, lajkując ich tweety z lat 2009–2010. Po co to robił? Wyjaśnił to w osobnym wpisie na Twitterze.
0 0 0 0 0 31.01.2019Apple uruchomi własny serwis streamingowy?Według nieoficjalnych doniesień Apple w kwietniu 2019 r. ma uruchomić własny serwis streamingowy. Tym samym stanąłby w szranki z Amazon Prime Video, Netflixem czy Hulu.
0 1 0 0 0 31.01.2019ASAP & ASAP Communication tworzy dom mediowy oraz agencję wideo-contentowąAgencja ASAP & ASAP Communication oddzieliła w swoich strukturach kompetencje mediowe oraz produkcji wideo. Na czele internetowego domu mediowego ASAP & ASAP Media stanie Dominik Siadak, chief strategy officer. Agencją ASAP & ASAP Video zarządzać będzie Jacek Redźko, chief creative officer.
0 4 0 0 0 31.01.2019Outdoorowa odsłona kampanii „Posiadanie sensem życia?” ING BŚ we współpracy z Przemysławem TruścińskimW grudniu 2018 r. ING Bank Śląski rozpoczął kampanię konta oszczędnościowego. Pytał w niej konsumentów, czy posiadanie stało się sensem naszego życia. Pod koniec stycznia ruszyła outdoorowa odsłona działań. Zaangażowano w nią znanego rysownika Przemysława Trusta Truścińskiego.
0 3 0 0 0 31.01.2019Polacy a mobile. Badanie Gemius/PBIZ początkiem 2019 r. Gemius i PBI przyjrzały się statystykom dotyczącym urządzeń, za pomocą których Polacy łączą się z Siecią. Okazuje się, że z roku na rok stajemy się coraz bardziej mobilni.
0 1 0 0 0 31.01.2019AGH w Krakowie za namową internautów przerabia na Facebooku zdjęcie pomnika patrona29 stycznia jedna ze studentek krakowskiej Akademii Górniczo-Hutniczej obroniła pracę inżynierską, w ramach której m.in. przygotowała model robota BB-8. Jej zdjęcie zrobiło w Sieci furorę, a facebookowy profil uczelni za namową fanów przygotował przeróbkę fotografii.
1 0 0 0 2 31.01.2019„PPK. W sumie się opłaca” – kampania Polskiego Funduszu RozwojuPod koniec stycznia ruszyła kampania Polskiego Funduszu Rozwoju wprowadzająca Pracownicze Plany Kapitałowe. Hasło przewodnie działań brzmi: „PPK. W sumie się opłaca”.