0 1 0 0 0 15.10.2023Wraca Imagination Day – już 23 i 24 listopada w WarszawieTo już 10. edycja konferencji branżowej dla pracowników szeroko rozumianej branży kreatywnej. Jest miejscem spotkań praktyków z rynków całego świata. Najlepsi specjaliści dzielą się na niej swoim doświadczeniem.
0 1 0 0 0 15.10.2023Netflix rozpoczął budowę sieci sklepów stacjonarnych Netflix HouseSklepy o nazwie Netflix House będą otwierane początkowo w Stanach Zjednoczonych, a później na całym świecie. Nie wiadomo, jakie dokładnie produkty będą tam sprzedawane, ale pojawi się gastronomia i rozrywka na żywo.
0 1 0 0 0 13.10.2023RocketJobs wysłał CV rakietą w kosmosPortal pracy RocketJobs rozpoczął aktywację. Wysłał CV swojej społeczności rakietą w kosmos. W ten sposób rozpoczął cykl contentowy w mediach społecznościowych, pod hasłem „Spoko CV biletem do kosmicznej kariery”.
0 1 0 0 1 13.10.2023Oshee wprowadza linię produktów Cyberpunk 2077Oshee i studio CD Projekt Red wprowadzają linię produktów firmowana grą Cyberpunk 2077. Napoje pojawią się w sprzedaży w okolicy premiery dodatku do gry Cyberpunk 2077: Widmo wolności.
0 1 0 0 0 13.10.2023Ukazała się książka „Marketing historyczny” Wiktorii Czarneckiej – 17 października odbędzie się spotkanie autorskieUkazała się książka „Marketing historyczny. Czy umiemy mądrze korzystać z historii?” Wiktorii Czarneckiej. Jest to pierwsza w Polsce książka o tym, jak wykorzystać historię do zbudowania tożsamości i wizerunku marki. 17 października w Warszawie odbędzie się spotkanie z autorką.
0 1 0 0 0 13.10.2023Cirque du Soleil tworzy własną sieć influencerówCirque du Soleil Entertainment Group uruchamia własną sieć influencerów Artist Influencer Network. Platforma ma wspierać artystów cyrkowych aktywnych w sieci i kojarzyć ich z markami. To jeden ze sposobów rozszerzenia marki poza eventy cyrkowe na żywo.
0 2 0 0 0 12.10.2023Platforma „Gdzie zamieszkać” z 10 statuetkami na Golden Drum International Festival of Creativity 2023Podczas Golden Drum International Festival of Creativity 2023 platforma „Gdzie zamieszkać / Where to Settle” Mastercard została uznana za jedną z najważniejszych kampanii na świecie. Zdobyła 4 Grand Prix, 3 Golden Drum, 2 Bronze Drum oraz Best of Genius Loci. Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland otrzymał tytuł „Creative Director of The Year”.
0 1 0 0 0 12.10.2023Powołano Radę Polskich MediówRedaktorzy naczelni i redaktorki naczelne ponad 20 redakcji telewizyjnych, radiowych, prasowych i internetowych powołali Radę Polskich Mediów. Inicjatywa jest otwarta na kolejne redakcje.
0 1 0 0 0 12.10.2023Cosmoss by Kate Moss nowym klientem agencji Warsaw CreativesAgencja Warsaw Creatives rozpoczęła współpracę z marką wellness Cosmoss by Kate Moss. Zakres współpracy obejmuje działania public relations, w tym relacje z mediami tradycyjnymi oraz digitalowymi, influencer marketing oraz organizację wydarzeń mediowych.
2 2 0 0 0 12.10.2023„What a Wonderful World” z Księżyca, czyli globalna kampania EDPGrupa EDP z sektora energetycznego zaprezentowała nową, globalną kampanię informacyjną. W reklamie kosmonauci przy fortepianie na Księżycu śpiewają „What a Wonderful World” Armstronga.