0 4 0 0 0 13.02.2020Z czternastowiecznej bazyliki na przystanek – kampania wystawy „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”Od 14 lutego w Muzeum Narodowym w Krakowie można będzie oglądać wystawę polskich witraży średniowiecznych, pt. „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”. Towarzyszy jej kampania promocyjna na nośnikach AMS w Krakowie i Warszawie.
0 2 0 0 0 13.02.2020Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanychMarka Durex Intense rozpoczęła kampanię, w której zachęca do wykorzystania okazji, jaką są walentynki, by zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. We współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.
0 1 0 0 0 13.02.2020XVI Badanie wykorzystania poczty elektronicznejPrzeprowadzona jesienią ankieta pozwoliła zebrać głosy użytkowników na temat e-mail marketingu. Co się zmieniło w komunikacji e-mailingowej na przestrzeni roku? Jakie tendencje się utrzymują, a co nie wzbudza już emocji? Czy pogłoski o śmierci jednego z pierwszych internetowych kanałów komunikacji są prawdą? Odpowiedzi na te pytania zawiera raport z XVI Badania poczty elektronicznej firmy Sare.
0 1 0 0 0 13.02.2020„Gdzie są granice hipokryzji tej władzy?” – pyta w spocie Platforma ObywatelskaPO zaprezentowała spot, w którym odnosi się do wygwizdania Andrzeja Dudy podczas przemówienia w Pucku. Zarzuca w nim rządzącej partii, że to ona, prowadząc „przemysł pogardy i nienawiści”, teraz zbiera żniwo.
0 1 0 0 0 12.02.2020Mastercard Love Index: wspólnie spędzony czas w walentynki cenniejszy niż kwiaty i czekoladkiPolacy coraz więcej wydają z okazji walentynek. W ciągu dwóch lat wydatki te wzrosły o 63% – pokazuje Mastercard Love Index. Wspólne doświadczenia wypierają tradycyjne prezenty, takie jak kartka walentynkowa, kwiaty czy biżuteria. Płatności w restauracjach oraz za wyjazdy stanowią już większość wszystkich wydatków z okazji 14 lutego.
0 1 0 0 0 12.02.2020Rzeczywistość wewnętrznych agencji w badaniu In-House Agency ForumWiele agencji in-house nie zdaje sobie sprawy ze swojego potencjału. Jest on powstrzymywany przez ograniczenia wewnętrznych struktur i hierarchii, a czasami także nieodpowiednie zasoby – wynika z badania In-House Agency Forum.
1 1 0 0 0 12.02.2020GF Darwin przygotowała film walentynkowy promujący Redmi Note 8TZ okazji walentynek Grupa Filmowa Darwin stworzyła dla Xiaomi Polska wideo promujące smartfon Redmi Note 8T. Film zatytułowany „Pendrive przeznaczenia” powstał w ramach serii „Mi Boyz”.
0 3 0 0 0 12.02.2020Lexus odtworzył sceny z gry w realnym świecieWspółczesne gry komputerowe zapewniają bardzo wysoki poziom realizmu. Granica między wirtualnym a realnym światem staje się prawie niewidoczna. Lexus postanowił pokazać, jak trudno ją dostrzec. Marka, wykorzystując coupé LC 500, odtworzyła sceny z samochodowej symulacji „Gran Turismo Sport” na ulicach Londynu.
1 1 0 0 0 12.02.2020Małgorzata Socha testuje sofę w spocie salonów AgataW stacjach telewizyjnych pojawił się kolejny spot sklepów meblowych Agata z udziałem Małgorzaty Sochy. Tym razem ambasadorka marki testuje sofę.
0 7 0 0 0 12.02.2020Polski Internet w styczniu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w październiku 2019 r. wyniosła ogółem 28,1 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,1 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,9 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.