0 2 0 0 0 16.10.2019Polacy w poszukiwaniu urodzinowych prezentów. Badanie Payback Opinion PollSkąd Polacy czerpią inspiracje na urodzinowe prezenty? Wolą je dawać czy otrzymywać? Sprawdzono to w badaniu Payback Opinion Poll.
0 0 0 0 0 16.10.2019W 2018 r. Polacy wysłali prawie 3 mld mniej SMS-ów niż rok wcześniejW ubiegłym roku Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów – pokazuje raport „Poczta i telekomunikacja – wyniki działalności w 2018 roku”, przygotowany przez Główny Urząd Statystyczny. To o prawie 3 mld mniej niż rok wcześniej.
1 1 0 0 0 16.10.2019Rak’n’Roll i Avon zachęcającą: „Dodajmy do kalendarza Dzień na U!”15 października, w Dzień Zdrowia Piersi, Fundacja Rak’n’Roll w partnerstwie z Avon Kontra Rak Piersi wystartowała z kampanią „Dzień na U”. Zachęca kobiety do regularnych badań.
1 3 0 0 1 16.10.2019Head & Shoulders Supreme i Barbara Kurdej-Szatan kontra komentarze internautów w nowej kampaniiWystartowała kampania Head & Shoulders Supreme. W spocie wystąpiła nowa ambasadorka marki – Barbara Kurdej-Szatan.
0 1 0 0 0 16.10.2019Marketerzy sformułowali swoje oczekiwania wobec nowego badania mediówKoalicja Marketerzy dla Lepszych Badań sformułowała i przekazała pozostałym interesariuszom swoje oczekiwania wobec jednoźródłowego badania mediów. Kolejnym krokiem działań koalicji są spotkania z Media Owners Committees skupiającymi nadawców telewizyjnych, radiowych i wydawców internetowych (MultiMOC) oraz Krajową Rada Radiofonii i Telewizji. Przedyskutowane zostaną możliwości realizacji poszczególnych postulatów. Spotkania odbędą się 23 października.
0 1 0 0 1 15.10.2019„Poradnik marketingu aplikacji mobilnych” od Up & MoreUp & More, agencja interaktywna specjalizująca się w działaniach komunikacji zintegrowanej, opracowała „Poradnik marketingu aplikacji mobilnych”. To kompleksowy dokument opisujący cały proces związany z działaniami promocyjnymi wokół aplikacji mobilnych.
1 3 0 0 0 15.10.2019„Możesz mądrzej” – kampania wprowadzająca pożyczki Smartney na polski rynekSmartney, nowy gracz na rynku finansowym, startuje z pierwszą kampanią telewizyjną. Hasło działań promujących pożyczki to „Możesz mądrzej”.
0 0 0 0 0 15.10.2019Zmiany w zakresie reklamy wyrobów medycznych10 października do konsultacji skierowany został projekt ustawy o wyrobach medycznych. Reguluje on m.in. kwestie związane z reklamowaniem tych specyfików.
0 1 0 0 0 15.10.2019Firmy muszą być dobrymi obywatelami. Wyniki badaniaPracownicy w coraz większym stopniu oczekują od swoich pracodawców pozytywnego wkładu w rozwiązywanie ważnych kwestii społecznych – wynika z raportu przygotowanego na zlecenie Ricoh przez firmę Arup. 28% badanych zgodziłoby się na obniżenie wynagrodzenia o 10%, jeśli pracowałoby dla firmy, która angażuje się w pomoc w przeciwdziałaniu problemom społecznym.
1 0 0 0 0 15.10.2019Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki HortexWystartowała druga odsłona kampanii marki Hortex. Promuje nowe warianty smakowe warzyw na patelnię. W spocie wystąpił Mateusz Gessler.