1 0 0 0 0 12.07.2019Peruwiańskie Ministerstwo Zdrowia promuje donację organów, ingerując w scenariusz dwóch telenowelMinisterstwo Zdrowia Peru rozpoczęło kampanię promującą dawstwo narządów. W tym celu zaingerowało w scenariusz dwóch popularnych w tym kraju oper mydlanych.
0 2 0 0 1 12.07.2019W Warszawie stanęły recyklomaty ufundowane przez Coca-ColęNa pl. Bankowym i przy ul. Ząbkowskiej w Warszawie stanęły pierwsze recyklomaty do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych. To element współpracy Coca-Coli z Warszawą i Fundacją Nasza Ziemia.
0 0 0 0 0 12.07.2019Allegro zmieniło agencję do obsługi strategiczno-kreatywnej. Agencja Bardzo traci klientaW przetargu na strategiczno-kreatywną obsługę Allegro zwyciężyła agencja Ogilvy. W trwającym od czerwca postępowaniu brało udział sześć agencji. Pięcioletnią współpracę z marką kończy agencja Bardzo. To ona była autorką platformy „Czego szukasz?”, w tym spotu „English for Beginners” – najbardziej znanej reklamy brandu.
0 0 0 0 0 12.07.2019Amazon Music najszybciej rosnącym serwisem do streamingu muzyki w minionym rokuAmazon Music zyskuje subskrybentów szybciej niż konkurencyjne Spotify, Apple czy Google. Liczba osób korzystających z aplikacji giganta e-commerce wzrosła w ubiegłym roku o około 70%.
0 3 0 0 0 12.07.2019Jak jeździć bezpiecznie na autostradzie – przypomina w kampanii Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa DrogowegoW 2018 r. na polskich autostradach doszło do 434 wypadków, w których zginęły 52 osoby, a 636 zostało rannych. Dlatego Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego rozpoczyna kampanię edukacyjną „Bezpieczna autostrada – to dziecinnie proste”. Jej celem jest przypomnienie o trzech zasadach zwiększających bezpieczeństwo.
0 2 0 0 0 12.07.2019Rich Energy rozwiązuje umowę sponsorską z zespołem Haas F1 z powodu słabych wyników. Nieoficjalnie chodzi o problemy prawne firmyFirma Rich Energy rozwiązała umowę sponsorską z Haas – amerykańskim zespołem Formuły 1. Powodem mają być słabe wyniki teamu. Nieoficjalnie mówi się, że chodzi o problemy prawne sponsora.
0 1 0 0 1 11.07.2019Zakupy w polskich domach – kto decyduje, a kto kupuje? Mindshare Polska z badaniem na temat decyzyjności zakupowejMaksymalnie 20% osób decydujących o zakupie nie dokonuje tego zakupu osobiście. Z kolei większość decyzji zakupowych podejmuje jedna osoba. W polskich gospodarstwach domowych jest to najczęściej kobieta, choć są kategorie, w których to mężczyźni mają najważniejszy głos – pokazuje badanie Mindshare Polska.
0 1 0 0 0 11.07.2019STS oficjalnym sponsorem Zagłębia LubinZagłębie Lubin i bukmacher STS podpisali umowę. Firma będzie oficjalnym sponsorem oraz bukmacherem Miedziowych, a jej logo pojawi się na rękawkach koszulek zawodników. Kontrakt obowiązuje przez kolejne 2 lata, czyli do czerwca 2021 r.
0 1 0 0 0 11.07.2019PepsiCo powierza Welcome Digital obsługę internetową Pepsi i Mirindy w Europie Środkowo-WschodniejW przetargu na obsługę marek Pepsi oraz Mirinda w regionie East Europe (EER) wygrała agencja Welcome Digital.
0 1 0 0 1 11.07.2019Diesel świętuje utratę 14 tys. fanów na InstagramieMarka odzieżowa Diesel z okazji przypadającego w czerwcu Pride Month stworzyła tęczową kolekcję. Straciła przez to 14 tys. obserwujących na Instagramie. Teraz dziękuje osobom, które przestały obserwować jej profil.