0 1 0 0 0 4.03.2019Napięcia w handlu międzynarodowym spowalniają wzrost rynku reklamy motoryzacyjnej. Analiza ZenithuWydatki na reklamę marek motoryzacyjnych wzrosną w tym roku o 0,8%. To dynamika niższa niż w 2018 r., kiedy wzrost wyniósł 1,5%. Takie wyniki przyniosła pierwsza edycja raportu „Automotive Advertising Expenditure Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
1 0 0 0 0 4.03.2019Alior Bank promuje kredyty firmowe z dojazdem do klientaAlior Bank rozpoczął kampanię skierowaną do klientów biznesowych. Jej głównym celem jest promocja udogodnień w kredytach dla mikro i małych firm. W reklamie marka prezentuje możliwość dojazdu bankiera do klienta na jego życzenie.
0 1 0 0 0 4.03.2019PGNiG pozostaje sponsorem tytularnym ligi piłki ręcznejPolskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo pozostanie sponsorem tytularnym ligowych rozgrywek piłki ręcznej mężczyzn w Polsce. Umowa została zawarta do 2023 r.
0 0 0 0 0 4.03.2019mBank obsługiwany w Internecie przez Cube GroupPrzetarg na obsługę internetową mBanku wygrała agencja Cube Group. Zajmie się budowaniem i kompleksową realizacją strategii promocji produktów marki w tym kanale. Współpraca ma charakter długofalowy.
0 2 0 0 0 4.03.2019ASM SFA i Kore łączą siłyAgencja wsparcia sprzedaży ASM Sales Force Agency ogłosiła nawiązanie współpracy z agencją reklamową Kore. To połączenie ma stworzyć kompleksową ofertę i dać nową jakość usług.
1 1 0 0 0 2.03.2019Marcin Dorociński opublikował w Internecie film ze zniszczonego domu. Okazało się, że to zapowiedź kampanii WWFMarcin Dorociński na swoich profilach na Instagramie i Facebooku opublikował nagranie, w którym pokazał fanom kompletnie zniszczony dom. Jak się okazało, była to zapowiedź tegorocznej kampanii Godzina dla Ziemi WWF, pod hasłem „Ty też niszczysz swój dom”.
0 0 0 0 0 1.03.2019Lloyds Bank przyznaje, że ma problem z pomiarem efektywności swoich wydatków na social mediaDyrektor marketingu Lloyds Banking Group przyznał na jednej z konferencji marketingowych, że podlegające mu instytucje finansowe korzystają tylko z zasięgowej roli social media. Nie do końca wiedzą, w jaki sposób nakłady na działania w tym kanale wpływają na wyniki biznesowe.
0 3 0 0 0 1.03.2019Agencja reklamowa rozszerza rekrutację o ludzi spoza branży. Otworzyła pop-up store z własnymi pamiątkamiAgencja reklamowa Lida należąca do grupy M&C Saatchi działa w Londynie, Nowym Jorku i Sydney. Jej londyński oddział otworzył tymczasowy sklep z własnymi pamiątkami. Chce w ten sposób zakomunikować, że Lida jest agencją zwykłych ludzi, a nie zamkniętego środowiska branży reklamowej. Jest gotowa rekrutować osoby spoza branży.
0 1 0 0 0 1.03.2019Dziadek do Orzechów szuka klienta, dla którego będzie pracować za darmoNa początku marca krakowska agencja reklamowa Dziadek do Orzechów wystartowała z kampanią własną pod hasłem „Szukamy klienta, dla którego będziemy pracować za darmo”. W prasie branżowej oraz opiniotwórczych tygodnikach pojawiły się reklamy skierowane do przedstawicieli organizacji pozarządowych. Oferują bezpłatną pracę kreatywną agencji dla wybranego podmiotu trzeciego sektora.
0 1 0 0 2 1.03.2019Santander Bank Polska z muralem w WarszawieNa budynku przy placu Zawiszy w Warszawie można zobaczyć mural Santander Banku Polska. To nowa odsłona kampanii „Zaparkuj telefon i jedź”, realizowanej w ramach edukacyjnego projektu banku „Jak jeździsz”. Celem kampanii jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę.