1 8 0 0 1 24.02.2020„Goodbye stereotypes. Hello zerotypes” – Zalando w kampanii chce pożegnać stereotypyW wiosennej kampanii Zalando porusza temat stereotypów jako jednej z największych przeszkód w różnorodności i wolności. Idea polega na pożegnaniu nieaktualnych i przestarzałych przekonań i zastąpieniu ich nowymi pozytywnymi sformułowaniami. Firma stworzyła nowy termin zerotyp i zaprasza odbiorców do świata, w którym ma królować wolność i otwartość.
4 1 0 0 0 24.02.2020Kopciuszek Dorota Wellman i książę Marcin Prokop. Ruszyła kampania reklamowa skanera stóp Esize.meRozpoczęła się kampania reklamowa „Rozmiar rozmiarowi nierówny”. Promuje usługę Esize.me dostępną w sklepach CCC i eObuwie.pl. W reklamach Dorota Wellman i Marcin Prokop wcielają się w postaci znane z bajki o Kopciuszku.
1 3 0 0 0 24.02.2020 Aktualizacja: 11:1926.02.2020Samsung nawiązał współpracę z MaffashionSamsung nawiązał współpracę z Maffashion. Blogerka została ambasadorką Galaxy Z Flip. Klip z jej udziałem wyprodukował Krzysztof Gonciarz.
0 1 0 0 0 24.02.2020Grupa Enea wybrała Click Community do obsługi social mediaGrupa Enea rozstrzygnęła przetarg na roczną obsługę social media. Po raz drugi wygrała go Click Community.
0 6 0 0 4 22.02.2020Nagość nie oznacza zgody – nowa francuska kampania społecznaFrancuska organizacja Handsaway rozpoczęła kampanię społeczną „This is not consent” (ang. „To nie jest przyzwolenie”). Przypomina, że żaden, nawet najbardziej skąpy strój kobiety nie daje przyzwolenia na obraźliwe komentarze i przemoc seksualną.
0 1 0 0 0 21.02.2020Kongres Profesjonalistów Public Relations 2020 – wyzwania biznesu w działalności społecznejJak będzie wyglądała przyszłość CSR? Jakie narzędzia będą wykorzystywane w komunikacji działań z zakresu odpowiedzialności społecznej? W jakich przypadkach CSR może przynieść firmie więcej szkód niż korzyści? Na te oraz szereg innych pytań odpowiedzą prelegenci XX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 23 i 24 kwietnia 2020 r. Temat przewodni tegorocznej edycji to „Corporate social responsibility i zabezpieczenie kryzysowe”.
0 1 0 0 5 21.02.2020Ewa Chodakowska na wojnie z fankami?Najwierniejsze fanki Ewy Chodakowskiej miały promować jej działania i produkty w mediach społecznościowych. W zamian mogły liczyć m.in. na serduszka na Instagramie od swojej idolki i spotkanie z nią. Gdy zaczęły ją krytykować, zostały zablokowane – podaje serwis Pudelek.pl.
0 1 0 0 0 21.02.2020RXBar oddaje działania promocyjne nowej linii produktów w ręce influencerówFirma RXBar produkująca proteinowe przekąski przyjęła nową strategię influencer marketingową. Powierza prowadzenie działań promocyjnych limitowanej linii produktów wpływowym twórcom internetowym.
2 5 0 0 0 21.02.2020#dbamyokazdatkanine – akcja zimowa Electrolux PolskaTailor Made PR prowadzi działania komunikacyjne dla marki Electrolux Polska realizowane w ramach kampanii #dbamyokazdatkanine. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za współpracę z mediami i influencerami oraz koncepcję kreatywną materiałów wideo i nadzór nad ich realizacją. Kolejną odsłoną kampanii jest aktywacja zimowa prowadzona od 1 do 23 lutego w Zakopanem.
0 5 0 0 0 21.02.2020W Krakowie, Łodzi i Warszawie pojawiły się sztuczne palmy. To teaser kampanii reality show TVN 7Na początku lutego przed Galerią Krakowską, łódzką Manufakturą oraz Złotymi Tarasami w Warszawie stanęły wysokie palmy. Wywołało to mieszane reakcje mieszkańców. Okazuje się, że był to etap teaserowy kampanii promującej „Hotel Paradise” TVN 7.