1 1 0 0 0 9.10.2019The Other Bar – charytatywny batonik z wykorzystaniem blockchainaThe Other Bar to czekoladowy batonik stworzony, by wspomóc walkę z ubóstwem. W opakowaniu obok słodkiej przekąski znajduje się specjalny kod. Można go zeskanować i przekazać blockchainowy token farmerom z Ekwadoru, którzy wytworzyli kakao wykorzystane do produkcji batonika. Można też użyć go, by uzyskać zniżkę na kolejny produkt.
1 2 0 0 2 9.10.2019Kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej” – „Dość. Nadszedł czas wyborów”Z początkiem października ruszyła kampania profrekwencyjna „Gazety Wyborczej”. W internetowych spotach zespół dziennika przedstawia problemy dyskryminowanych grup społecznych. Hasłem: „Dość. Nadszedł czas wyborów” zachęca odbiorców do zmiany ich obecnej sytuacji poprzez udział w nadchodzących wyborach parlamentarnych.
0 0 0 0 0 9.10.2019Znamy nominowanych w konkursie Złote Spinacze 2019Spośród 331 zgłoszeń, jakie wpłynęły do tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze, 80-osobowe grono jury wyłoniło 92, które będą rywalizować o nagrody. Najwięcej nominacji otrzymała agencja Big Picture (12). Na drugim miejscu jest MSL (6), na trzecim ex aequo Imago Public Relations oraz Santander Bank Polska (po 4).
0 1 0 0 0 9.10.2019Grupa Sare zmienia nazwę na Digitree Group i przedstawia nowy logotypTechnologiczna Grupa Sare zmienia nazwę i logo. Zmiany tłumaczone są intensywnym rozwojem usług w kierunku kompleksowej realizacji działań opartych na marketingu internetowym.
0 11 0 0 0 8.10.2019Kontrowersyjne hasła promują Open Eyes Economy Summit1 października na billboardach i citylightach w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie pojawiła się kampania teaserowa. Wizerunkom m.in. prezes zarządu Siemensa czy byłego ministra w ekwadorskim rządzie towarzyszą prowokacyjne hasła.
1 1 0 0 0 8.10.2019Trzy billboardy za Sieradzem. Redakcja NaTemat.pl zachęca, by wziąć udział w wyborachPrzy trasie S8 pojawił się trzy wielkie billboardy w czerwonym kolorze. Internauci nazwali je „Trzema billboardami za Sieradzem”. Przez pierwsze dwa tygodnie nikt nie wiedział, o co chodzi. Okazało się, że to kampania redakcji NaTemat.pl, która zachęca do głosowania w wyborach.
0 1 0 0 0 8.10.2019Edenred Polska startuje z kampanią świąteczną dla firmRuszyła 4. edycja kampanii „Szlachetna Paczka z Edenred – dołącz do nas”. Kierowana jest ona do firm, które na nadchodzące święta zamiast tradycyjnych paczek, bonów lub przelewów na konto chcą podarować swoim pracownikom Szlachetną Kartę Podarunkową.
0 7 0 0 0 8.10.2019Profrekwencyjna kampania „Dla Ciebie tam idę”Ruszyła przedwyborcza kampania „Dla Ciebie tam idę”. Jej organizatorzy zachęcają, by 13 października zagłosować i okazać w ten sposób wsparcie osobom LGBT.
1 2 0 0 0 8.10.2019Cupra prezentuje projekt artystyczny z udziałem polskiego sportowcaHiszpańska marka motoryzacyjna Cupra zainicjowała pierwszy w swojej historii projekt artystyczny. Zaangażowała w niego utytułowanego polskiego ultratriathlonistę Roberta Karasia. Dwuminutowy film przedstawia wysiłek i pasję, które stoją za międzynarodowym sukcesem sportowca.
0 0 0 0 0 8.10.2019Wręczono Kryształy PR-uZa nami 7. edycja konkursu Kryształy PR-u. Jego celem jest promowanie i nagradzanie najbardziej wartościowych inicjatyw jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.