1 1 0 0 1 25.02.2020Nike składa hołd Kobe’emu BryantowiMarka Nike oddała hołd tragicznie zmarłemu mistrzowi koszykówki, Kobe’emu Bryantowi. Krótki film opublikowano w dniu pogrzebu sportowca.
0 1 0 0 0 25.02.2020Orange Polska kontynuuje współpracę z They.plOrange Polska przedłuża współpracę z agencją They.pl. Obejmuje ona kompleksowe działania z zakresu content marketingu w 2020 r.
1 1 0 0 0 25.02.2020Gwiazda „Seksu w wielkim mieście” recytuje manifest kobietMagazyn „Girls, Girls, Girls” przygotował wideo zatytułowane „Bądź damą, mówili”. Cynthia Nixon – gwiazda serialu „Seks w wielkim mieście” – recytuje w nim manifest kobiet autorstwa Camille Rainville.
0 1 0 0 0 25.02.2020Inea znów wybrała ZenithFirma telekomunikacyjna Inea rozstrzygnęła przetarg mediowy. Ponownie wybrała agencję Zenith (Publicis Groupe).
0 1 0 0 0 25.02.2020Oczekiwania Polaków względem centrów handlowych. Badanie ARC Rynek i OpiniaOferta centrów handlowych jest zdaniem Polaków bardzo zbliżona. Dlatego decyzja o wyborze centrum, w którym robimy zakupy, jest prosta: obiekt musi być blisko miejsca zamieszkania lub powinien być do niego dobry dojazd – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 25.02.2020Kobiecy sport najsilniejszym trendem w 2020 r. E-sport, zakłady sportowe, 5G – Deloitte sprawdza, co wpłynie na sportowy biznesW 2019 r. oczy kibiców wiele razy były skierowane na sport w wydaniu kobiet. Telewizyjne relacje z mistrzostw świata kobiet w piłce nożnej oglądał rekordowy miliard widzów. Pojawiło się wiele młodych gwiazd, a dojrzali sportowcy, tacy jak Serena Williams, nadal byli inspiracją dla wielu osób. Jak stwierdza w raporcie „2020 Sports industry outlook” Deloitte, biznes zaczął postrzegać zawodowy sport kobiet jako potężną platformę różnorodności, integracji i szans na zysk.
0 1 0 0 0 25.02.2020Amazon w Polsce: co czeka polski e-handel? Analiza YouGov BrandIndexAmazon wchodzi do Polski – ta wiadomość zelektryzowała branżę handlową w połowie lutego. Jak zmieni to rodzimy rynek e-commerce? Do jakiego stopnia amerykański gigant zagraża firmom działającym w Polsce? Aby zobaczyć, co może nastąpić w najbliższej przyszłości, warto przyjrzeć się Australii, gdzie Amazon wystartował pod koniec 2017 r. Marka monitorowana jest w australijskiej edycji badania YouGov BrandIndex, co umożliwiło śledzenie rozwoju firmy.
5 1 0 0 1 24.02.2020„Klub samotnych serc” – znani polscy aktorzy w tajemniczym projekcieW Internecie pojawiła się seria krótkich filmów z udziałem polskich gwiazd: Agaty Buzek, Katarzyny Żak, Justyny Wasilewskiej, Bartosza Bieleni, Jacka Braciaka oraz Sebastiana Stankiewicza. Łączy je wspólny tytuł – „Klub samotnych serc”.
0 12 0 0 1 24.02.2020Związek Miast Polskich z kampanią w roku 30-lecia samorządu terytorialnego„Jedno dla wszystkich, wszystkie dla jednego” – to hasło kampanii wizerunkowej Związku Miast Polskich. Działania podkreślają znaczenie współpracy środowiska samorządowego, mają wzmacniać poczucie wspólnotowości i wskazywać, że członkostwo w związku przynosi korzyści płynące ze współdziałania pomiędzy miastami. To szczególnie ważne w roku, w którym obchodzimy 30-lecie samorządu terytorialnego.
0 2 0 0 0 24.02.2020Środa najlepszym dniem na ogólnoeuropejskie kampanie telewizyjne. Badanie TVSquaredWiele europejskich marek i rosnąca liczba brandów z USA prowadzi kampanie telewizyjne w kilku krajach Starego Kontynentu. Firma TVSquared zidentyfikowała główne trendy na dwunastu rynkach.