0 4 0 0 0 29.11.2019Zdjęcia na piątkę za piątkę – Black Weekend na Chroma StockSerwis Chroma Stock na najbliższy Black Friday i cały weekend przygotował promocję na zakup fotografii. Pojedyncze zdjęcie stockowe będzie można kupić za 5 zł.
1 5 0 0 0 28.11.2019Kaufland rozpoczyna kampanię świąteczną ze „Star Wars”Motywem przewodnim tegorocznych świąt w sklepach Kaufland będzie seria „Star Wars”. Premiera kolejnej części sagi w kinach odbędzie się 19 grudnia. W tym samym czasie sieć marketów oraz Disney we wspólnej kampanii staną razem w odwiecznej walce dobra ze złem.
1 2 0 0 0 28.11.2019„Żywy dowód” – kampania jubileuszowa Centrum Praw KobietW 2019 r. Centrum Praw Kobiet obchodzi 25-lecie działalności. Z tej okazji Fundacja zaplanowała kampanię w mediach oraz uroczystą galę w Warszawie.
0 6 0 0 0 28.11.2019Branża motoryzacyjna zwiększa wydatki na reklamę radiową. Raport „AdBranch” KBRW pierwszych trzech kwartałach 2019 r. branża motoryzacyjna wydała na reklamę w radiu 655,2 mln zł. To prawie o 90 mln zł więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.
0 1 0 0 0 28.11.2019Sytuacja finansowa polskich konsumentów w 2019. Raport firmy IntrumFirma Intrum publikuje 7. edycję raportu „European Consumer Payment Report”, który bada podejście konsumentów z 24 krajów Europy do wydawania pieniędzy, oszczędzania oraz stan ich wiedzy w obszarze finansów osobistych. Jak na tle Europejczyków wypadają Polacy?
0 2 0 0 0 28.11.2019Jak kończy Piszczek, a jak Pawłowicz? Analiza IMMŁukasz Piszczek zakończył ostatnio karierę w polskiej reprezentacji piłki nożnej. Krystynie Pawłowicz wygasł natomiast mandat poselski. Kogo bardziej lubiły media? Zdecydowanie częściej przywoływano Krystynę Pawłowicz, ale to Łukasz Piszczek wzbudzał więcej pozytywnych emocji – wynika z analizy wykonanej przez Instytut Monitorowania Mediów.
0 1 0 0 0 28.11.2019II faza postępowania Agora – EurozetUOKiK skierował do drugiego etapu postępowanie w sprawie przejęcia spółki Eurozet przez Agorę. W tej sprawie konieczne jest przeprowadzenie badania rynku.
0 0 0 0 0 28.11.2019Nagrody IAB Mixx Awards 2019 rozdaneJuż po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie IAB Mixx Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Najlepszą kampanią okazał się projekt „Jak TO robić”, przygotowany przez Abstra dla firmy Durex. Zdobył nagrodę Best in Show. Przyznano także 3 złote statuetki dla kampanii: „Ekstraklasa Games” w kategorii Games & e-Sport, „Jak TO robić?” w kategorii Content Marketing oraz „Nie jem” w kategorii Public Service, Non-profit Campaign & CSR.
0 1 0 0 0 27.11.2019Imagination Day 2019 startuje 3 grudnia3 grudnia rozpocznie się 9. edycja konferencji Imagination Day. Jej głównym organizatorem jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
0 1 0 0 0 27.11.2019Wisła Kraków wprowadza personalizowane puzzleWisła Kraków we współpracy z Antigro oraz Puzzle4u.pl wprowadza możliwość zamówienia spersonalizowanych fotoproduktów. Od 21 listopada w oficjalnym sklepie klubu można zaprojektować puzzle z wizerunkiem zawodników Białej Gwiazdy.