1 1 0 3.07.2020Francja zakazała holenderskiej reklamy rowerów, bo kreuje „atmosferę strachu” wokół samochodówReklama holenderskiej marki rowerów VanMoof została zakazana we Francji. Zdaniem Autorité de Régulation Professionnelle de la Publicité, tamtejszego urzędu regulującego rynek reklamowy, nieuczciwie dyskredytuje ona przemysł motoryzacyjny.
0 8 0 3.07.2020Badanie HMG: Polacy a koronawirusPandemia koronawirusa zdominowała ostatnie miesiące życia Polaków. Wpłynęła bezpośrednio na poczucie bezpieczeństwa oraz stworzyła nowe potrzeby zakupowe czy nawyki konsumpcji mediów. Na pytania o to, jak odcisnęła się na postawach konsumenckich, odpowiedział zespół badaczy Havas Intelligence (Havas Media Group) w czterech kolejnych falach badania „Koronabus”.
0 1 0 2.07.2020Niebezpiecznik ostrzega: TikTok pod przykrywką sieci społecznościowej zbiera wiele danych o użytkownikachPortal Niebezpiecznik zachęca, by odinstalować z telefonów TikToka. Powołuje się na analizę, z której wynika, że aplikacja może być zagrożeniem dla prywatności oraz gromadzi liczne dane o użytkownikach.
13 1 0 2.07.2020Aktor mówi różnymi językami dzięki sztucznej inteligencji w reklamach PuriosMarka Purios (piany natryskowe PUR) wykorzystała AI w filmach instruktażowych przeznaczonych na rynki zagraniczne. Dzięki technologii modyfikacji twarzy sprawiła, że polski aktor wypowiada się w językach krajów, w których emitowane jest wideo.
0 5 0 2.07.2020Coraz więcej reklam z osobami w wieku 50+. Badanie biura reklamy TVPW Polsce rośnie odsetek reklam z udziałem osób w wieku 50 lat i więcej. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez biuro reklamy TVP, w 2020 r. osoby z pokolenia silver występowały w co piątej reklamie emitowanej w telewizji. Regularnie spada też odsetek reklam, w których osoby starsze przedstawiane są w sposób stereotypowy, w kontekście babci, dziadka lub osoby chorej.
1 1 0 2.07.2020Anja Rubik w reklamie marki MagnumMarka Magnum (Unilever) rozpoczęła kampanię reklamową lodów Ruby. W spocie wystąpiła Anja Rubik.
0 6 0 2.07.2020„Jesień będzie ładna” – ruszyła wirtualna muralowa kampania Targów Rzeczy ŁadnychRuszyła kampania „Jesień będzie ładna”. Promuje Targi Rzeczy Ładnych, które odbędą się jesienią i zimą w Warszawie i Katowicach. W ramach działań powstały wirtualne murale.
0 1 0 2.07.2020Pluszowe misie, makaron do pływania i prywatne szklarnie – jak restauracje radzą sobie z zapewnianiem społecznego dystansu?Restauracje, kawiarnie i puby na całym świecie po zamknięciu z powodu pandemii wracają do pracy. Muszą jednak zapewnić gościom odpowiednią odległość między stolikami. Radzą sobie z tym na różne sposoby.
2 2 6 2.07.2020Zenek Martyniuk zamiast Tytusa, Romka i A’Tomka w kampanii MediaMarktW roli głównego bohatera kampanii reklamowej sieci MediaMarkt wystąpi Zenek Martyniuk. „Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z produktów i usług marki. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca w mediach społecznościowych.
0 2 0 2.07.2020Wavemaker: Netflix umacnia status lovebrandu24 proc. klientów płatnej telewizji rozważało w ciągu ostatniego roku rezygnację z kablówki lub satelity. Co piąty odbiorca naziemnej telewizji myślał o zakupie abonamentu – pokazuje „Projekt cyfrowizja V” – badanie firmy Wavemaker. Netflix umacnia status lovebrandu – większość klientów serwisu twierdzi, że prędzej zrezygnowałaby z kablówki niż z niego.