3 1 0 0 0 7.11.2019Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie operatora pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem prezesa PZPN stał się numerem 1 w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu 2019 r. Użytkownikom serwisu spodobała się także historia Natalii – pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2.
0 1 0 0 0 7.11.2019Jak będzie wyglądało budowanie doświadczeń klienta w 2030 r.? Badanie SASDo 2030 r. 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn – wynika z raportu „Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta”, opracowanego przez Futurum Research na zlecenie SAS. Badanie wykazało, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych, pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia.
0 5 0 0 0 7.11.2019Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska w kampanii PanteneRuszyła kampania „Oh my Gold!” marki Pantene (P&G) z udziałam ambasadorek. W reklamach wystąpiły: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska.
1 1 0 0 0 7.11.2019Nivea Men Sensitive pokazuje w reklamie „pionierów wrażliwości”Marka Nivea rozpoczęła kampanię reklamową linii Men Sensitive. W spocie pokazuje tych, którzy „po męsku przetarli szlaki, byśmy mogli jednocześnie być silni i wrażliwi”.
0 6 0 0 0 7.11.2019PBC prezentuje wyniki nowego badania zaangażowania w reklamę prasowąPolskie Badania Czytelnictwa wspólnie z wydawcami oraz domami mediowymi wypracowały kształt nowego badania prasy. Obok powiększonej próby badania czytelnictwa spółka wprowadza na stałe badanie rzeczywistych zachowań respondentów w reklamie prasowej. Celem jest dostarczenie rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie angażuje czytelnika.
0 1 0 0 0 6.11.2019Electronic Arts wybiera w przetargu agencję MondayOd września Electronic Arts współpracuje z Monday. Agencja wspiera producenta gier w większości działań związanych z promocją tytułów na rynku polskim. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.
0 1 0 0 0 6.11.2019Rusza inicjatywa Ad Goes Green, mająca zmniejszyć wpływ branży komunikacji marketingowej na środowisko naturalneStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR rozpoczyna inicjatywę ekologiczną Ad Goes Green. Jej pomysłodawcą jest Klub Producentów Reklamowych. Pierwszym etapem realizacji celu jest zmniejszenie wpływu produkcji filmów reklamowych na środowisko naturalne.
0 1 0 0 0 6.11.2019Marka Cleanic wchodzi do świata mediów społecznościowych i wybiera OX MediaMarka Cleanic z portfolio Harper Hygienics nawiązała współpracę z OX Media. Agencja zbudowała strategię komunikacji wykorzystującą różne wymiary kobiecej delikatności.
0 1 0 0 0 6.11.2019Zakupowe reklamy w YouTube – przedświąteczny debiutW okresie poprzedzającym Boże Narodzenie YouTube wprowadza zakupowe reklamy do serwisu. Użytkownicy, którzy szukali produktów w Google, zobaczą reklamy dobrane na podstawie tych aktywności.
0 1 0 0 0 6.11.2019Europejczycy są skłonni płacić więcej za opakowania zawierające mniej plastiku. Wyniki badaniaSześciu na dziesięciu Europejczyków sortuje i poddaje recyklingowi więcej odpadów niż pięć lat temu. 86% twierdzi, że problemy środowiskowe są głównym wyzwaniem, przed którym stoi społeczeństwo. Polacy bardziej niż Niemcy, Belgowie i Brytyjczycy są skłonni płacić więcej za produkt, jeśli jego opakowanie zawiera mniej tworzyw sztucznych – pokazuje badanie L’ObSoCo przygotowane dla DS Smith.