0 3 0 0 0 6.12.2019„E-commerce w praktyce” – książka zawierająca 51 lekcji skutecznej sprzedaży online6 grudnia ukazuje się na rynku książka „E-commerce w praktyce. Lekcje skutecznej sprzedaży online”. Stanowi praktyczny poradnik stworzony przez praktyków e-commerce. Autorzy udzielają lekcji prowadzenia sklepu internetowego. Dają wiele dobrych rad, opisują sprawdzone rozwiązania oraz wnioski z często kosztownych błędów.
0 1 0 0 0 5.12.2019Marketing miejsc w mediach społecznościowych, czyli IX edycja Kongresu Innowacyjnego Marketingu w SamorządachCo jest ważniejsze dla marki miejsca – tradycyjny PR czy social media? Jak opowiedzieć wiarygodną i wciągającą historię o swoim regionie? Do kogo kierować promocję? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań padły podczas IX edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W wydarzeniu wzięło udział ponad 150 samorządowców z całej Polski.
0 1 0 0 0 5.12.2019Imagination Day 9 za nami. Kreatywność i trendy oczami ekspertówNadążanie za nowymi narzędziami jest istotne, ale skuteczność musi iść w parze z wpływem społecznym. Współczesnemu odbiorcy nie wystarczy wyłącznie promocja produktu. Ważne jest przekazywanie idei, dobrze dopasowana rozrywka, a jej formy powinny być oderwane od dotychczas znanych nam schematów. Tak można podsumować głos ekspertów, który zabrzmiał 3 grudnia podczas Imagination Day 9.
1 1 0 0 1 5.12.2019„Typowa nietypowa rodzina”. Świąteczna kampania Fundacji Autyzm UpNie ma dokładnych danych na temat liczby osób z autyzmem w Polsce. Szacuje się, że może ich być ponad 340 tys. Czy dla ich rodzin święta to czas zupełnie wyjątkowy? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Fundacja Autyzm Up.
0 8 0 0 0 5.12.2019Rozważania nad tożsamością regionalną tematem przewodnim Forum Promocji Województwa Łódzkiego 2019Wzmacnianie tożsamości regionalnej i wspieranie rozwoju gospodarczego. To główne tematy, o których dyskutowano 2 i 3 grudnia podczas kolejnej edycji Forum Promocji Województwa Łódzkiego.
1 9 0 0 0 4.12.2019„I am piccante”. Papieżyca pastafarian na nośnikach w wiatach przystankowychNa nośnikach AMS w Warszawie pojawiły się plakaty z hasłem „I am Piccante”. Odwołują się do postaci papieża i Kościoła. W ten sposób Special Patrol Group zwraca uwagę na akcję „End Blasphemy Laws”.
2 2 0 0 0 4.12.2019„Elfy same w domu” – świąteczna kampania 2019 Pepsi z udziałem influencerówW tym roku w ramach kampanii świątecznej marka Pepsi przygotowała bajkowy minifilm, w którym opowiada własną historię świątecznych przygotowań w wydaniu elfów. W filmie wystąpili m.in.: Maciej Musiał (Elf Kelfin), Wiktoria Gąsiewska (Elfka Ewka), Adam Fidusiewicz (Elf Elfis), Kacper Młynarkiewicz (Elf Rafaelf).
0 5 0 0 0 4.12.2019„Słodkie lisa ucha berety” i „grzebień z tajemnicy przedziału” w kampanii internetowej marki AliExpressKapcie w kształcie różowych świnek to „krótkie futro pluszowe”. Pokrowiec na pilota to „zdalnego sterowania osłona”, a szczotka do włosów ze skrytką – „grzebień z tajemnicy przedziału”. Takie właśnie opisy zdjęć można znaleźć na polskich profilach serwisu AliExpress. Marka postanowiła wykorzystać je w kampanii social media.
0 1 0 0 0 4.12.2019mBank wybrał Linkleaders jako swoją agencję employer brandingmBank wybrał agencję employer brandingu. Całościową komunikacją marki pracodawcy zajmie się Linkleaders.
1 2 0 0 0 4.12.2019Aleksandra Popławska dołącza do Roberta Karasia w projekcie marki CupraCo łączy aktorkę Aleksandrę Popławską z ultratriathlonistą Robertem Karasiem? Jak przekonuje marka Cupra, podążanie własną drogą, realizacja pasji oraz podejmowanie ryzyka. Ich determinacja stała się źródłem inspiracji do projektu „Create the Path” hiszpańskiej marki Cupra.