2 2 0 0 0 9.01.2019Wolność wyboru w kampanii marki WawelWawel rozpoczął kampanię promującą moduły sprzedażowe Wolność Wyboru. Akcja ma pokazać, jak wygodnie i łatwo można skomponować mieszankę słodyczy odpowiednią na każdą okazję.
1 0 0 0 0 9.01.2019Auto Batmana, Freda Flinstone’a i pogromców duchów w kampanii promującej e-zakupy WalmartuWalmart rozpoczął pierwszą kampanię promującą internetowe zakupy z możliwością odbioru zamówienia w sklepie. W tym celu stworzył spot, w którym zobaczyć można charakterystyczne samochody z filmowych hitów.
0 0 0 0 0 9.01.2019Orange Polska odwołała się od kary nałożonej przez UKEPod koniec 2018 r. UKE poinformował o nałożeniu na Orange Polska kary 11 mln zł za rzekome niewypełnianie obowiązków związanych z wymianą informacji pomiędzy dostawcami usług w zakresie obsługi wniosków o przeniesienie numeru w sieciach stacjonarnych. Spółka złożyła do sądu odwołanie. W jej opinii kara została nałożona całkowicie niezasadnie, a jej kwota jest rażąco wygórowana.
0 1 0 0 0 9.01.2019Michał Korolec i &Sons Strategic Consultants łączą siłyOd stycznia 2019 r. Michał Korolec Design Studio oraz &Sons Strategic Consultants tworzą kreatywno-strategiczne konsorcjum. Zachowując niezależność, połączą swoje wyspecjalizowane kompetencje.
0 1 0 0 0 8.01.2019McDonald’s wprowadził zestawy wegańskie. Weganie od razu wytknęli marce nieścisłośćMcDonald's w Wielkiej Brytanii wprowadził do menu pozycje, w których nie ma składników pochodzenia zwierzęcego. Weganie szybko jednak wykryli, że nie do końca tak jest.
0 1 0 0 0 8.01.2019Pierwsze spotkanie Crash Mondays w WarszawieJuż 14 stycznia odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Crash Mondays w Warszawie. Dotyczyć będzie stawiania człowieka w centrum uwagi oraz ludzkiego podejścia do marketingu.
1 1 0 0 0 8.01.2019Grześki wracają z kampanią „Tyci, ale dzielny!”Rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej miniwafelków Grześki Tyci. Działania pod hasłem „Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” trwają w telewizji od 7 stycznia do końca miesiąca.
1 0 0 0 0 8.01.2019„Like a Bosch” – kampania zintegrowanych rozwiązań technologicznych markiBosch podkreśla swoje kompetencje w dziedzinie Internet of Things, wykorzystując hip-hop i humor. 7 stycznia podczas targów elektroniki użytkowej CES 2019 w Las Vegas marka rozpoczęła globalną kampanię „Like a Bosch”.
0 0 0 0 0 8.01.2019Era influencera. XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations coraz bliżejW ubiegłym roku prawie 80% marek zrealizowało kampanie marketingowe z udziałem influencerów. Influencer marketing staje się nie tylko wartościowym elementem kampanii promocyjnych, ale również narzędziem perswazji. „Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to temat przewodni XIX Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który odbędzie się w Rzeszowie 25 i 26 kwietnia 2019 r.
0 1 0 0 0 8.01.2019Frosta współpracuje z LoveBrands RelationsZ początkiem stycznia 2019 r. firma Frosta rozpoczęła stałą współpracę z LoveBrands Relations. Współpracę zawarto w drodze przetargu.