0 0 0 0 1 24.04.2019Filip Chajzer jako król Filip Wartkonogi Słońce i buty Nowy Balans z BostonuFilip Chajzer i New Balance nawiązali współpracę, w ramach której marka ma przekazać produkty na rzecz dzieci z domów dziecka. Ogłoszono to w niecodzienny sposób.
0 7 0 0 0 24.04.2019Sportowcy przeciw homofobiiCo łączy gwiazdę piłki nożnej, mistrzynię świata w żeglarstwie i mistrza świata w brazylijskim ju-jitsu? To samo, co mistrza Polski w muay thai, pływaczkę paraolimpijską, wicemistrza Europy w ju-jitsu i trenera MMA. Cała siódemka wzięła udział w kampanii „Sport przeciw homofobii”, wyrażając sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
1 1 0 0 0 24.04.2019„To Maestro?!” – eksperyment McDonald’sDo oferty McDonald’s wraca linia burgerów premium Maestro. W ramach promocji oferty sieć przygotowała eksperyment, w którym klientom modnej burgerowni zaserwowała tę pozycję z menu.
0 1 0 0 1 23.04.2019Ikea odświeża logo. Zmiany są niemal niezauważalneIkea zaprezentowała odświeżone logo. Zmiany są praktycznie niezauważalne na pierwszy rzut oka.
0 0 0 0 0 23.04.2019Norweskie linie lotnicze oskarżane o seksizm z powodu dress code’uLinie lotnicze Norwegian Air przygotowały dla swoich pracowników obszerny dokument dotyczący nowego dress code’u. Wywołały tym pewne kontrowersje – podaje „Rzeczpospolita”.
1 0 0 0 0 23.04.2019„Zachowaj spokój każdego dnia!” – kampania Nervosolu TabsHerbapol Wrocław ruszył z ogólnopolską kampanią promującą Nervosol Tabs. „Zachowaj spokój każdego dnia” to hasło i leitmotiv kampanii.
1 0 0 0 0 23.04.2019Kiełbasy w doborowym towarzystwie w kampanii marki Morliny23 kwietnia w telewizji premierę miał spot marki Morliny. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia szerokiej i zróżnicowanej oferty na grilla: kiełbas cienkich oraz karkówki.
0 1 0 0 0 23.04.2019Golden Arrow z nowymi kategoriami8 maja mija termin nadsyłania zgłoszeń do Golden Arrow 2019. W konkursie prace oceniane będą pod kątem efektywności oraz innowacyjności użytych narzędzi komunikacji marketingowej. W tegorocznej edycji pojawiły się trzy nowe kategorie: Personalizacja, Sztuczna inteligencja i Grywalizacja.
0 1 0 0 0 23.04.2019„Wszystkie ręce na pokład!” – Coca-Cola chce edukować w zakresie recyklinguCoca-Cola rozpoczęła kampanię edukacyjną, która ma uświadamiać, jak ważne są segregacja, zbiórka i recykling opakowań plastikowych. Ma też zachęcać do podjęcia wspólnego wysiłku na rzecz ochrony naszej planety. W ramach inicjatywy konsumenci będą mogli m.in. skorzystać z nowej platformy Green Lab.
0 2 0 0 0 23.04.2019Cukier Królewski wybrał agencję do obsługi w mediach społecznościowychSpółka Südzucker Polska wybrała agencję Abanana do obsługi marki Cukier Królewski w mediach społecznościowych. Od kwietnia firma prowadzi działania na Facebooku, Instagramie i YouTube. Koordynuje też współpracę z blogerami.