0 13 0 0 0 1.06.2020Laureaci III edycji konkursu Design by Śliwka NałęczowskaZakończyła się III odsłona konkursu Design by Śliwka Nałęczowska. Młodzi artyści zgłosili rekordową liczbę 2874 projektów. Jury wybrało 12 najlepszych plakatów inspirowanych hasłem „Śliwka Nałęczowska jest kobietą!”.
0 1 0 0 0 29.05.2020Majowa poprawa nastrojów konsumentów po kwietniowym historycznym załamaniu. Analiza GfKW maju nastroje polskich konsumentów nieco się poprawiły. W kwietniu osiągnęły historyczne minimum wywołane pandemią i zamknięciem gospodarki. Maleje pesymizm w odniesieniu do przyszłości. Poprawiły się oceny przyszłej finansowej sytuacji gospodarstwa domowego oraz przyszłej sytuacji gospodarczej kraju. Mimo to obie składowe nadal pozostają na bardzo niskich poziomach – pokazuje Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK.
0 6 0 0 0 29.05.2020Risk for Love – kampania marki Risk Made in Warsaw wspierająca społeczność LGBTMarka odzieżowa Risk Made in Warsaw przygotowała tęczową kolekcję, która ma być symbolem wsparcia osób LGBT i związków partnerskich. W sesji zdjęciowej wzięły udział pary, zarówno te jednopłciowe, jak i mieszane, a także przyjaciele.
0 1 0 0 0 29.05.2020Koronaraport ExpertSendera: polski e-commerce w modzie i turystyceW 2019 r. Polacy najczęściej kupowali przez Internet odzież (69%) i obuwie (55%). Najpopularniejszą kategorią planowanych zakupów online były podróże/rezerwacja (31%)*. Pandemia zmieniła jednak sytuację w e-commerce, a kategorie moda i podróże oceniane są jako te, które najbardziej ucierpiały. Mimo to Polacy chętniej niż przed pandemią otwierają e-maile o tej tematyce. Mowa o 4% wzrostu w modzie i 45,6% w podróżach w kwietniu – wynika z danych ExpertSendera.
0 1 0 0 0 29.05.2020Haribo wybrało NuOrder do obsługi social mediaMarka Haribo rozstrzygnęła przetarg na pełną obsługę social media. Wygrała go agencja NuOrder.
1 1 0 0 1 29.05.2020„Be someone’s home” – spot Ikei na Międzynarodowy Dzień przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii 202017 maja obchodzony jest Międzynarodowy Dzień przeciw Homofobii, Transfobii i Bifobii. Z tej okazji Ikea przygotowała spot „Be someone’s home”, w którym wspiera społeczność LGBT+.
0 7 0 0 0 29.05.2020Local Heroes też wycina metki?Karolina Domaradzka, która ujawniła aferę z marką Veclaim Jessiki Mercedes, oskarża kolejny brand o podobne praktyki. Jej zdaniem również Local Heroes wycina metki i naszywa na ubrania własne.
0 1 0 0 0 29.05.2020„Bo to jest bardzo dobra rzecz, jak się pomaga” – Powiślańska Fundacja Społeczna w spocie prosi o wsparcieW czasie epidemii koronawirusa w wielu rodzinach nasiliły się trudności. Zmieniające się warunki życia i sytuacja zamknięcia sprzyjają przemocy, nadużywaniu alkoholu, zaniedbaniom. Powiślańska Fundacja Społeczna stara się wyrównywać szanse wszystkich dzieci. W spocie najmłodsi opowiadają o pomocy, jaką otrzymują.
0 6 0 0 0 28.05.2020Polska ręcznie robiona biżuteria z Aliexpressu? Internauci oskarżają Wishbone o oszustwoMarka Wishbone sprzedaje biżuterię. Jak przekonuje, każdy egzemplarz wykonywany jest ręcznie. Tymczasem blogerka Soie.pl zarzuciła marce, że identyczne towary znalazła w serwisie Aliexpress kilkakrotnie taniej.
0 1 0 0 1 28.05.2020Facebook zignorował własne badania pokazujące, że algorytmy dzielą użytkowników„The Wall Street Journal” ujawnił, że w 2018 r. kadrze kierowniczej Facebooka został przedstawiony wewnętrzny raport. Wynikało z niego, że silnik rekomendacji serwisu podsyca polaryzację opinii i radykalizację użytkowników. Dokument został jednak zignorowany.