6 2 0 0 0 12.04.2019ReZigiusz i Julia Żugaj promują telefony LGRuszyła kampania promująca smartfon LG K40. Działania pod hasłem „Social Friendly” ukazują nowy telefon jako model dla każdego, kto stale jest online i aktywnie uczestniczy w życiu towarzyskim. W kampanię zaangażowano youtubera ReZigiusza i użytkowniczkę TikToka – Julię Żugaj.
0 3 0 0 0 12.04.2019Miłość do ulubionej muzyki motywem przewodnim kampanii Spotify w PolsceSpotify startuje z kampanią na outdoorze i w Internecie. Promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.
1 5 0 0 0 12.04.2019Abradab rapuje dla TigeraMarka Tiger Energy Drink zaprezentowała utwór w wykonaniu znanego rapera Abradaba. W teledysku zobaczyć można m.in. Dariusza Tigera Michalczewskiego.
0 3 0 0 0 12.04.2019Sklepy wprowadzają ciche godziny dla autystyków2 kwietnia obchodziliśmy Światowy Dzień Świadomości Autyzmu. Z tej okazji część sklepów i galerii handlowych wprowadziła tzw. ciche godziny.
0 0 0 0 0 12.04.2019Marcin Prokop rozmawia sam ze sobą w kampanii marki SchweppesMarka napojów gazowanych Schweppes rozpoczęła kampanię z udziałem nowego ambasadora – Marcina Prokopa. Chce podkreślić w niej różnorodność produktów w portfolio.
0 2 0 0 0 12.04.2019Influencer relations i social media. Kongres Profesjonalistów PR już za dwa tygodnieZa kilkanaście dni w Rzeszowie rozpocznie się XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Udział w wydarzeniu zapowiedziało około 250 gości, którzy podczas dwóch dni będą mieli okazję uczestniczyć w ponad dwudziestu prelekcjach i dwóch warsztatach praktycznych prowadzonych przez ekspertów z branży PR.
1 0 0 0 0 12.04.2019Ruszyła kampania dotycząca wykrywania przewlekłej obturacyjnej choroby płucNarodowy Program Wykrywania POChP działający od czerwca 2018 r. ruszył z kampanią. Od marca w TVP emitowany jest spot edukacyjny dotyczący przewlekłej obturacyjnej choroby płuc.
0 2 0 0 0 11.04.2019„To nie komplement!” – kampania na temat molestowania słownego„Niezła dupa” czy „piękne cycki” to według wielu (głównie mężczyzn) komplementy. Z tym właśnie walczy kampania „To nie komplement!”. Jej autorzy chcą promować kobiecy punkt widzenia na tzw. catcalling. Akcja ma pokazać, że takie pseudokomplementy nie mają nic wspólnego z prawdziwymi pochwałami.
0 2 0 0 1 11.04.2019Zdjęcie Gillette Venus z modelką XXL wywołało oburzenieMarka Gillette Venus zamieściła na Twitterze zdjęcie promujące maszynki do golenia dla kobiet. Widoczna jest na nim modelka plus-size w bikini. Wielu internautów zarzuciło firmie, że propaguje niezdrowy styl życia.
0 7 0 0 1 11.04.2019Polski Internet w marcu 2019 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w marcu 2019 r. wyniosła ogółem 28,5 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 23,1 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 24,4 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.