1 1 0 9.03.2021Knorr wprowadza nową platformę komunikacji, w której zachęca, by świąteczne dania były dobre dla planetyMarka produktów spożywczych należąca do Unilevera startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji „Eat for good”.
0 3 0 9.03.2021Asics uruchamia program dla kobiet, w którym doradzać będą sportsmenkiMarka Asics w Europie uruchamia program „Sunrise”, który jest skierowany do pań i zbiega się w czasie z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Celem projektu jest przywrócenie równowagi ciała oraz umysłu poprzez proste, ale efektywne ćwiczenia fizyczne. Do akcji zaangażowano utalentowane sportsmenki.
1 3 0 9.03.2021PGE z animacją o lotniczce Wandzie Modlibowskiej na Dzień KobietZ okazji Dnia Kobiet Fundacja PGE, Fundacja na rzecz Wielkich Historii oraz Wirtualne Muzeum Polskiego Państwa Podziemnego przygotowały animację o Wandzie Modlibowskiej. To polska lotniczka, pilotka szybowców i pionierka krajowego lotnictwa.
0 1 0 9.03.2021Współpraca z agencjami eventowymi w trakcie pandemii – rekomendacja SAR i PSMLStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR opracowało rekomendację współpracy agencji eventowych i klientów. Rekomendację wsparło również Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML. List skierowany jest do rynku oraz przedstawicieli firm zajmujących się marketingiem i zakupem.
0 1 0 9.03.2021Nagrody Mobile Trends Awards 2020 rozdaneRok 2020 był dla wielu firm okresem nowych wyzwań i zmian. W związku z pandemią znacznie przyspieszono rozwój rozwiązań mobilnych, aby dopasować się do sytuacji. Podczas 10. edycji Mobile Trends Conference wyłoniono laureatów Mobile Trends Awards 2020 na najlepsze rozwiązania mobilne minionego roku.
0 1 0 8.03.2021Nowe wyróżnienie dla kobiecych biznesów w wyszukiwarce i na mapach GoogleW Polsce wprowadzony został nowy atrybut w Google Moja Firma. Pozwala wyróżnić się w wyszukiwarce i na mapach biznesom prowadzonym przez kobiety.
0 4 0 8.03.2021Więcej wiary w lekarzy, mniej w Chodakowską. Wyniki badania „Healthwave 2”Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Wrócili oni na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych, detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, zostawiając w tyle wicelidera, czyli elektromarkety – pokazuje „HealthWave 2”, badanie agencji Wavemaker.
1 1 0 8.03.2021„We are Triumph” – kampania z udziałem pracownic firmyMarka Triumph rozpoczęła globalną kampanię „We are Triumph”. Jej bohaterkami są kobiety ze wszystkich obszarów firmy – od asystentek klienta, przez marketing, IT i dział designu – które występują w serii filmów związanych z bielizną. Działania rozpoczęto w kanałach social media marki w Międzynarodowy Dzień Kobiet.
0 1 0 8.03.2021Igrzyska olimpijskie w Tokio bez zagranicznych kibiców?Przewodnicząca komitetu organizacyjnego igrzysk olimpijskich w Tokio zasugerowała, że zagraniczni kibice mogą nie zostać wpuszczeni na tegoroczne igrzyska. Japońska prasa pisze wprost, że decyzja już zapadła.
0 3 1 8.03.2021Dziewczęta chcą być youtuberkami, instagramerkami, tiktokerkami – pokazuje badanie IQSMatki i córki rozmijają się w marzeniach o przyszłych zawodach córek – wynika z badania „Aspiracje dziewczynek w Polsce”, zrealizowanego dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska, która jest częścią międzynarodowej grupy. Niemal połowa dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat uznała prowadzenie kanału w serwisach społecznościowych takich jak YouTube, Instagram czy TikTok za atrakcyjne zajęcie zawodowe, w którym widzą siebie w przyszłości.