0 1 0 0 0 19.12.2019Stanowisko Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR w sprawie postępowania UOKiKStowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zaprezentowało stanowisko w sprawie wszczęcia postępowania antymonopolowego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz publikacji informacji z tym związanej przez urząd do wiadomości publicznej. Organizacja będzie się starała wykazać, że jej działania były uzasadnione i prowadzone w interesie rozwoju rynku komunikacji marketingowej.
0 1 0 0 0 18.12.2019UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SARUOKiK zarzuca organizacji branżowej, jaką jest SAR, namawianie agencji brandingowych do rezygnacji z udziału w określonych konkursach. Zdaniem urzędu, który wszczął postępowanie w tej sprawie, mogło to ograniczać konkurencję.
1 1 0 0 0 18.12.2019Jezus, syn listonosza. Norweska poczta przygotowała świąteczną reklamęRozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa norweskiej poczty. W spocie zasugerowano, że ojcem Jezusa był listonosz.
1 4 0 0 0 18.12.2019Agencja Wunder na święta „zablokowała” reklamy na outdoorze i w prasieNiewielka agencja Wunder z Halifax w Nowej Szkocji przeprowadziła nietypową kampanię świąteczną. W jej ramach przeniosła znane z Internetu rozwiązania blokujące reklamy do realnego życia.
0 1 0 0 0 18.12.2019Nadawcy telewizyjni powołali Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych „MOC TV”Przedstawiciele nadawców telewizyjnych podjęli decyzję o powołaniu do życia nowej organizacji. Jej celem jest reprezentowanie interesów wspólnych dla członków związku w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych. Prace nad uruchomieniem związku trwały kilkanaście miesięcy. Jednym z najważniejszych celów będzie wypracowanie nowego standardu badania mediów.
0 1 0 0 0 18.12.2019Coca-Cola przywraca stanowisko globalnego CMOCoca-Cola rezygnuje ze stanowiska chief growth officera, które wprowadziła w 2017 r. Przywraca funkcję globalnego chief marketing officera.
0 1 0 0 0 18.12.2019Save Classic Blue – kampania WWF Hungary nawiązująca do koloru roku 2020 PantoneNa początku grudnia firma Pantone ogłosiła, że klasyczny niebieski będzie kolorem nadchodzącego roku. Węgierski oddział WWF rozpoczął przy tej okazji kampanię „Save Classic Blue”, w której zwraca uwagę na zanieczyszczenie powietrza.
0 1 0 0 0 18.12.2019Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych Exacto i ZFPRUkazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations na grupie podmiotów doradczych.
0 1 0 0 0 18.12.2019Muzeum Getta Warszawskiego rozstrzygnęło konkurs na identyfikację wizualnąLitewskie studio Dadada wygrało międzynarodowy konkurs na identyfikację wizualną Muzeum Getta Warszawskiego. Wszystkie prace finałowe zostaną zaprezentowane na pokonkursowej wystawie plenerowej wiosną 2020 r.
0 1 0 0 0 17.12.2019Zmieniona strategia H&M wydaje się działaćInwestycje w analizę danych klientów pozwoliły szwedzkiej marce H&M na zmniejszenie fizycznego asortymentu sklepów i skuteczniejszą konkurencję w obszarze online. Kwartalna sprzedaż firmy wskazuje, że te działania się opłacają.