2 13 0 2.09.2020Medicine przeprasza za kampanię o „bólu istnienia”, a Masłowska narzeka, że jej nie zrozumianoMedicine promuje nową kolekcję odzieży jako „lek na wypalenie, niepokój i ból istnienia”. Po krytyce ze strony konsumentów marka przeprasza. Tłumaczy, że kampania miała być ironiczna. Współtwórczyni kampanii, pisarka Dorota Masłowska z kolei skarży się, że odbiorcy opacznie zrozumieli jej pomysł.
0 3 0 1.09.2020Rolls-Royce z nową tożsamością i identyfikacją wizualnąRolls-Royce ogłasza nową tożsamość marki. Odświeżony język wizualny ma trafiać do młodszych klientów.
0 6 0 1.09.2020Rusza kampania „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa”Po raz piąty ambasadorzy kampanii „BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa” spotkali się na sesji zdjęciowej, w efekcie której powstanie kalendarz zwracający uwagę na profilaktykę, a także wsparcie pacjentek dotkniętych nowotworem piersi. Dochód ze sprzedaży kalendarza „Power of community 2021” przeznaczony zostanie na działania wspierające kobiety z rakiem piersi i ich bliskich.
1 1 1 1.09.2020Fantastyczna podróż w reklamie PhotoshopaFirma Adobe rozpoczęła kampanię reklamową Photoshopa. W wideo zatytułowanym „Take a fantastic voyage with Photoshop” zwykła podróż metrem przemienia się w fantastyczną wyprawę.
0 4 0 1.09.2020Viki Gabor i Marcin Maciejczak w kampanii Pumy RS-2K Internet ExploringSportowa marka Puma rozpoczęła kampanię promocyjną modelu butów RS-2K Internet Exploring. Biorą w niej udział Viki Gabor i Marcin Maciejczak. RS-2K jest połączeniem estetyki z początku milenium z futurystycznymi elementami.
1 3 0 1.09.2020Muzeum Narodowe w Warszawie z kampanią promującą wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920”Rozpoczęła się kampania promująca wystawę „Fotorelacje. Wojna 1920” w Muzeum Narodowym w Warszawie. Działania prowadzone będą w Internecie oraz na outdoorze.
0 4 0 1.09.2020Kawa na mieście w czasach pandemii. Badanie ARC Rynek i OpiniaPandemia wpłynęła na zwyczaje Polaków związane z piciem kawy na mieście. Obecnie pijemy ją w większym stopniu przy okazji zakupów czy tankowania niż spotkania z przyjaciółmi, chociaż powoli wracamy do dawnych przyzwyczajeń. W porównaniu z ubiegłym rokiem o 9 p.p. spadł odsetek osób pijących kawę na mieście. Mniej osób pije też kawę późnym popołudniem – wynika z raportu „Cafe monitor 2020” ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 1.09.2020UOKiK sprawdzi, czy AMS i Ströer Polska nie zawarły porozumienia ograniczającego konkurencję w WarszawiePrezes UOKiK Tomasz Chróstny wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie działań spółek AMS i Ströer Polska na rynku reklamy zewnętrznej w Warszawie. Celem jest ustalenie, czy firmy te nie zawarły porozumienia ograniczającego konkurencję.
1 1 0 31.08.2020„Witaj w lepszym domu” – Ikea w kampanii zwraca uwagę na rolę dobrego samopoczucia w domu1 września wystartuje kampania „Witaj w lepszym domu”, w której Ikea zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Jej celem jest zachęcenie Polaków do dbania o większą harmonię w swoich czterech ścianach, którą mogą uzyskać dzięki odpowiedniemu urządzeniu wnętrza.
0 1 0 31.08.2020Sierpniowe pogorszenie nastrojów konsumentów w badaniu GfKSzybkie odbudowywanie się klimatu konsumenckiego z ostatnich trzech miesięcy w sierpniu zostało wyhamowane. Wakacyjne nastroje sprzyjające mniejszej uważności, letni optymizm, wzmożona mobilność osób odreagowujących kilkumiesięczne zamknięcie spowodowały ponowne pojawienie się ognisk infekcji i powrót obaw o przyszłą kondycję zarówno własnego gospodarstwa domowego, jak i całej polskiej gospodarki. Barometr nastrojów konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje wśród polskich konsumentów, wyniósł w sierpniu -11,1. Był o 2,3 p.p. niższy w stosunku do poprzedniego miesiąca.