1 1 0 0 0 14.02.2020Marka Under Armour zmienia strategię i rozpoczyna nową kampanię reklamowąMarka odzieży sportowej Under Armour szuka sposobu na spadającą od kilku lat sprzedaż. Receptą ma być wzrost wydatków na marketing i większa koncentracja na brandzie.
0 1 0 0 0 14.02.2020Unilever przestanie kierować reklamy do dzieci poniżej 12. roku życiaUnilever zadeklarował, że przestanie reklamować w mediach tradycyjnych i społecznościowych swoje produkty spożywcze i napoje dzieciom poniżej 12. roku życia. Nowe reguły mają wejść w życie do końca 2020 r.
1 1 0 0 0 14.02.2020Człowiek, który na wszystkim oszczędzał, w kampanii ING Banku ŚląskiegoING Bank Śląski kontynuuje kampanię promującą oszczędzanie. Marka przygotowała internetowy spot z okazji walentynek. To historia Joachima – człowieka, który na wszystkim oszczędzał.
0 1 0 0 0 14.02.2020Empik na walentynki pyta klientów o podstawy udanego związkuCzuję, że mnie kochasz, gdy... Inspirujesz mnie do... Lubię, gdy razem... Dokończenie tych z pozoru łatwych zwrotów nie przychodzi nam bez trudności na co dzień. W tegoroczne walentynki Empik sprawdza, jak często Polacy mówią o tym, co cenią w swoich partnerach i za co ich kochają.
0 1 0 0 0 14.02.2020Walentynkowe trendy. Czego Polacy szukają w Google na Dzień Zakochanych?Dzień Świętego Walentego, który obchodzimy 14 lutego, jest znany na całym świecie jako święto miłości i zakochanych. Wiąże się z szeregiem różnych zwyczajów: od składania i odnawiania przysiąg małżeńskich po wysyłanie listów miłosnych do ukochanych osób. Pary w Polsce często wybierają wspólne wyjście lub obdarowanie się prezentami. Co jest na szczycie popularności w 2020 r. w wyszukiwarce Google?
0 1 0 0 1 13.02.2020Chroma.pl tworzy „poligraficzne Allegro” – nowy Program Reseller 3.0Chroma – największa w Polsce drukarnia internetowa, lider innowacyjności w branży, proponuje firmom udział we wspólnej platformie e-commerce. Program Reseller 3.0 to przeniesienie do branży poligraficznej modelu z powodzeniem zastosowanego przez takie firmy jak Booking.com, Amazon czy Allegro.
1 2 0 0 0 13.02.2020KFC i Crocs przygotowały chodaki z panierowanym kurczakiemW Nowym Jorku podczas Week in Fashion zadebiutowały specjalne chodaki marki Crocs. Powstały we współpracy z KFC. Nadrukowano na nich wzór z panierowanym kurczakiem oraz charakterystyczne biało-czerwone paski.
0 6 0 0 1 13.02.2020Małgorzata Pomorska, prezes firmy Adrian pisze list otwarty do Andrzeja DudyPrezes Fabryki Rajstop Adrian, Małgorzata Pomorska napisała list otwarty do Andrzeja Dudy. Chwali w nim urzędującego prezydenta. Pismo opublikowała na oficjalnym firmowym profilu.
0 4 0 0 0 13.02.2020Z czternastowiecznej bazyliki na przystanek – kampania wystawy „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”Od 14 lutego w Muzeum Narodowym w Krakowie można będzie oglądać wystawę polskich witraży średniowiecznych, pt. „Cud światła. Witraże średniowieczne w Polsce”. Towarzyszy jej kampania promocyjna na nośnikach AMS w Krakowie i Warszawie.
0 2 0 0 0 13.02.2020Durex Intense nawiązuje współpracę z polskimi projektantami i tworzy zestawy dla zakochanychMarka Durex Intense rozpoczęła kampanię, w której zachęca do wykorzystania okazji, jaką są walentynki, by zbliżyć się do siebie i ponownie wzbudzić gorące uczucia w związku. We współpracy z polskimi projektantami przygotowała limitowane zestawy, które mają pomóc w podarowaniu parom niezapomnianych doznań, nie tylko 14 lutego.