0 1 0 0 0 18.02.2020Reklamy z hasłem „Miejsce kobiet jest w kuchni” to kampania marki Porta„Otwórz się na siebie” – to tytuł najnowszej kampanii producenta drzwi, firmy Porta. W akcji wzięły udział ambasadorki marki: Magdalena Różczka, Gabi Drzewiecka i Lara Gessler. Działania poprzedzał etap teaserowy. Prezentowano w nim reklamy z hasłami: „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” i „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”.
0 4 0 0 1 18.02.2020FIRE Real Estate Marketing Forum 2020 – Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o marketingu nieruchomości, ale wstydziliście się zapytaćStatystyczny Polak kupuje mieszkanie zaledwie dwa, trzy razy w życiu. Jest to zatem decyzja, której konsekwencje ponosi przez dziesięciolecia. W przypadku nieruchomości komercyjnych – zarówno jeśli chodzi o biura, powierzchnie handlowe, jak i magazyny – umowy najmu zawierane są najczęściej na pięć lat. Jak skutecznie reklamować produkty obarczone tak długofalowymi konsekwencjami?
0 6 0 0 0 17.02.2020Nałęczowianka wybrała ambasadorów spośród swoich pracownikówMarka wody mineralnej Nałęczowianka przypomina, jak ważne jest pragnienie. To w znaczeniu fizjologicznym należy gasić, a to rozumiane jako dążenia i cele warto podsycać i realizować. Dlatego marka zapytała o pragnienia swoich pracowników i na podstawie zgłoszeń wybrała ambasadorów do mediów społecznościowych.
0 1 0 0 0 17.02.2020Lavazza wybrała Cut The Mustard do obsługi w mediach społecznościowychLavazza rozstrzygnęła przetarg na obsługę w social media. Od stycznia komunikacją marki kawy w mediach społecznościowych zajmuje się Cut The Mustard.
0 1 0 0 0 17.02.2020Pierścionek z diamentem z Crystal PepsiMarka Pepsi ogłosiła konkurs, w którym nagrodą jest pierścionek zaręczynowy. Zawiera on diament, który powstał z przezroczystego wariantu napoju marki. Wart jest około 3 tys. dol.
0 1 0 0 0 17.02.2020Volkswagen wybiera Feeders AgencyZ początkiem roku Volkswagen rozstrzygnął przetarg na obsługę kanałów social media. Wygrała go Feeders Agency.
0 5 0 0 0 17.02.2020Polacy i niedzielny zakaz handlu. Badanie Havas Media GroupOd stycznia 2020 r. obowiązuje kolejne zaostrzenie zakazu handlu w niedziele. Od początku roku zakaz dotyczy większości niedziel. Jakie podejście do zakazu handlu mają Polacy w trzecim roku obowiązywania regulacji? Na to i inne pytania spróbował odpowiedzieć zespół badawczy Havas Media Group – Intelligence Team – w badaniu zrealizowanym w lutym 2020 r.
1 3 0 0 10 17.02.2020Aktywiści PETA oraz Fundacji Viva będą protestować przed sklepami Reserved z powodu kaszmiruFundacja Międzynarodowy Ruch na rzecz Zwierząt Viva oraz PETA Deutschland organizują akcję uliczną, która ma pokazać prawdziwą cenę kaszmiru. Aktywiści zapowiadają protesty przed sklepami marki Reserved.
0 10 0 0 1 17.02.2020„Miejsce kobiet jest w kuchni” – zagadkowe teasery na samochodachPo Warszawie i Krakowie od kilku dni poruszają się samochody z mobilnymi reklamami. Można na nich przeczytać hasła: „Miejsce kobiet jest w kuchni”, „Kobiety ciągle gadają i gadają” czy „Kobiety są przewrażliwione na punkcie dzieci”.
1 1 0 0 0 14.02.2020Marka Under Armour zmienia strategię i rozpoczyna nową kampanię reklamowąMarka odzieży sportowej Under Armour szuka sposobu na spadającą od kilku lat sprzedaż. Receptą ma być wzrost wydatków na marketing i większa koncentracja na brandzie.