1 1 0 0 0 10.06.2020Tyskie w nowym spocie świętuje powrót przejść na ty w pubach8 czerwca ruszyła kampania marki Tyskie „Ważne, że znów przechodzimy na ty”. Spot odnosi się do otwarcia na nowo pubów, a towarzyszy mu motyw przewodni piosenki Marka Grechuty.
0 1 0 0 0 10.06.2020Pinterest żongluje wnioskami o opóźnienie w płatnościach od reklamodawcówPinterest otrzymuje od reklamodawców wnioski o przedłużenie terminu płatności. Todd Morgenfeld, chief financial officer firmy pracuje nad utrzymywaniem dochodów bez zrażania do siebie klientów, którym brakuje pieniędzy.
0 3 0 0 4 10.06.2020Microsoft prosi czarnoskórą artystkę o namalowanie muralu, dopóki protesty BLM w USA są „wciąż istotne”Artystka wizualna Shantell Martin z Nowego Jorku udostępniła wiadomość, jaką otrzymała od obsługującej Microsoft agencji McCann Erickson. Agencja proponuje jej współpracę przy muralu. Warunek jest jeden: praca musi powstać w czasie, gdy protesty po śmierci George’a Floyda są „wciąż istotne”.
0 6 0 0 0 10.06.2020Covid-19 w telewizyjnych kreacjach reklamowych. Analiza TVPW kwietniu i maju co dziesiąta reklama w telewizji zawierała odwołanie do Covid-19. Reklamy promowały postawy prozdrowotne i zasady bezpieczeństwa, a najczęstszym motywem była zachęta do pozostania w domu. Liczba unikalnych kreacji reklamowych, po dramatycznym spadku w kwietniu, w maju zaczęła wracać do poziomów zeszłorocznych – wynika z analizy biura reklamy TVP na podstawie bazy Nielsena.
0 4 0 0 0 9.06.2020Wspólna kampania promocyjna marek Tefal i TabascoJak w okresie wzmożonych ograniczeń skutecznie połączyć komunikację dwóch marek i ich produkty, z których jeden to inteligentny grill, a drugi – najpopularniejszy na świecie sos z papryczek chili? Krakowska agencja reklamowa Grupa 3 znalazła na to sposób.
0 1 0 0 0 9.06.2020Sport podczas pandemii. Asics przedstawia badanie w ramach kampanii „Run to feel”Marka Asics zainaugurowała kampanię „Run to feel”, przedstawiając badania, z których wynika, że izolacja oraz społeczna kwarantanna jednoznacznie przełożyły się na wzrost popularności biegania. 73% osób, które zaczęły uprawiać bieganie w trakcie pandemii, zamierza kontynuować przygodę z tym sportem również po jej zakończeniu. Ponad jedna trzecia regularnie ćwiczących biega teraz częściej niż przed wybuchem pandemii, a 81% respondentów twierdzi, że bieganie pozwala im oczyścić umysł w myśl hasła „w zdrowym ciele zdrowy duch”.
0 1 0 0 1 9.06.2020CCC rezygnuje ze sponsoringu kolarzy z CCC TeamFirma CCC kończy współpracę z drużyną kolarską CCC Team. Dyrektor grupy, Jim Ochowicz poinformował o rozpoczęciu poszukiwań nowego sponsora.
0 3 0 0 0 9.06.2020„Nie zostałam w domu” – kampania w podziękowaniu dla pielęgniarekRuszyła kampania „Nie zostałam w domu”. Jej głównym celem jest podziękowanie pielęgniarkom i pielęgniarzom za pracę podczas pandemii koronawirusa.
0 1 0 0 0 9.06.2020Rusza Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2020Rozpoczął się Konkurs Sztuki na Bilbordach Art Moves 2020. Mogą w nim wziąć udział wszystkie zainteresowane osoby. Tegoroczny temat to: „Epidemia – globalna katastrofa, kara czy szansa, by wymyślić siebie i świat na nowo?”.
2 5 0 0 0 9.06.2020Nałęczowianka z kampanią popularyzującą recyklingMarka Nałęczowianka zainicjowała kampanię „Uwierz w recykling”. 8 czerwca ruszyła emisja spotów w telewizji. W kolejnym etapie komunikacja prowadzona będzie w kanałach internetowych.