0 1 0 14.01.2021Zmowa na rynku fitness – UOKiK nałożył ponad 32 mln zł karyPrezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary w łącznej wysokości ponad 32 mln zł na największe sieci fitness, w tym spółkę Benefit Systems, operatora kart MultiSport, za porozumienie ograniczające konkurencję – podział rynku. Ukarano również sześciu menedżerów bezpośrednio zaangażowanych w porozumienie sankcjami w wysokości prawie 800 tys. zł. W efekcie działań przedsiębiorców ograniczono możliwość wyboru sieci, z usług której konsumenci mogli skorzystać.
0 1 0 14.01.2021Gala XVIII edycji konkursu Złote Spinacze odbędzie się 28 stycznia28 stycznia o godzinie 19:00 odbędzie się gala Złotych Spinaczy. Wydarzenie organizowane przez Związek Firm Public Relations po raz pierwszy w historii odbędzie się w formule online.
0 1 0 13.01.2021Domino’s Pizza przejęło Pizzę DominiumPizzerie Domino’s Pizza i Pizza Dominium poinformowały o połączeniu sił w Polsce. To efekt przejęcia polskiej sieci przez amerykańską.
1 1 0 13.01.2021Balenciaga prezentuje jesienną kolekcję na 2021 w futurystycznej grze wideoChoć rok 2021 dopiero się zaczął, dom mody Balenciaga zaprezentował jesienną kolekcję w grze wideo w stylu RPG zatytułowanej „Afterworld: The Age of Tomorrow”. Akcja rozgrywa się w 2031 r., w ponurej przyszłości.
0 4 0 13.01.2021Coca-Cola zastępuje logo podnoszącymi na duchu postanowieniami na nowy rokCoca-Cola tymczasowo usuwa logo z puszek i butelek swoich napojów. Zastępuje je podnoszącymi na duchu postanowieniami noworocznymi. Chce w ten sposób zachęcić konsumentów do „otwartości na lepsze” w 2021 r.
1 4 0 13.01.2021Asics zmienia logo i uruchamia globalną akcję „Sunrise Mind”Świat nadal stoi w obliczu pandemii, a globalne społeczeństwa odczuwają jej negatywne skutki m.in. w zakresie zdrowia psychicznego. Marka Asics wraca do swoich korzeni, aktualizując logotyp i uruchamiając globalną akcję pod hasłem „Sunrise Mind”, która ma promować aktywność fizyczną.
0 1 0 13.01.2021Pandemia zmienia system wartości Polaków – pokazuje badanie ARC Rynek i OpiniaNajważniejsze są dla nas zdrowie i rodzina. Chcemy dbać o swoje samopoczucie i spędzamy czas z bliskimi. Jedną z najistotniejszych wartości w życiu jest dla nas także bezpieczeństwo finansowe – wynika z badania systemu wartości i stylu życia Polaków, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia we współpracy z firmą Ergo Hestia.
0 1 0 13.01.2021Wydawać rozważniej i nie zapożyczać się. Postanowienia noworoczne a pandemia Covid-19Chęć oszczędzania i zapanowania nad finansami zawsze znajduje się w czołówce postanowień noworocznych. Jednak tylko nieznaczny odsetek osób, które podjęły takie postanowienia, w nich wytrwa. Jak pokazuje „European Consumer Payment Report 2020” firmy Intrum, pandemia zmniejszyła dochody 45% polskich konsumentów. Dlatego w 2021 r. warto wytrwać w postanowieniach, szczególnie tych dotyczących pieniędzy. W badaniu sprawdzono, co respondenci planują w obszarze finansów.
0 4 0 13.01.2021Deynn twarzą kampanii wielkoformatowej Gym GlamourRuszyła kampania OOH Gym Glamour. Ambasadorką marki i twarzą akcji została influencerka i instruktorka fitness Deynn.
0 1 0 12.01.2021Decathlon przedłuża współpracę z agencją PrzestrzeńDecathlon powierza agencji Przestrzeń obsługę 360 stopni na kolejny rok. Będzie to już trzeci rok współpracy, na którą marka zdecydowała się bez rozpisywania przetargu.