0 3 0 5.08.2020Ponad 100 fotografii na cyfrowych ekranach w kampanii „Ślady Powstania Warszawskiego”Z okazji 76. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego firma Jet Line przygotowała outdoorową wystawę fotograficzną zatytułowaną „Ślady Powstania Warszawskiego”. Zdjęcia wskazują odległość, która dzieli ekran od miejsca, o którym opowiada fotografia.
1 1 0 5.08.2020Japońska marka Shiseido uczy mężczyzn makijażuBadania wykazały, że w Japonii rośnie zainteresowanie kosmetykami kolorowymi wśród mężczyzn. Marka Shiseido opracowała więc aplikację, która ma im pomóc nauczyć się makijażu.
1 1 0 5.08.2020Marka Barilla zorganizowała spotkanie młodych tenisistek z Rogerem FedereremNastoletnie Włoszki Vittoria Oliveri i Carola Pessina zasłynęły w czasie kwarantanny materiałem wideo ukazującym ich grę w tenisa na dachach dwóch budynków. Marka makaronów Barilla postanowiła je zaskoczyć i zorganizowała spotkanie z Rogerem Federerem.
1 2 0 5.08.2020Limitowana kolekcja ubrań Barbie dla Biedronki i kampania „Małomiasteczkowa”Marka Barbie (Mattel) stworzyła kolekcję wakacyjnych ubrań i dodatków dla sieci Biedronka (Jeronimo Martins). Promuje ją kampania, która jest kontynuacją strategii, w ramach której brand inspiruje dziewczynki i kobiety na całym świecie do wyrażania siebie, eksperymentowania z własnym stylem i pokazywania niezależności. Działania wpisują się w globalne hasło: „Możesz być, kim chcesz”.
0 1 0 4.08.2020Burberry i Tencent uruchomiły sklep koncepcyjny w ChinachDom mody Burberry i chiński Tencent stworzyły luksusowy sklep koncepcyjny wykorzystujący media społecznościowe. Został on otwarty w Shenzhen. Firmy zapowiadają kolejne otwarcia tego typu obiektów.
0 1 0 4.08.2020Snapchat z kampanią B2B – pierwszą w swojej historii3 sierpnia Snapchat rozpoczął swoją pierwszą kampanię B2B. Działania pod hasłem „Poznaj pokolenie Snapchata” prowadzone są w telewizji, prasie oraz Internecie w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Australii.
1 3 0 4.08.2020Marka French’s debiutuje z musztardowym piwemMarka musztard French’s (McCormick) z okazji Narodowego Dnia Musztardy przygotowała musztardowe piwo. To kolejne po zeszłorocznych musztardowych lodach nietypowe połączenie smaków.
1 4 0 4.08.2020Ewa Kasprzyk nową ambasadorką salonów Agata. Dołącza do Małgorzaty SochySieć salonów mebli i artykułów wyposażenia wnętrz Agata rozpoczęła kampanię reklamową z udziałem dwóch gwiazd różnych pokoleń: Małgorzaty Sochy i Ewy Kasprzyk. Pierwsza z nich wciela się w reklamie w rolę synowej, a druga – jej teściowej. Relacje dwóch pań osadzone w świecie mebli i dodatków będą wykorzystywane we wszystkich działaniach ATL i BTL.
0 1 0 4.08.2020Prezes UOKiK nakłada ponad 200 mln zł kary na GazpromPrezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył blisko 213 mln zł kary na Gazprom. To skutek braku współpracy w dochodzeniu prowadzonym w związku z budową gazociągu Nord Stream 2. Taki obowiązek wynika z przepisów europejskich, na których opiera się polska ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów.
1 2 0 3.08.2020Tiktokowe wyzwania marek E.l.f. Cosmetics i Kombucha z miliardami wyświetleńMarki E.l.f. Cosmetics i Kombucha (GT’s Living Foods) osiągnęły miliardy wyświetleń swoich wyzwań w aplikacji TikTok. Pomogły im w tym autorskie hashtagi i zaangażowanie influencerów.