1 6 0 0 0 13.06.2019„Od początku” – kampania na rzecz systemowego wsparcia kobiet w nieplanowanej ciążyFundacja CitizenGo w kampanii społecznej podejmuje problem, jakim jest brak wsparcia dla kobiet w nieplanowanej ciąży. Skupia się też na zagadnieniu nielegalnej aborcji. Przekonuje, że każda kobieta „ma prawo pokochać swoje dziecko od początku”.
1 0 0 0 0 13.06.2019Kobiety francuskiej branży reklamowej organizują alternatywny festiwal Cannes LionsLes Lionnes (fr. lwice) – francuska organizacja non profit stworzona przez kobiety pracujące w branży reklamowej – przygotowuje własny festiwal kreatywności Cannes Lions. Będzie się on odbywał równolegle do oficjalnego wydarzenia. Ma pokazać agencje, które troszczą się o równość płci.
1 2 0 0 0 13.06.2019Renault z billboardem, który obniża cenę elektrycznego samochodu, gdy rośnie zanieczyszczenie powietrzaRenault próbuje zachęcić Rumunów do zakupu elektrycznego modelu Zoe. W centrum Bukaresztu pojawił się billboard, na którym cena samochodu zmienia się. Spada, gdy rośnie poziom zanieczyszczenia powietrza.
1 1 0 0 0 13.06.2019Tyskie wywiesza banery z imionami sąsiadów i zachęca do przejścia na tyNa jednej z kamienic w centrum Warszawy pojawiły się banery z imionami. To element kampanii marki Tyskie przygotowanej z okazji Europejskiego Dnia Sąsiada, który przypadł 28 maja. W ramach akcji odbyła się również sonda, którą przeprowadził youtuber Reżyser Życia.
0 1 0 0 0 13.06.2019Marka FreeYu i Marcin Gortat ogłaszają współpracęFreeYu, marka oferująca funkcjonalne przekąski, zaprosiła do współpracy Marcina Gortata. W ramach umowy brand został jednym z głównym partnerów fundacji koszykarza Mierz Wysoko. Jej celem jest wspieranie młodych ludzi w realizacji marzeń sportowych.
0 3 0 0 1 12.06.2019Kanadyjski market wprowadza plastikowe torby wstyduEast West Market z Vancouver wprowadził serię plastikowych reklamówek z zawstydzającymi hasłami. Chce w ten sposób skłonić klientów, by nie zapominali o zabraniu na zakupy własnej siatki wielokrotnego użytku.
0 1 0 0 0 12.06.2019Facebook Watch – 720 mln użytkowników miesięcznie po niecałym rokuW sierpniu ubiegłego roku Facebook ogłosił udostępnienie platformy Watch na całym świecie. Po niespełna roku korzysta z niej ponad 720 mln osób miesięcznie.
0 2 0 0 0 12.06.2019Środek na alergię promowany całkowicie zautomatyzowaną kampanią reklamy zewnętrznej w Wielkiej BrytaniiFirma farmaceutyczna GlaxoSmithKline uruchomiła w Wielkiej Brytanii w pełni zautomatyzowaną kampanię OOH. Promuje w niej Pirinase – środek na alergię.
0 0 0 0 1 12.06.2019„Raport strategiczny Internet 2018/2019” IAB PolskaIAB Polska zaprezentowało 16. edycję „Raportu strategicznego Internet” badającego rynek reklamy online. To podsumowanie funkcjonowania rynku internetowego w Polsce, wydarzeń branży marketingu i najnowszych trendów.
0 0 0 0 2 12.06.2019Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”Do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, Ikea oraz CCC. Takie wyniki przyniosła pierwsza polska edycja globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego – „YouGov BrandIndex”. Badanie realizuje agencja badań rynku Inquiry i YouGov. Odzwierciedla ono nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.