0 12 0 0 0 21.06.2019Warszawski Maraton Fotograficzny odbył się po raz drugi. Green Caffè Nero angażuje fotografówSieć kawiarni Green Caffè Nero zorganizowała Warszawski Maraton Fotograficzny. Celem zabawy było oddanie klimatu tętniącej życiem stolicy. Laureat pierwszego miejsca w konkursie otrzymał nagrodę w wysokości 3000 zł. Gala finałowa odbyła się we wtorek, 18 czerwca, w Pałacu Kultury i Nauki.
1 3 0 0 0 21.06.2019Samsung postawił na Times Square ekran o wielkości pięciu kortów tenisowychSamsung Electronics zainstalował ogromne wyświetlacze LED na kultowym budynku One Times Square w Nowym Jorku. Wyświetlacze zajmują powierzchnię 1081 metrów kwadratowych. Tworzą jedną z największych i najdroższych tego typu instalacji na świecie.
1 5 0 0 0 21.06.2019„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – HBO promuje kolejny sezon „Opowieści podręcznej”Ruszyła kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Kreacje w mediach społecznościowych oraz reklamie zewnętrznej eksponują hasła: „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.
0 0 0 0 0 20.06.2019Spotify z nowymi możliwościami dla reklamodawców. Samsung testuje targetowanie słuchaczy podcastówTargetowanie w Spotify dostępne będzie na wybranych rynkach europejskich. Pozwoli markom docierać do słuchaczy podcastów w takich kategoriach jak komedia, styl życia i zdrowie oraz biznes i technologia.
1 0 0 0 0 19.06.2019EF Polska znów poszukuje chętnych do „pracy marzeń”„Odkryj #3StanySkupienia z EF” – ruszyła druga edycja kampanii wyjazdów językowych Tester. Zwycięzca tegorocznej rekrutacji wyjedzie do USA. Kampania oparta przede wszystkim na influencer marketingu, prowadzona jest w mediach społecznościowych. Zwłaszcza na YouTube i Instagramie.
2 6 0 0 0 19.06.2019Zespół The Dumplings w kampanii prezerwatyw DurexDurex rozpoczął kampanię „Gorące letnie noce”. Jej głównym elementem jest współpraca z zespołem The Dumplings. W teledysku do piosenki „Bez słów” pojawiają się opakowania prezerwatyw.
5 0 0 0 0 19.06.2019Męskie Granie i Roksana Węgiel, czyli muzyczny maj 2019 na YouTube. Zestawienie YouTube Ads LeaderboardMaj okazał się kolejnym miesiącem, w którym użytkownicy stawiali przede wszystkim na doznania muzyczne. Powrót Męskiego Grania do rankingu po zeszłorocznych sukcesach okazał się wyjątkowo udany. Piosenka „Sobie i wam” zadebiutowała na pierwszym miejscu. Dwie pozycje majowego rankingu przypadły odnoszącej coraz większe sukcesy Roksanie Węgiel. Trzecie miejsce zajęła reklama promocji Rossmanna z udziałem Pauliny Krupińskiej. Zestawienie zamyka niespodzianka od McDonald’s.
0 2 0 0 0 19.06.2019W Netto coś się kroi – punktowa akcja na noże17 czerwca sieć handlowa Netto rozpoczęła drugą odsłonę programu punktowego. Tym razem w zamian za zakupy oferuje klientom zniżkę na noże marki Thomas by Rosenthal Group.
2 0 0 0 0 19.06.2019Robert Makłowicz w kampanii przeciwko hodowli zwierząt w klatkachDziennikarz i krytyk kulinarny Robert Makłowicz po raz drugi zabrał głos w sprawie chowu klatkowego zwierząt. W najnowszym spocie Stowarzyszenia Otwarte Klatki zachęca do podpisania Europejskiej Inicjatywy Obywatelskiej „Koniec epoki klatkowej”. Jej celem jest wprowadzenie zakazu stosowania klatek w hodowli zwierząt gospodarskich w całej Unii Europejskiej.
0 1 0 0 0 19.06.2019Raporty Społeczne – start 13. edycji konkursuRuszył konkurs na najlepiej sporządzone raporty społeczne i zintegrowane. Firmy i inne organizacje mogą zgłaszać przygotowane przez siebie publikacje ujawniające kwestie niefinansowe. Nabór do 13. edycji konkursu Raporty Społeczne potrwa do 5 sierpnia.